You must be Logged in to post a comment

  • Submitted by bluegirl25 on Jul 13, 10 at 3:28pm

    If you were that flexible would you bother with the nutella?

    • 21 25
      Submitted by DerKarismatisch on Aug 16, 12 at 2:52pm

      I imagine he'd be doing it so often that he'd need to, erm, spice things up after a while.

  • Submitted by angieee on Jul 13, 10 at 3:24pm

    Nutella for the win!!!

  • 98 50
    Submitted by ferretpants on Jul 13, 10 at 3:24pm

    I would eat it too.

  • Submitted by Anonymous1024 on Jul 13, 10 at 5:38pm

    this is just a text stating how delicious nutella is. no big deal.

  • 76 62
    Submitted by superultimate on Jul 13, 10 at 6:38pm

    So would I T_T

  • 86 84
    Submitted by IfSheSpinsFast on Jul 13, 10 at 7:09pm

    I am enjoying some strawberries dipped in nutella at this very moment.

  • 76 75
    Submitted by firsty on Jul 13, 10 at 3:29pm

    This does not make me Firsty.

  • 72 75
    Submitted by SirShmoopy on Jul 13, 10 at 10:00pm

    It's the utter truth.

  • 68 67
    Submitted by MGGR on Jul 13, 10 at 6:45pm

    Hahahahhahaaha awesome!

  • 75 83
    Submitted by nungas on Jul 13, 10 at 9:09pm

    OMG I would eat your dick too if it were covered in nutella. I just bought a nutella cookbook but i don't think that nutella covered dick is a recipe lol.

  • 63 60
    Submitted by mike71320 on Jul 13, 10 at 11:31pm

    I LOVE NUTELLA WHO DOESNT!

  • 64 69
    Submitted by bandgeek11 on Jul 13, 10 at 6:02pm

    YES nutella is the BESTTTTTTT

  • 58 59
    Submitted by Megzii on Jul 14, 10 at 5:14am

    Chicks would be all over your dick

  • 66 75
    Submitted by Yandell on Jul 13, 10 at 7:19pm

    Ain't that the truth lol

  • 67 78
    Submitted by timemachine on Jul 14, 10 at 12:30am

    Nutella does go great with anything ;)

  • 65 76
    Submitted by CameronWarren on Jul 13, 10 at 9:23pm

    Bluegirl25 is so stupid\nNutella is better than sex

  • 67 81
    Submitted by foshooo on Jul 13, 10 at 6:46pm

    Hahahaha so true bluegirl

  • 53 62
    Submitted by DethBunny on Jul 14, 10 at 12:50pm

    Me too.

  • 65 88
    Submitted by StarstrukkGirl on Jul 14, 10 at 2:51am

    Ewwww nutella is disgusting shit!

    • 56 63
      Submitted by ronasokily on Jul 27, 10 at 3:24pm

      do you have any sense of taste? at all?

  • 53 66
    Submitted by greenkid on Jul 16, 10 at 7:13am

    Nigella is AWESOME

  • 58 77
    Submitted by kmomokbs on Jul 14, 10 at 1:51am

    i suck my own dick cuz im the boss

  • 51 64
    Submitted by love2swim312 on Jul 14, 10 at 1:58am

    I was just earring nutela!!!

  • 61 84
    Submitted by Anonymous on Jul 13, 10 at 11:51pm

    So would your dog.

  • 50 63
    Submitted by EpikChick on Jul 13, 10 at 11:14pm

    Mmmmm :)

  • 53 71
    Submitted by watRuSMOKIN on Jul 14, 10 at 2:38am

    hell fuckin yeah!!!!

  • 32 30
    Submitted by whoadude77 on Jun 8, 11 at 8:35pm

    I love nutella

  • 48 64
    Submitted by alexreidohyeah on Jul 13, 10 at 7:44pm

    haha at me having this convo the other day with this girl

  • 41 56
    Submitted by hoodlincoln on Jul 15, 10 at 2:19am

    Amen to that brother.

  • 43 63
    Submitted by xNikkix on Jul 14, 10 at 11:00pm

    Nutella really is that good!

  • 49 82
    Submitted by marsho on Jul 13, 10 at 10:20pm

    Autofellatio ftw?

  • 51 95
    Submitted by awesomesaucechk on Jul 13, 10 at 3:53pm

    I would have fun then

  • 24 42
    Submitted by 0421 on Feb 15, 12 at 1:12am

    You girl grind didn't need it for mine