ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • Ugly bitches LOVE to cockblock. It's practically a genetic trait, haha!

    Submitted by YourWifesFantasy on May 3, 10 at 5:25pm
  • Cockblockings not cool

    Submitted by Anonymous on May 3, 10 at 9:02am
  • Plan B distributors all around your town will hate you.

    Submitted by CsM on May 3, 10 at 9:38am
  • unless its a girl.....they seem to love it when us guys get cockblocked.

    Submitted by jeffthecoolkid on May 3, 10 at 9:33am
  • Not cool, you lose bro points for that

    Submitted by ClaptonsWig on May 3, 10 at 9:24am
  • Way to be son.. Way to be!

    Submitted by codii on May 3, 10 at 10:34am
  • This guy is just a strait dick. He can't get pussy so he's gotta stop other people from getting it

    Submitted by frootyboom8 on May 3, 10 at 10:00am
  • Die Alen!!

    Submitted by SEV on May 3, 10 at 3:15pm
    • we should get together, hunt him down, kill him then smoke a bowl together to celebrate. you down?

      Submitted by NationOfThizzlam on May 3, 10 at 7:54pm
  • Guys get cockblocked cause not every chick in the bar came out\nTo fuck a random.

    Submitted by PTNA on May 3, 10 at 12:41pm
  • Cockblocking is for ugly people.

    Submitted by ab5ter on May 3, 10 at 10:19am
  • hahahahah that's wrong, but I agree with the OTP I totally have respect for this guy or gal.

    Submitted by GoldenMe on May 4, 10 at 3:36am
  • Haha like that Angela chick on Jersey Shore. UUUUUUM HELLO?!?!?

    Submitted by Springy67 on May 4, 10 at 12:19am
  • omg playing "watch her leave" is so much fun. =]

    Submitted by NationOfThizzlam on May 3, 10 at 7:53pm
  • K like this

    Submitted by silvsterc on May 3, 10 at 9:48am
  • Yeah, jeffthecoolkid, they do. Especially when youre "hot". I always thought I was ugly as fuck till I was recently told otherwise, and the amount of cockblocking thats been going on has skyrocketed it seems..

    Submitted by DeathsIntern on May 3, 10 at 10:07pm
  • when girls cockblock at parties, do they do it with a purpose or is it just them subconsciously being the stupid bitches they are?

    Submitted by schlop on May 3, 10 at 10:38am
  • I will be doing some cockblocking when I take my friend out after her divorce. I should be praised for it by men, that chic is insanely fertile! I'm looking at it as a favor to men, they can go after a different girl who may not get pregnant like she most likely would! She married an infertile man on purpose, lol.

    Submitted by MrsB_04 on May 3, 10 at 11:03am
  • God hates chads. And so does everyone else

    Submitted by BenderRodriguez on May 3, 10 at 9:32am
ADVERTISEMENT