You must be Logged in to post a comment

  • Submitted by erinnlane on Jun 25, 10 at 11:06pm

    Story of my life!

  • Submitted by fuzzypurple9 on Jun 25, 10 at 11:48pm

    Truer words have never been spoken....

  • Submitted by blondebabe90 on Jun 25, 10 at 11:08pm

    Haha couldn't agree more!

  • 98 57
    Submitted by boondocksbaby on Jun 25, 10 at 11:57pm

    Omg....someone gets me...luv it!!!

  • Submitted by ThatsMyAss on Jun 26, 10 at 6:30am

    and getting head from someone who isn't enjoying giving it

    • 63 54
      Submitted by ldato on Jun 26, 10 at 11:27am

      This.

  • 96 69
    Submitted by millasaysha on Jun 25, 10 at 11:22pm

    so true..

  • 84 56
    Submitted by AngelaRose on Jun 26, 10 at 12:34am

    ohmygod. it's so true that I'm speechless

  • 83 62
    Submitted by yousahoe101 on Jun 25, 10 at 11:58pm

    hahahahah sooo fucking true.

  • 82 64
    Submitted by sofreaky on Jun 28, 10 at 5:03am

    Now I know why I don't get head more often!

  • 77 64
    Submitted by rileyyy on Jun 25, 10 at 11:51pm

    That's so true!

  • 80 71
    Submitted by alig on Jun 26, 10 at 12:42am

    LOL!!!! That is SO true!!!!!!!!

  • 74 61
    Submitted by CherryPoppa on Jun 26, 10 at 12:49am

    Amen!

  • 87 92
    Submitted by amonymous on Jun 26, 10 at 12:44am

    God I wish my gf loved giving blowjobs

  • 72 63
    Submitted by ar4110 on Jul 16, 10 at 2:26am

    So incredibly true!

  • 65 56
    Submitted by lamo71 on Jun 27, 10 at 11:31am

    True

  • 72 73
    Submitted by ERich331 on Jun 26, 10 at 1:20am

    So true! Except for the giving head part... I'm straight

  • 65 61
    Submitted by drunkinthesnow on Jun 26, 10 at 1:56am

    Girl. YES.

  • 71 75
    Submitted by missrockstar on Jun 26, 10 at 11:08am

    Yea giving head can take forever and a lifetime...time rushes by when u are receiving tho

  • 66 65
    Submitted by mmmhai on Jun 26, 10 at 12:36am

    The 678 knows what's up :)

  • 61 60
    Submitted by Ape23 on Jun 26, 10 at 3:36am

    Oh wow totally!!

  • 64 67
    Submitted by mybizzy on Jun 26, 10 at 12:02am

    So freaking true!!!

  • 68 76
    Submitted by A_urora on Jun 26, 10 at 1:27pm

    You should probably step up your BJ game then. Step One: don't neglect the plums.

  • 64 68
    Submitted by mgoetz on Jun 26, 10 at 12:20am

    Thank you gwinnett county..

  • 61 64
    Submitted by RJJ4982 on Jun 27, 10 at 12:55am

    Just remember it makes the next 2 minutes go by THAT much faster.

  • 56 55
    Submitted by sway22 on Jun 26, 10 at 11:18pm

    fact.

  • 53 52
    Submitted by agillis on Jun 27, 10 at 2:31pm

    Sooooo true

  • 60 66
    Submitted by yesmhm on Jun 26, 10 at 1:09am

    haha truth!

  • 55 62
    Submitted by blburrow on Jun 27, 10 at 1:28am

    Yep, that really summed up everything....

  • 61 75
    Submitted by jLRoch on Jun 26, 10 at 11:28am

    I second this one. SO true.

  • 52 58
    Submitted by elite on Jun 27, 10 at 1:37am

    Not true if both people are into the head... Make it enjoyable!!

  • 58 72
    Submitted by alliemcbeal on Jun 26, 10 at 3:43am

    Hell yeah

  • 54 66
    Submitted by neverenuff on Jun 26, 10 at 11:02pm

    Girls use more spit and your hands, guys find the clit under the hood and llick and suck, just saying.

  • 60 82
    Submitted by big_dubya56 on Jun 26, 10 at 2:16am

    I think time passes quick when I work out, I think it's fun.

  • 51 66
    Submitted by Anonymous on Jun 26, 10 at 6:07pm

    Eating out girls takes longer! It's like you people have a infinate time of being hot

  • 52 70
    Submitted by Rosamondmoonpie on Jun 26, 10 at 4:05am

    Yup, I do know this song......

  • 62 91
    Submitted by SEV on Jun 26, 10 at 4:08am

    1244, I know how you feel =( one year and not even a handjob

  • 44 56
    Submitted by dtp on Jun 27, 10 at 7:04pm

    True that! I'm like the millionth person to agree with this haha

  • 52 72
    Submitted by jLRoch on Jun 26, 10 at 11:30am

    @missrockstar: I agree! Giving takes forevvvver but getting...it's done and over with in the blink of an eye. Especially with my boyfriend. ;)

  • 52 77
    Submitted by brindyl10 on Jun 26, 10 at 3:23am

    Oh how i love you for this.

  • 29 37
    Submitted by pieface123 on Oct 6, 11 at 7:26pm

    All at once?! Impressive...

  • 58 97
    Submitted by neighplay on Jun 25, 10 at 11:16pm

    ....all at once? Damn!!\n\n;) jk

  • 43 77
    Submitted by clast71 on Jun 26, 10 at 3:03am

    Gotta love Atlanta

  • Submitted by poop12 on Jun 25, 10 at 11:04pm

    amen to that times thirteen million.\nalso, first!!