Comments

You must be Logged in to post a comment

  • Fake! Honest Abe would never cheat on Mary Todd. Not even in a dream. \n\nThen again, when you get that four score and 7 year itch you're going to want to stick your Lincoln log in something different.

    Submitted by maskedman on Apr 16, 10 at 4:54pm
    • mildly impressed by the amount of up votes this got

      Submitted by sequioa on Apr 17, 10 at 2:37pm
  • hmmmm.....or was it sex with a beautiful girl with the face of abe lincoln? just pointing out an almost dazed and confused reference.

    Submitted by xoxjulieee213 on Apr 16, 10 at 4:40pm
  • Bet it was a dude that sent this one in...

    Submitted by phan99 on Apr 17, 10 at 5:42am
  • 4:40: Exactly! Dazed and Confused was my first thought. Fake. The OP meant to say "....I must stop lifting material from movies before posting on TFLN."

    Submitted by brodieoh on Apr 16, 10 at 5:09pm
  • Did he keep his top hat on?

    Submitted by jacksf on Apr 18, 10 at 12:49am
  • Omg OP, please tell me you were watching the program about the attempted Lincoln grave robbing, because if so, I'm right there with you.

    Submitted by DirkVendetta on Apr 17, 10 at 2:47pm
  • Hahahahahhah second BITCHES

    Submitted by purpleispretty on Apr 16, 10 at 4:17pm
  • OH MY GOD DIRKVENDETTA I WAS JUST WATCHING THAT LAST NIGHT TOO!! Soo weird... AND one of the guys is my professor's great grandpa

    Submitted by mae on Apr 17, 10 at 4:36pm
  • JFK would be a good choice too.

    Submitted by ericalew on Apr 17, 10 at 10:08am
  • Perfect female body...with the head of Abe Lincoln.

    Submitted by thedrake9 on Apr 16, 10 at 4:58pm
  • Dude you totally stole this line from dazed and confused you fucker

    Submitted by twyman33 on Apr 16, 10 at 9:55pm
  • My thoughts exactly!!! I have watched dazed am confused sooo many times, on the begining

    Submitted by maykay299 on Apr 16, 10 at 8:54pm
  • I love Dazed and Confused. One of the movies in my line up for 4/20 oh ten

    Submitted by lisalondon on Apr 17, 10 at 7:56am
  • Dazed an confused

    Submitted by smigga77 on Apr 16, 10 at 6:38pm
  • So you like doinking bearded guys?

    Submitted by oh_wtf on Apr 16, 10 at 4:07pm
  • Strong homo IMO..

    Submitted by Anonymous on Apr 16, 10 at 4:17pm
  • Dazed and Confused.

    Submitted by hellohello16 on Apr 16, 10 at 10:35pm
  • Classic example of why this going to shit. Obviously made up. Fresh material of the old days, come back please.

    Submitted by Anonymous on Apr 16, 10 at 4:18pm
  • I wish I could have a dream like that....And I'm a straight guy

    Submitted by tsluts23 on Apr 16, 10 at 5:24pm
  • Yeah, what movie is this from? Dazed and confused I think.

    Submitted by PookieBearDuh on Apr 17, 10 at 8:00am
  • Is this Ian.....

    Submitted by ohdeargawdwhy on Oct 29, 10 at 2:19am
  • Hahahahaha!!!! Really? Mine would be Andrew Jackson way hotter!

    Submitted by lockks on Apr 17, 10 at 2:39am
  • MY FRIEND HAD S DREAM SHE FUCKED OBAMA!!!Y'ALL ARE SOULMATED

    Submitted by emily4ever on Apr 16, 10 at 5:00pm
    • Who HASN'T dreamt they fucked Obama? Come onnnnn..

      Submitted by cdngirl on Apr 16, 10 at 10:53pm
  • did u at least wipe tha cum off his beard wen u guys were done

    Submitted by JERSEYBOY908 on Apr 16, 10 at 4:52pm
  • good old Huntsville alabama who is this I might know you

    Submitted by mmoorrggaann on Apr 16, 10 at 8:12pm