ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • Package contained a bobcat, would not buy from again.

    Submitted by 1082.41 on Oct 20, 10 at 10:21am
  • Shaving cazts like lions is awesome. RAWR!

    Submitted by stevebauer on Oct 20, 10 at 10:30am
  • Package contained freezer burned, dyed, shaved cat. Also, slightly cinged. Just as described A++++

    Submitted by Valkyrie on Oct 20, 10 at 11:34am
  • That's a lot of pussy...

    Submitted by KelseyKlick on Oct 20, 10 at 4:51pm
  • Anybody can get passed a dog, but nobody fucks with a lion! haha that's a great idea.

    Submitted by NateDawg1187 on Oct 20, 10 at 6:26pm
  • You forgot igniting explosive items in cat's orifices.

    Submitted by cfreymarc on Oct 20, 10 at 11:41am
  • Sounds like someone has pussy issues...

    Submitted by ttesroD on Oct 21, 10 at 4:04am
  • What about a chiuahuah that seemingly looks like a cat

    Submitted by ninjaman181 on Oct 20, 10 at 8:53pm
  • Here kitty kitty... There's a nice big fish in the freezer for you

    Submitted by shaggerg on Dec 28, 10 at 1:37pm
  • you forgot "no microwaving cats, Im not cleaning up the mess."

    Submitted by reply_ on Oct 20, 10 at 11:18am
  • THIS IS SO RACHAEL!!!!!

    Submitted by sam281995 on Oct 24, 10 at 10:55pm
  • Well if you can't do any of those things then you might as well just not have a cat.

    Submitted by guitarmageddon on Oct 20, 10 at 5:59pm
  • At least a cat can clean itself, knows where the bathroom is and doesn't eat it's own shit.

    Submitted by P4TCHE5 on Oct 21, 10 at 3:19pm
  • Sounds like this isn't the kind of person you should leave alone with your cats. Lol your fault cause you knew what would happen.

    Submitted by crk112 on Oct 20, 10 at 2:12pm
  • These cats are going to run away !! Hahahahahhh . (:

    Submitted by casey28753 on Oct 9, 11 at 12:11am
  • Someone needs to take your cats away...what sane person would try to light a cat on fire?

    Submitted by LynnZee on Oct 20, 10 at 9:57am
  • The other day, my 3 yr old niece told me that skeletons eat cats. What do they teach in day care these days?? I thought it was funny though because I HATE cats... They are completely worthless

    Submitted by Poop_Poop on Oct 20, 10 at 3:49pm
  • Sooo wanna make awesome mane cuts on a bunch of cats now. And have them scare the shit outta people.

    Submitted by dreamingashes on Jun 22, 11 at 11:50pm
  • U just know the person doin all this is a guy, women just don't know how to have that good of a time

    Submitted by evolwayz on Oct 20, 10 at 9:59am
  • I believe this person is having pussy problems

    Submitted by just_a_angel on Oct 26, 10 at 1:55am
  • What sane person wouldn't set a cat on fire? Fuckin uselessass animals

    Submitted by vermonter on Oct 20, 10 at 10:09am
    • Fuck your shit, guy. The fact that they don't do anything does not make it acceptable to attempt to burn them to death.

      Submitted by BlackVegeta on Oct 20, 10 at 12:18pm
  • You forgot bbq cat and cat shiskabob

    Submitted by bcm151 on Oct 20, 10 at 2:51pm
  • What about Green or purple?

    Submitted by MollyWhopp on Aug 18, 12 at 8:37pm
  • Who puts cats in a fucking freazer?

    Submitted by loonymoony on Oct 13, 11 at 1:52am
ADVERTISEMENT