ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • The other 5% ends with an accidental fart

    Submitted by Anonymous on Jul 27, 09 at 11:00am
  • This is even true regardless of the sex of the two participants. If its a guy and a girl it of course ends in sex, if two girls pillow fight we all have watched enough porn to know it ends in sex, and if two guys are pillow fighting then they have probably already slept with each other.

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 4:50pm
  • Haha it's so cute when guys try to tickle there waay into ur pants :)

    Submitted by Anonymous on Sep 22, 09 at 12:44am
  • So true. I used to have tickle fights with my uncle Peter when I was 6. He went to prison a year later and Ive had strange feelings toward men since.

    Submitted by Anonymous on Feb 11, 10 at 12:19pm
  • I love tickle fights :]

    Submitted by Anonymous on Jul 12, 09 at 5:08am
  • 11:20 gave my mom a bj

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 11:44pm
  • HA. so true. if im hanging out with a guy who starts tickling me I KNOW WHAT HE WANTS.

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 8:21pm
  • I can testify to that

    Submitted by Anonymous on Jan 16, 10 at 1:10am
  • Truest thing on this website.

    Submitted by Anonymous on Jan 12, 10 at 4:51pm
  • True, true. It also helps you find out the spots on their bod that gets them aroused faster. Last time I had a tickle war, I ended up in the backseat of his car for an hour. Good times, good times.

    Submitted by Anonymous on Jul 15, 09 at 4:10pm
  • especially if they use a french tickler.

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 11:18pm
  • whoever posted this on here just made the best discovery for me. i now look back and see that most of the people i have had sex with, the first time did start with tickling. as with the people i have messed around with. and back massages.

    Submitted by Anonymous on Aug 28, 09 at 3:33am
  • i'm a statistical anomaly... (sadface)

    Submitted by Anonymous on Jul 22, 09 at 9:35pm
  • SO TRUEEEE. is "are you ticklish?" like the international foreplay line for guys?

    Submitted by Anonymous on Jul 12, 09 at 2:35am
  • Hmmm....... so true. The first tickle war ended up in sex and then we got married........ so does this mean tickle wars lead to marriage? which really means NO sex...

    Submitted by Anonymous on Jul 14, 09 at 4:11pm
  • Yup. how it started with both husbands

    Submitted by bellediesse on Jan 30, 12 at 2:28pm
  • 11:00 hahahahahahaha Nola's where it's at

    Submitted by Anonymous on Oct 28, 09 at 11:03am
  • and the other 5% of the time they end in an awkward staring contest....

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 4:46pm
  • Tickle wars lead me to sleep with my ex-friends-with-benefits who was dating one of my good friends at the time. Oops. Also, witty banter is foreplay for the intelligent.

    Submitted by Anonymous on Jul 12, 09 at 12:31pm
  • 95% of the time, it works every time

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 9:02pm
  • haha, i love this...

    Submitted by Anonymous on Jul 12, 09 at 12:11am
  • I agree... Pretty much the best foreplay in the world.

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 7:01pm
  • True fact.

    Submitted by Anonymous on Jan 12, 10 at 3:03pm
  • I just tried tickling my supre hot boss, she almost fired me.... So i guess im the 5% then.

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 5:25pm
  • wait, i have tickle wars with my mom...

    Submitted by Anonymous on Jul 17, 09 at 10:30pm
  • yesssss. im so glad im ticklish

    Submitted by Anonymous on Sep 21, 09 at 11:57pm
  • Nice to know....

    Submitted by FredlyDaMoose on Aug 2, 11 at 12:32am
  • I don't even like getting tickled but since it's for the greater good 95% of the time I can live with it.

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 9:20pm
  • that's how I lost my virginity!

    Submitted by Anonymous on May 11, 10 at 7:57pm
  • Too bad I'm not ticklish

    Submitted by Anonymous on Feb 22, 10 at 3:44am
  • And the other 5% end in a punch to the face

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 5:59pm
  • hahaha omg this is amazingly true :]

    Submitted by Anonymous on Jul 12, 09 at 12:56pm
  • I'm the other five percent then.

    Submitted by Anonymous on Dec 31, 09 at 10:11am
  • Doesn't help when you moan when you get tickled.

    Submitted by morris310 on Nov 30, 11 at 7:36pm
  • We stay high on that 504 shit nawlins!!!!

    Submitted by Anonymous on Nov 10, 09 at 3:06pm
  • good advice Sandusky.

    Submitted by loomis76 on Dec 27, 11 at 3:11am
  • 5:35, that's just poor judgment, my friend. i do, however, approve of the intended goal though.

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 5:52pm
  • Well that's the point of a tickle fight.

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 5:05pm
  • I pull this move ALL the time

    Submitted by Anonymous on Jan 3, 10 at 3:01am
  • so true. always.

    Submitted by agrenadesbabe on Jun 29, 10 at 8:05pm
  • True Stills

    Submitted by Anonymous on Feb 20, 10 at 12:05pm
  • So very true... or it's the drunken, you know you both want it to end in sex, but either party says it or wants to admit it (even though they wanted it for awhile)

    Submitted by Anonymous on Jul 14, 09 at 1:20am
  • FACT!\nUnder the right circumstances of course

    Submitted by BUffMasterFlex on Jan 16, 10 at 12:49am
  • Dude that's what my ex used to do to me. Except then he became so eager to get to the sex part that he'd tickle me so hard to the point where it didn't tickle at all. It HURT. D:

    Submitted by Anonymous on Oct 18, 09 at 3:00am
  • @5:40 "ARE FAT GIRLS TICKLISH?" why the FUCK would you want to know!? as for this tidbit of information... i thank you with my first born son. im trying to hook up with this girl and tickling may be a nice innocent way to kick it off. even if it just ends in kissing

    Submitted by Anonymous on Aug 26, 09 at 1:59am
  • hahahahah god damn, i am sorry for you 9:47, ive been there too...but with someone who's a normal human being, tickle wars might be the best innocent foreplay possible...

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 9:56pm
  • wait seriously? damnit, i turned down a drunken tickle fight last night because i hate getting tickled

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 7:39pm
  • i disagree! i hate being tickled :[

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 6:14pm
  • lolz so incredibly true!

    Submitted by freefallin4eva on Dec 6, 11 at 8:46pm
  • ^^Im pretty sure youre alone on that one lol but i love this i love tickeling my guy he knows what i want :)

    Submitted by Anonymous on Jul 25, 09 at 1:32pm
  • SOOOOOOoooooooooo true

    Submitted by Anonymous on Jul 13, 09 at 9:36am
  • My best friend and I get into them all the time. It's kinda weird. Do you think he has feelings for me? I'm female btw.

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 10:30pm
  • since this is true i am waaaaay overdue

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 9:35pm
  • Man why is it I end up with the girls whose lungs lock up when you start the tickle war?

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 5:17pm
  • I gotta remember this...

    Submitted by Phantasm on Apr 1, 10 at 5:45am
  • youre so cool 11:20....

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 11:32pm
  • True. Oh so so true.

    Submitted by Anonymous on Dec 30, 09 at 6:48am
  • you must not be married yet

    Submitted by spartyon_sir on Mar 4, 10 at 4:42pm
  • That... is definitely true... I usually start the tickle fights..

    Submitted by Anonymous on Aug 19, 09 at 7:00pm
  • OMG now I know why he tickles me alllll the time!

    Submitted by Anonymous on Jul 12, 09 at 3:47am
  • Fact!

    Submitted by Layla611 on Sep 22, 11 at 6:34pm
  • Sooo true

    Submitted by maellyne on Jun 3, 11 at 8:52pm
  • hahahahaha sooo true !

    Submitted by Anonymous on Oct 10, 09 at 2:35am
  • this gives me an idea...

    Submitted by Anonymous on Dec 26, 09 at 9:57pm
  • HAHA. so true, and it usually is extremely rough and wild sex.

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 8:42pm
  • i must've hit that 5% every time then

    Submitted by the_lololagist on Jul 6, 12 at 11:58pm
  • so true!

    Submitted by STFUcupcake on May 22, 11 at 5:51am
  • haha...agreed

    Submitted by USAF on Jun 2, 10 at 12:38pm
  • Not if you are mormon and still in highschool.... Godamnit!

    Submitted by Anonymous on Jul 27, 09 at 4:37am
  • so true. way to rep nola

    Submitted by Anonymous on Jul 13, 09 at 12:05pm
  • I want a tickle war... :[ haha!

    Submitted by Anonymous on Jul 13, 09 at 3:27am
  • also have to say, very very true

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 7:27pm
  • way too true my friend, way too true. that, or in some sort of awkward one-person-wants-it-one-is-like-"WTF"-type-of-thing.

    Submitted by Anonymous on Jul 13, 09 at 4:37pm
  • I live in that 5%....

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 7:14pm
  • i think my girlfriend has a tickling fetish. its fucking awesome...

    Submitted by Anonymous on Jul 31, 09 at 8:17pm
  • so true, great way to at least end up cuddling with someone hahah

    Submitted by Anonymous on Jul 16, 09 at 12:53pm
  • looking for someone to tickle...

    Submitted by Anonymous on Jul 12, 09 at 1:00pm
  • that was my old move, except my current gf like spaz's out and punches me if i try tickling her. so im now in the 5% fail.

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 7:45pm
  • If a girls no ticklish that's when you know you have a problem.

    Submitted by LolCatzFTW on Feb 20, 11 at 3:28pm
  • ARE FAT GIRLS TICKLISH?

    Submitted by Anonymous on Jul 12, 09 at 5:40am
  • hmmm well my tickle wars always seem to end up being Dutch ovened. Damn.

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 6:32pm
  • 5:01 u pedifile..... But true true

    Submitted by Anonymous on Jul 12, 09 at 7:05pm
  • I had to stop my 15 year old step-daughter from starting a tickle war. I don't need that kind of trouble.

    Submitted by whatdableep on Oct 11, 10 at 9:07pm
  • the other five percent end in court cases

    Submitted by jman4291 on Aug 29, 10 at 12:17pm
  • LMFAO!!!!!!!!!! This is so true.

    Submitted by Spectroz on Apr 29, 10 at 11:05pm
  • 4:50 - I wouldn't say all guys who have a pillow fight have slept with each other, some aren't really uptight and are safe in their sexuality. :)

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 11:41pm
  • thats 100% true. the only time ive ever cheated in my life, thats how it happened. ahaha.

    Submitted by Anonymous on Jul 12, 09 at 1:27pm
  • So does stretching with someone who works out a lot. Good sex though.

    Submitted by cartoonswagger on Jan 11, 12 at 3:40am
  • ew, I have those with my sister. she broke he foot while having one.

    Submitted by Anonymous on Oct 27, 09 at 7:27pm
  • hahahahhah so true. proved it last night ;D

    Submitted by Anonymous on Jul 13, 09 at 5:59am
  • My gf started those all the time... Never got laid once...

    Submitted by 3lmo on Jan 5, 12 at 12:42am
  • 4:10, too much information

    Submitted by Anonymous on Jul 17, 09 at 3:06pm
  • 12:31 i love that! ....witty banter :)

    Submitted by Anonymous on Jul 13, 09 at 8:52am
  • definitely had the 5% awkward staring contest. that's what happens when you tickle war with a celibate person.

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 9:47pm
  • Truest thing EVER!

    Submitted by Airdudewolff on Feb 27, 11 at 10:17pm
  • So true... I fucked one of my best friends thanks to the tickle wars strategy!

    Submitted by Anonymous on Jan 19, 10 at 3:34am
  • who ever said that must not have kids I said it before I'll say it again and again

    Submitted by Anonymous on Aug 15, 09 at 8:07am
  • so true. that's the only game i have my man.

    Submitted by fallopianfungus on Feb 5, 10 at 4:44am
  • True story true story

    Submitted by Anonymous on Jan 5, 10 at 8:10am
  • would the writer of this tfln please have a tickle fight with me?

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 5:12pm
  • tickle me Elmo, remember that? also, i have a big cock.

    Submitted by Anonymous on Jul 12, 09 at 5:20am
  • ive been saying this for yeaaarsss

    Submitted by Anonymous on Jul 12, 09 at 12:56am
  • Yessir from the N O baby!!!

    Submitted by Anonymous on Sep 27, 09 at 12:29am
  • So flipping true =D Lmfao

    Submitted by Anonymous on Oct 21, 09 at 12:36pm
  • Fuck I been in the other %5 forever

    Submitted by Anonymous on Sep 14, 09 at 4:24am
  • 100% of the time it works 60% of the time, all of the time.

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 10:42pm
  • It's been 100% of the time for me

    Submitted by Anonymous on Oct 6, 09 at 5:23am
  • HA! Not if you have my boyfriend....

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 10:55pm
  • unless you tell the girl to stop and call her by the wrong name in the process.. crying ensues.. trust me

    Submitted by Anonymous on Jul 12, 09 at 1:48am
  • my ex used to say it hurt him to be tickled. And when i'd tickle him he'd tickle me as revenge. whaaaatttT?

    Submitted by LoLSmileyFace on Jan 23, 10 at 5:13pm
  • I know, that's how I had my first experience with a girl :3

    Submitted by randarooskie on May 7, 12 at 5:06am
  • this is true. or 95% sexual at the very least.

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 4:41pm
  • True. This tactic just worked on me last week

    Submitted by ashclegg on Aug 26, 12 at 4:37am
  • Works like a charm. Very subtle way of saying so =]

    Submitted by Anonymous on Sep 6, 09 at 1:22pm
  • especially with children.

    Submitted by Anonymous on Jul 12, 09 at 5:01pm
  • Gigidy

    Submitted by yousirareagenius on Mar 20, 11 at 4:25am
  • 100% of the time I end up curled on the floor, glaring at my best friend who's got a smug look on her face. She's also got a girlfriend. And I got the worst crush on her.

    Submitted by Anonymous on Jul 12, 09 at 3:43am
  • true true true last time i asked why it is every guy's first move haha

    Submitted by Anonymous on Jul 12, 09 at 3:26am
  • Aaaaaaaah.... Unless you pee when you're tickled

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 2:05pm
  • Lmfao! Ewww 10:30. Rofl.

    Submitted by Anonymous on Jul 18, 09 at 4:12pm
  • 5:01. that's just wrong.

    Submitted by Anonymous on Jul 12, 09 at 7:08pm
  • Is this also true when they're 2 girls?

    Submitted by Anonymous on Jul 16, 09 at 8:37am
  • hahaha fact!..i ws part of the 5% that escaped the sex part

    Submitted by Anonymous on Jul 12, 09 at 11:27pm
  • 95% seems like such a small percentage in this case.

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 7:10pm
  • 6:13 too soon man. too soon.

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 9:42pm
  • works every time. except for 5:25

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 5:45pm
  • so true, although so do massages :)

    Submitted by fypsters2011 on Oct 5, 11 at 6:31pm
  • I'll bet my boyfriend wishes this were true for him

    Submitted by Anonymous on Oct 8, 09 at 12:26am
  • ^^^the moral of this story should be that he never tickled me more than once. unfortunately, he's not that smart.

    Submitted by Anonymous on Jul 13, 09 at 12:01pm
  • SO true. Or at the very least some kind of sexual activity

    Submitted by Anonymous on Jul 12, 09 at 12:57am
  • see, me and my bf are both extremely ticklish, and it turns into a huge struggle, then the sex ensues. it happens way too often. haha. and the thing is we both hate being tickled...

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 11:17pm
  • I didn't even know this, went over to my friend's house to hang out, i stole her phone, she tickled me, i tickled back, best sex of my life.

    Submitted by jewsh on Jul 27, 10 at 4:53am
  • Not her they don't....I get my revenge and puke on him LOL!

    Submitted by Anonymous on Jul 15, 09 at 11:15am
  • and then thats when youve been tryna tickle her...and she tells u she isnt ticklish....AWKWARD lol

    Submitted by Anonymous on Jul 12, 09 at 12:09pm
  • haha definitely true with me

    Submitted by Anonymous on Jul 12, 09 at 3:19am
  • 95% of my sex ends in tickle wars. :(

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 8:06pm
  • Ha I turned a guy down last night that was trying this maneuver. Top rejection on my list. Ever. He looked so disappointed.

    Submitted by queenheart08 on Mar 4, 11 at 11:53pm
  • 8:06, I think I love you.

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 10:18pm
  • i wish that were true

    Submitted by Anonymous on Jul 27, 09 at 11:19pm
  • Nah, I hate getting tickled. If you want to have extremely rough and wild sex just say so, there is no need to torture me.

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 9:44pm
  • THIS IS THE MOST TRUE STATEMENT EVER. Also, 21:31, I agree about witty banter, and I have had the exact same thing happen with the whole ex-friends w/ benefits thing. Kinda spooky.

    Submitted by Anonymous on Jul 12, 09 at 4:51pm
  • Truer words have never been spoken.

    Submitted by Anonymous on Jul 12, 09 at 1:50pm
  • its a good way to play off "no! stop it!" as just assuming she's still referring to the tickle part

    Submitted by Anonymous on Jul 13, 09 at 12:33am
  • Yeah this has happened to me at least three times.

    Submitted by Anonymous on Jul 26, 09 at 9:21pm
  • i think i must be in that 5% that doesn't end in sex. i hate being tickled, and have actually instinctively kneed/elbowed/kicked my guy in the face/stomach/balls to get him to stop tickling me. injured penis does not equal sex.

    Submitted by Anonymous on Jul 13, 09 at 11:59am
  • i love you new orleans. stay classy.

    Submitted by Anonymous on Jul 12, 09 at 4:50am
  • The other five is just a simple miscommunication

    Submitted by mabye on Mar 2, 11 at 11:26pm
  • YES! well the farthest ive ever gotten from a tickle war was a bj!! and im 12!

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 11:20pm
  • @5:25 I would go so far as to say that undesired tickle wars are a different matter, unless MJ is in the picture. Then no matter how much you cry and scream.. it's just gonna happen.

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 6:13pm
  • That used to be the go to "lets speed this up" move. Classic.

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 6:00pm
  • lol im pretty much ticklish everywhere on my body

    Submitted by Anonymous on Jul 12, 09 at 9:53am
  • Oh god yes that's how I started dating my last bf :D

    Submitted by Anonymous on Sep 16, 09 at 5:06am
  • woww i didnt know this lol... now i know exactly why this guy asked me where i was ticklish haha

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 10:29pm
  • Until you get married.

    Submitted by Anonymous on Jul 14, 09 at 2:36am
  • ooooh.... so thaaats why he was trying to tickle me so much.

    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 11:51pm
  • And the other 5% ends in someone pissing them self =(

    Submitted by Anonymous on Jul 23, 09 at 12:50am
  • truest statement ive heard! and i hope i never get married 2:36 haha

    Submitted by Anonymous on Jul 14, 09 at 12:53pm
ADVERTISEMENT