Comments

You must be Logged in to post a comment

  • Sure u can! U just can't get caught! Ask the Senators, they sneak in whores

    Submitted by Farore on Mar 9, 10 at 9:28pm
  • I want to join the asshole disrespectinf

    Submitted by Anonymous on Mar 10, 10 at 7:51am
  • Fuck yea, 570 holdin shit down

    Submitted by BurNingStar4 on Mar 11, 10 at 4:27am
  • our tax dollars at work

    Submitted by sequioa on Mar 10, 10 at 3:58pm
  • Prolly a Marine lol

    Submitted by jshib12 on Mar 9, 10 at 9:24pm
  • Epic fail!

    Submitted by Anonymous on Mar 9, 10 at 9:03pm
  • fucking liar

    Submitted by bigdirty on Mar 9, 10 at 9:22pm
  • He ain't in the army

    Submitted by big_green_ford on Mar 9, 10 at 10:00pm
  • Disrespectful ass hole

    Submitted by theschoolboy on Mar 9, 10 at 11:40pm
  • Haha! Go to Area 51 and do whatever you want! That is where the presidents go have sex with some bitches, get drunk and smoke weed! The Pentagon is just for quickies!

    Submitted by Anonymous on Mar 10, 10 at 9:28pm
  • God bless America

    Submitted by sak624 on Mar 10, 10 at 5:19pm
  • Actually you can! I was riding around with some friends from NC back in college and I was so blitzed we were lost. I got out of the car and puked everywhere! They said I told them we were at the metro station. Later they found out from security it was the pentagon. I still catch crap for this years later. But, atleast there is a real subway stop now, right? lol

    Submitted by sexyupsguy on Mar 9, 10 at 11:07pm
  • Holy shit how'd he end up in pentagon???

    Submitted by vv601 on Mar 12, 10 at 2:21am
  • Way to represent America fucktard

    Submitted by Anonymous on Mar 10, 10 at 10:28pm
  • why not? id do it

    Submitted by gingy36 on Nov 22, 10 at 12:29am
  • 11:51 made me laugh my ass off

    Submitted by cjhoops on Mar 10, 10 at 10:08am
  • Ewwwwwww.. USA is garbage

    Submitted by Anonymous on Mar 11, 10 at 4:51am
    • Fuck you retard. Everyone hates on the US until the Germans show up then they change their tune.

      Submitted by kushkong420 on May 15, 12 at 1:55am
  • 1140: I'm gonna disrespect your ass hole with my cock

    Submitted by Anonymous on Mar 9, 10 at 11:51pm