Have some text gold?

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • Clutch... Bagged a cougar

    Submitted by lanny on Mar 8, 10 at 5:04pm
  • But, would you do her again in the morning? lmfao

    Submitted by sexyupsguy on Mar 8, 10 at 6:22pm
  • Lucky bastard

    Submitted by Anonymous on Mar 8, 10 at 10:53pm
  • She was probably his own mom, but he wanted to make the story interesting.

    Submitted by Anonymous on Mar 9, 10 at 6:56am
  • What he meant was he woke up to a 38 year old man last night

    Submitted by codyrwyo on Mar 8, 10 at 9:29pm
  • Cougars. FTW!

    Submitted by NCA on Mar 8, 10 at 10:20pm
  • 7:56...hello 812 area code doesn't mean just bloomington. Could be terre haute as well.

    Submitted by Anonymous on Mar 8, 10 at 11:53pm
    • or Jeffersonville, Clarksville,New Albany, a billionteeny towns,etc

      Submitted by tequila on Mar 9, 10 at 5:04am
  • Ha ha ha ha ha ha ha lol lol lol lol lol lol

    Submitted by scerri on Mar 8, 10 at 7:34pm
  • Wow u go

    Submitted by sodid3 on Mar 8, 10 at 5:16pm
  • First-er?

    Submitted by Anonymous on Mar 8, 10 at 6:20pm
  • Sounds like community college spring break.

    Submitted by dcbrent on Mar 8, 10 at 8:21pm
  • Nice bro and all u ppl bitching shut the fuck up 

    Submitted by AllStarLB on Mar 9, 10 at 3:18am
  • 6:52. How do you even know? Why do you fucking care?I know plenty of my friends hooked up with milfs in college. Not much of a stretch to grasp.

    Submitted by Anonymous on Mar 8, 10 at 8:04pm
  • No a ton of mild hit on me and I have a beard and deep voice and I'm hella manly.

    Submitted by mrtcool on Mar 8, 10 at 6:34pm
  • Except... Spring break doesn't start until this weekend in Bloomington.

    Submitted by LadyBoadicia on Mar 8, 10 at 7:56pm
  • I wish I was cool enough to be first

    Submitted by DJhallapapi on Mar 8, 10 at 7:41pm
  • That happened to me recently, too. She was 38 and a MILF, but it wasn't in a hotel room... it was in her bed in her home. I woke up the next morning to photographs of high school graduations, proms, and family picnics.

    Submitted by TrevorParsons on Mar 9, 10 at 12:48am
  • Bring on the milfs!!

    Submitted by agrees on Mar 8, 10 at 5:35pm
  • First?

    Submitted by djfiremane on Mar 8, 10 at 6:12pm
  • That's great lol

    Submitted by javaking on Mar 8, 10 at 5:44pm
  • Score. Nothin like a cougar's lovin!!!!!

    Submitted by blancolex300 on Mar 8, 10 at 10:32pm
  • Fuck Yeah !!!!

    Submitted by Anonymous on Mar 8, 10 at 8:03pm
  • Agrees: you cougar hunting

    Submitted by jprincess on Mar 8, 10 at 7:29pm
  • Have fun 2 night

    Submitted by sodid3 on Mar 8, 10 at 5:19pm
  • Cougar! Rawr

    Submitted by lonestarz22 on Mar 13, 10 at 8:49pm
  • Fake.. There was one earlier about a man

    Submitted by Anonymous on Mar 9, 10 at 8:52am
  • Liar. U woke in ur mom and dads basement like u do everyday loser.

    Submitted by cwelkman on Mar 8, 10 at 7:24pm
  • Let me take a guess and say thus happened in Panama?

    Submitted by 812lmo on Mar 9, 10 at 10:49pm
  • TFLN new mantra: Technical Fucking Liars Network.

    Submitted by cazzo on Mar 8, 10 at 6:52pm
    • yeah because never in history has a 38 year old woman been attracted to a young guy in his 20's who was horny and wanted to fuck....that just never happens shit is obviously made up thank god we have people like captain clever over here

      Submitted by sequioa on Mar 9, 10 at 1:34am
  • Instead of sitting in your basement thinking up texts try getting out of the house every once and awhile and maybe you'll wake up with some real ones

    Submitted by mcg_raw_dog on Mar 8, 10 at 9:04pm
  • 6:56 dun be jealous! Lol juss cuz u dun get a milf doesnt mean u have to be an ass man

    Submitted by krzylilazn on Mar 10, 10 at 1:53am
  • Honestly this could happen

    Submitted by iamyourboss on Mar 8, 10 at 10:38pm
  • Do work

    Submitted by raaaab on Mar 8, 10 at 5:40pm
  • He'll yeah

    Submitted by devildog768 on Sep 14, 10 at 5:42am
  • Ty 929. Amen.

    Submitted by Anonymous on Mar 8, 10 at 10:17pm
  • ewe 38? wow milf's are at the most 30. notice how he just used the term MOM.

    Submitted by Anonymous on Mar 8, 10 at 8:42pm
  • I have a huge erection right now.

    Submitted by ButtBuddy on Mar 8, 10 at 11:09pm
  • What does OP mean?

    Submitted by Anonymous on Mar 8, 10 at 5:56pm
  • Props. I wanna fill my milf tag someday.

    Submitted by jbubbya on Mar 8, 10 at 7:28pm
  • Really 842? "at the most 30".... you got some growing up to do little boy.

    Submitted by Debo23 on Mar 9, 10 at 2:37am
  • 9:24, really? You give the entire world a forum to post funny shit based on the honor system and you don't think somebody somewhere is going to take advantage of it. So you've never been to a party and met some douche telling bullshit stories all night? But you think something deep in their souls prevents these people from typing these stories on RFLN.

    Submitted by mcg_raw_dog on Mar 9, 10 at 3:41am
  • Married 30something chicks are my favorite!

    Submitted by JoePapi on Mar 9, 10 at 5:51am
  • Aren't you the stud.

    Submitted by Anonymous on Mar 9, 10 at 9:49am
  • Great job

    Submitted by AW_TFR on Mar 9, 10 at 2:39am
  • Must be a fem guy. A lot of Milfs seem to go for the feminine guys I've noticed which is precisely why I don't get a lot of them!

    Submitted by Anonymous on Mar 8, 10 at 5:44pm
  • Anyone wanna give me a bj?

    Submitted by Anonymous on Mar 8, 10 at 8:03pm
  • MILF!!!!!!

    Submitted by Anonymous on Mar 9, 10 at 12:52am
  • I S T H I S A N N O Y I N G ?

    Submitted by Anonymous on Mar 8, 10 at 5:37pm