ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • Pathetic. Glad to know all my hard earned tax dollars are being well spent. Stop sponging off of society and either die or get a damn job.

    Submitted by celeutanteshay on Dec 31, 10 at 7:30pm
  • That's pathetic!!! Some one should report your sorry ass! Can you say welfare fraud?

    Submitted by ssgtpuentes_wife on Dec 31, 10 at 4:09pm
  • That disgusts me. Food stamps are meant to be a hand up, not a hand out. I cannot express me disgust. Ugh

    Submitted by lilraptor4 on Dec 31, 10 at 7:43pm
  • I hope you drown in the vodka and choke on your food stamps!! Get a job loser, I'm tired of paying taxes to support your sorry ass!

    Submitted by Emmy88 on Dec 31, 10 at 8:33pm
  • I find your lack of sane priorities... disturbing.

    Submitted by arthurlux on Dec 31, 10 at 4:59pm
  • Great, I'm glad my tax dollars go to humps like you

    Submitted by raerae24 on Dec 31, 10 at 6:03pm
  • Gotta love the trash from north east Oklahoma. Why don't you try buying diapers for your kids instead you stupid piece of shit.

    Submitted by kghopper on Jan 1, 11 at 10:22am
  • Are you people serious?! Who said THEY bought the Vodka?! I have tequila

    Submitted by shmuffin22 on Jan 3, 11 at 1:45pm
  • Oh wow, jello is what, like 50 cents a box? Jeez people. And it's not like she used the food stamps to buy the vodka! Did you ever stop to think maybe she's a college student and that's why she has food stamps?!?

    Submitted by kateums on Jan 1, 11 at 1:54pm
  • Still so funny! Lmao

    Submitted by tristaanncook on Jan 1, 11 at 1:11am
  • My point exactly..jello is 50 cents..so buy your own shit..and I'm pretty sure the the spending limit on the food stamp card is a whole lot more than 50 cents..so yes..it is blowing our tax dollars..dickwad

    Submitted by sugar_30 on Aug 10, 11 at 4:58pm
  • You guys are dicks, even poor people need to drink now and again.

    Submitted by MikeMillering on Jan 3, 11 at 5:51am
  • It would be awful to be so tightly wound that you get truly upset over a text message that is potentially fake. Lighten up people. If you read tfln you MUST have a sense of humor!

    Submitted by jeplag on Jan 6, 11 at 11:59pm
  • Tristaanncook (or whatever) obviously doesn't pay taxes.

    Submitted by idontlikeyou on Jan 1, 11 at 1:27am
  • Use that creativity and get a damn job.

    Submitted by hvltn on Jan 4, 11 at 1:49am
  • Holy shit. All you people that are complaining, seriously? Is it necessary. And, oklahoma isn't "trashy" so, fuck you. :)

    Submitted by CB69 on Jan 9, 11 at 11:17pm
  • @scottyscottscott: When life gives you melons, you have dyslexia.

    Submitted by redsox985 on Jan 1, 11 at 2:28am
  • Oklahoma for ya.

    Submitted by jackandjill on Dec 31, 10 at 3:18pm
  • when life gives you lemons make lemonade... basically the same

    Submitted by scottyscottscott on Dec 31, 10 at 3:14pm
  • Well its not funny..wish I could be a worthless douche and not go to work and get free shit..its funny how the economy sucks dick right now and the hard working people suffer..all the while freeloaders continue to get free shit..get a job you fuckin penis wrinkle..

    Submitted by sugar_30 on Aug 10, 11 at 4:55pm
  • Still so funny! Lmao

    Submitted by tristaanncook on Jan 1, 11 at 1:11am
  • Oh, calm down people. Jello costs what, a dollar? Oooo, yeah, they're really blowing your tax dollars.

    Submitted by SeveredCliche on Jan 1, 11 at 9:40am
  • Funny how tfln is for fun and to laugh at peoples stupidity and yet, people still get on almost every post and get all butt hurt and start talking shit. None of you know this person or know whether they are "worthless" or even have kids to be buying diapers for or whatever else. Ever think that maybe, just maybe, it could be a joke? Good grief.

    Submitted by tiffanys09 on Jan 9, 11 at 3:59pm
  • People need to get a sense of humor...I get what you're all trying to say, I truly do, but are you forgetting what website you're viewing right now? Try not to take such offense...take a deep breath, maybe rub one out of something and relax

    Submitted by arivs86 on Nov 28, 12 at 2:40am
  • Hahahaha been there, ignore the fuckers with no sense of humor

    Submitted by rileyrodd on Jan 2, 11 at 9:51pm
  • Does it ever occur to anyone how hard it is to find a job? And that maybe someone else bought OP vodka?

    Submitted by tyler_deean_huff on Apr 4, 13 at 10:30am
ADVERTISEMENT