You must be Logged in to post a comment

  • Submitted by Anonymous on Mar 11, 10 at 5:22pm

    Quality comeback. Simply quality.

  • 94 64
    Submitted by kulove on Mar 11, 10 at 8:53pm

    Fuck yeah Kansas!

  • 96 78
    Submitted by BBCowboy808 on Mar 11, 10 at 5:36pm

    So do I. Isn't it great? Lol

  • 92 72
    Submitted by SourFart on Mar 11, 10 at 10:02pm

    Nice! STFU bitch

  • 87 71
    Submitted by Anonymous on Mar 12, 10 at 12:18am

    Casey lozier much???

  • 87 72
    Submitted by Garner on Mar 11, 10 at 5:11pm

    Ouch!

  • 84 70
    Submitted by Anonymous on Mar 12, 10 at 3:51am

    Dumb

  • 86 78
    Submitted by Anonymous on Mar 11, 10 at 8:07pm

    Best one I have seen in awhile!!

  • 89 85
    Submitted by AllYourBase on Mar 11, 10 at 9:33pm

    I'm not sure that's a tragedy. It's better to be with a whore than a bitch

  • 81 70
    Submitted by RAAAAAAAANDY on Mar 11, 10 at 6:36pm

    Damn kansas has been getting a lot of love the past few days. Represent!

  • 79 72
    Submitted by Anonymous on Mar 11, 10 at 11:54pm

    Ouchhhhh

  • 68 52
    Submitted by jensterx3 on Oct 8, 10 at 2:23am

    lmao great comeback.

  • 73 62
    Submitted by i_party_naked on Jul 19, 10 at 11:43am

    mmm these pretzles are making me firsty

  • 81 79
    Submitted by betsyfish on Mar 11, 10 at 7:53pm

    Wichita

  • 78 74
    Submitted by ethan9192 on Mar 11, 10 at 5:12pm

    Haha that's funny

  • 69 58
    Submitted by Kait789 on Jul 16, 10 at 2:21am

    I love living in Kansas. I hear this kinda stuff all the time. Never ceases to crack me up=)

  • 73 67
    Submitted by sexxxitude on May 16, 10 at 4:26pm

    Lol I no that was J.r. From Topeka

  • 70 61
    Submitted by morningwd on May 12, 10 at 11:08pm

    Awesome. That whore must swing both ways. Lol

  • 75 71
    Submitted by erinks913 on Mar 14, 10 at 3:14am

    KANSAS!!! Lol. Love it. Rock chalk jayhawk.

  • 74 69
    Submitted by jprincess on Mar 11, 10 at 6:28pm

    A slam- pure and simple!

  • 76 76
    Submitted by Anonymous on Apr 2, 10 at 12:27am

    Buuuurn lol.

  • 82 88
    Submitted by jahkoby on Mar 12, 10 at 9:53am

    Hey get out of my room man I'm doing somthing here.

  • Submitted by Anonymous on Mar 11, 10 at 5:21pm

    Awesome !!!!

  • 76 88
    Submitted by dudeshesgotadick on Mar 12, 10 at 9:37pm

    Yeah fuck me right hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

  • 69 80
    Submitted by yankees28 on Mar 12, 10 at 12:59am

    gotta love a slut!

  • 71 89
    Submitted by hoesinareacodes on Mar 11, 10 at 6:16pm

    My fav!

  • 59 66
    Submitted by lilbabymarj on Jan 8, 11 at 8:45am

    Oh shit.

  • 60 85
    Submitted by lennysaG on Aug 3, 10 at 3:44am

    Buuuuuuurrrrrrnnnn!!!!! :)