Comments

You must be Logged in to post a comment

  • i was super stoned and that movie sucked

    Submitted by thekidsquartet on Mar 6, 10 at 11:32pm
  • 2:45 Going stoned tonight! Weed is the best. No worrying about overdosing is the way to go.

    Submitted by ericalew on Mar 5, 10 at 3:39pm
  • Haha I'll be in wonderland this weekend

    Submitted by DarkoK2 on Mar 5, 10 at 3:19pm
  • why overdose when you can just get good weed? that shit's gonna be wicked when i go.

    Submitted by Stotan1228 on Mar 5, 10 at 2:45pm
  • Deff saw that high, yeaah, like now.

    Submitted by Aprilovesyou on Mar 6, 10 at 2:28am
  • that movie was awesome. i was sober and it was crazy!

    Submitted by Anonymous1024 on Mar 5, 10 at 10:02pm
  • Dirty 530 lol I lived in marrysville for 10 years place is a shit hole moved to Washington and we got the best weed up here lol wooooo 509 rep

    Submitted by Dannoo on Mar 5, 10 at 6:19pm
  • first

    Submitted by Anonymous on Mar 5, 10 at 4:10pm
  • weeeeed 3d buddies= win

    Submitted by heavyweight420 on Mar 5, 10 at 9:19pm
  • time to get out the blotting paper ;P whats the sound track 2 it like ne1

    Submitted by Anonymous on Mar 6, 10 at 9:47am
  • Lame.

    Submitted by abcdefgHI on Mar 5, 10 at 5:24pm
  • Looks like more of a /psy/ movie folks, weed aint gonna cut it for this trip!!

    Submitted by Debo23 on Mar 6, 10 at 3:50am
  • I saw it in 3d and was so dissapointed. The cartoon was way better. And I was super baked.

    Submitted by Anonymous on Mar 5, 10 at 10:33pm
  • i went to the midnight premiere of alice in wonderland, and the same thing happened.. this dude just falls outs and his friend was like "i think he OD'd again.."

    Submitted by doesitmatter on Mar 7, 10 at 11:21pm
  • I'm going to the show soon in 3D, but I won't be high. I'd probably end up passing out like the dude lol.

    Submitted by aria_ravenmoon on Mar 5, 10 at 6:19pm
  • I definitely went and saw the midnight showing of the 3D alice in wonderland last night with a few buddies of mine after smoking a few bowls and rolling a fatty. needless to say that at least 70% of the audience was baked. there were legit dedicated hippies in the entire first half of the theater. i dont remember much of the movie, but damn, it was GREAT!

    Submitted by ifzombiesattack on Mar 5, 10 at 6:25pm
  • Im going to the 3D showing in an hour...Yup, Im gonna be high as balls but I wont pass out. Its so unprofessional. lol

    Submitted by Mel on Mar 5, 10 at 4:20pm
  • Ntarssss merree

    Submitted by criilkiila on Mar 6, 10 at 1:37pm
  • K2 is for pussys

    Submitted by Anonymous on Mar 5, 10 at 4:55pm
  • 530 represent!

    Submitted by mandoe182 on Mar 5, 10 at 4:26pm
  • AMC theater in rockaway?

    Submitted by b0wd0wnn on Mar 5, 10 at 3:23pm
  • Davis: you would.

    Submitted by Anonymous on Mar 7, 10 at 2:46am
  • 10:33 was it IMAX 3D because if you were super baked the bad guys chase you

    Submitted by Anonymous on Mar 6, 10 at 1:46pm
  • Ah seeing Alice on k2 was great

    Submitted by Devi0uaGinger on Mar 5, 10 at 4:51pm
  • Omg dannoo I started out in the 530 and then moved to the 509 as well!

    Submitted by littlefish09 on Mar 16, 10 at 1:07am
  • Mushrooms<333 feed your head

    Submitted by hippiechick09 on Mar 6, 10 at 9:59pm
  • Yeah let's get stoned and see Alice in wonderland it will be so trippy! Grow up fags

    Submitted by Anonymous on Mar 5, 10 at 4:33pm
  • this better have been in chico

    Submitted by savannahpanda on Mar 10, 10 at 5:05am