ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • Yeah, that is something you should only be doing sober and with a good knowledge of what it is you're doing. Don't fuck around with choking people.

    Submitted by Herschel on Apr 25, 10 at 4:15pm
  • never choke during sex while drunk

    Submitted by prulove on Apr 25, 10 at 4:36pm
  • Is wayne Brady gonna have to choke a bitch

    Submitted by smellmyfakelegs on Apr 25, 10 at 8:45pm
  • Refer to girls like that and pretty ones wont be the ones underneath you next time, asshole

    Submitted by xsaint on Apr 25, 10 at 4:33pm
    • In what corner of the world does this hold true? I'll gladly move there so that I stop being trained to treat women like shit if I want to see any action before I'm 30.

      Submitted by Siress on Apr 25, 10 at 6:01pm
    • So, only pretty women have to be treated with respect? Idiot.

      Submitted by kayak203 on Apr 25, 10 at 6:47pm
      • Sorry if youre ugly didnt mean to offend. Point was if this guy wants to get with girls he finds attractive, he better learn not to be a dick :)

        Submitted by xsaint on Apr 25, 10 at 11:59pm
        • The scent of dick in the air is making me choke.

          Submitted by candiru on Apr 26, 10 at 2:19am
  • Call me un-classy, a doucheknob or an asshole. The facts remain unchanged; I was drunk. She was drunk. She asked me to choke her and I was performing a sexual service which, admittedly, had been less successful than was originally intended. Shit happens. The subsequent drunken text was amusing, thus ended up being submitted.

    Submitted by Didgeridan on Apr 26, 10 at 12:30am
  • You sound like a classy guy...doucheknob

    Submitted by 51sports on Apr 25, 10 at 4:50pm
  • @xsaint.... He's only saying "bitches" cuz he don't know their names individually.

    Submitted by dak5432 on Apr 25, 10 at 7:28pm
  • I love being choked during sex, but you have to be smart about it. This guy sounds like a complete idiot.

    Submitted by kaisermarion on Apr 25, 10 at 7:11pm
  • I LOVE getting choked, but drunk.. Idk about that. Just pull my hair or bite me instead

    Submitted by CumGuzzler on Apr 25, 10 at 11:21pm
    • Well aren't you a classy broad, "CumGuzzler"

      Submitted by Capt on May 30, 10 at 5:17pm
  • Don't do that stuff when either party is under the influence. Dead bottom, bad top.

    Submitted by GetOffMyLawn on Apr 25, 10 at 6:06pm
  • Yeah, might wanna be careful with that, take it too far and you'll be looking at an involuntary manslaughter charge, no joke

    Submitted by Anonymous on Apr 25, 10 at 10:16pm
  • How the fuck is he the ass hole for doing what she asked him to do? They both are dumb as shit for doing that while drunk. I don't know why he's the bad guy for doing what she asked him to do.

    Submitted by fml26 on Apr 25, 10 at 10:32pm
  • I bet she came her brains out!

    Submitted by viggen6889 on Apr 25, 10 at 5:12pm
  • Did you make bail?

    Submitted by cfreymarc on Apr 25, 10 at 9:17pm
  • Friends don't let friends drink and chokefuck.

    Submitted by jacksoncutler on Apr 26, 10 at 8:11am
  • OP has balls. Props to you

    Submitted by pirogoeth on Apr 26, 10 at 8:17am
  • He's the bad guy cuz he calls chicks 'bitches', she did him a favor he doesn't respect

    Submitted by cutemau5 on Apr 25, 10 at 10:42pm
  • sounds like the guy i was with saturday. good time ;)

    Submitted by areaction55 on Apr 25, 10 at 6:46pm
  • Usually when the face gets real red and the eyes kinda roll back it's a sign u should prob stop applying pressure, when the face goes blue is when a real problem is under way...

    Submitted by silverosepetals on Apr 26, 10 at 5:41pm
  • 807. You are the one bitching. Bitch.

    Submitted by ghghghghghgh on Apr 26, 10 at 2:30am
  • nope keep it up someone's gotta clean the gene pool

    Submitted by sequioa on Apr 25, 10 at 8:41pm
  • And THATS why choking bitches scares me hahaha

    Submitted by ThePussyMonsta on Apr 25, 10 at 5:49pm
  • David Carradine and Michael Hutchins would be proud with you.

    Submitted by ctolaf on Apr 26, 10 at 4:45am
  • Not gonna lie, getting choked is the best. But not while drunk. Lol

    Submitted by summergurley on Jun 21, 11 at 8:18pm
  • lol @ 8:07. that's all I have to say. I don't think I've ever read a more senseless reply. dumb fuck.

    Submitted by Anonymous on Apr 25, 10 at 9:17pm
  • Wow way to quote "My Bestfriends Girl"

    Submitted by wolvarine321 on Apr 28, 10 at 7:52pm
  • This guy sounds like a total douche nozzle, he probably wears pop collars and fucks small dogs and chickens in his free time.

    Submitted by cazzo on Apr 26, 10 at 4:06am
  • @ dak5432 nice. Way to sneak a Katt Williams quote in here lol

    Submitted by miss_bitch042 on Apr 27, 10 at 1:05am
  • Sounds like r@pe to me

    Submitted by bigmike1016 on Apr 25, 10 at 10:56pm
  • Stupid and third

    Submitted by purpleispretty on Apr 25, 10 at 4:12pm
  • 604 Fuckin' REPRESENT

    Submitted by Chaozu on Apr 25, 10 at 10:51pm
  • Bitches need to stop bitching about being called bitches, no one cares what your thoughts are, and pretty or ugly, unless somoene says it to ur face, there's nothing you can do, so quit bitching about it.

    Submitted by Anonymous on Apr 25, 10 at 8:07pm
  • First

    Submitted by Anonymous on Apr 25, 10 at 6:50pm
  • Yea, Not to big one all the pain shit. Most I'll do is smack that ass.

    Submitted by PercivalJenkins on Apr 26, 10 at 1:14am
  • sounds like fun!

    Submitted by Jwag on Apr 25, 10 at 4:34pm
  • Good shit!

    Submitted by SummerRae on Apr 25, 10 at 4:05pm
  • You all obviously haven't read or watched "I Hope They Serve Beer in Hell." That guy is a dick to everyone he meets and has hot girls in LINE waiting to be fucked by him.

    Submitted by HAYMAKER on Apr 26, 10 at 12:06pm
  • 1st! This is VERY unhealthy!

    Submitted by yahear334 on Apr 25, 10 at 4:05pm
  • I don't get the sentence "fucked her within an inch of her life." o_O I get he choked her during climax and she almost died, but that sentence confuses meee. :l

    Submitted by Anonymous on Apr 25, 10 at 6:36pm
ADVERTISEMENT