You must be Logged in to post a comment

  • Submitted by Anonymous on Oct 21, 09 at 11:47pm

    It's even better if you record it and watch in reverse. It's like your butt is eating a snickers whole.

  • 93 63
    Submitted by Anonymous on Oct 21, 09 at 11:48pm

    11:47 that's really fucking weird

  • 87 64
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 12:36am

    Loves it! I like those poops where you wipe and then you look at the toilet paper and it is clean so you find out wiping was pointless bc you had z clean poop. You always have to wipe though to be sure. But those are my favorite poops

  • 84 65
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 12:41am

    me too! i hate when you have to keep wiping and wiping and there's always still poop on the toilet paper and then you have to just give up and deal with the skid marks

  • 80 63
    Submitted by Anonymous on Oct 21, 09 at 11:30pm

    as long as you're not close enough to get splashback on your face, it's perfectly normal...

  • 79 68
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 12:04am

    11:47, you're my hero.

  • 68 50
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 3:01pm

    I have totally watched the reflection - I feel like everybody has at least once

  • 69 53
    Submitted by Anonymous on Oct 21, 09 at 11:46pm

    What's funny is I was actually crapping as i read this

  • 69 56
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 12:30am

    haahahaha. So funny. I have done that.

  • 69 62
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 12:45am

    How can you do this? My Package takes up any space left in the rim!

  • 71 67
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 9:27pm

    I hate it when you take a huge dump and the poop just disappears...it must hit that whole petefectly or something but honestly I'm scared that somehow i missed the toilet

  • 69 64
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 10:10am

    This reminds me, how do blind people know when they're done wiping? I've always wanted to ask but don't want to offend... Fortunately, I don't think there is a Braille version of tfln

  • 72 71
    Submitted by Anonymous on Oct 21, 09 at 11:23pm

    LMAO I FUCKIN HAVE!! haha thats so funny

  • 67 63
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 6:17am

    i am ashamed to share this area code. what the FUCK is wrong with you.

  • 65 59
    Submitted by Anonymous on Oct 21, 09 at 11:45pm

    OH GOD I THINK I KNOW THESE PEOPLE. LOL

  • 65 60
    Submitted by Anonymous on Oct 23, 09 at 9:37pm

    Omg 9:27 I know!!!! Ahaha

  • 66 62
    Submitted by Anonymous on Oct 23, 09 at 1:09pm

    Ha, her boobs are buckingham. Aka they're quiet big and nice. And real

  • 63 56
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 1:00pm

    AhahahahahahahahahaaAaa hold fist fuck that's good

  • 69 68
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 3:43am

    hahahahaaa yes so many times.

  • 62 54
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 3:00am

    I don't understand how you'd do this... Guess I have a tiny toilet??

  • 63 57
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 1:56am

    surprisingly many people do this. who new. for me i am glad to mot look till i am done, then see how big it is.

  • 61 54
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 6:15am

    I'm with the reply text. What the fuck? I mean seriously.

  • 66 64
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 12:06am

    11:47 will you be my bff

  • 64 60
    Submitted by Anonymous on Oct 21, 09 at 11:28pm

    HAHAHAA HOLY SHIT YES IM SO GLAD IM NOT THE ONLY ONE

  • 62 57
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 1:57am

    What are clit burgers?

  • 63 59
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 12:43am

    What the hell is wrong with you people?

  • 70 74
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 1:56am

    Is there an "I fucking love this" button?

  • 63 60
    Submitted by Anonymous on Oct 21, 09 at 11:15pm

    this obviously was the start to a great night!

  • 52 39
    Submitted by ATXman on Sep 28, 10 at 9:03pm

    Been there

  • 64 63
    Submitted by Anonymous on Oct 23, 09 at 5:53pm

    Haha f-ing weirdo. I can't beleive I'm from that area code.

  • 57 49
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 2:30am

    11:47 is a champion.

  • 68 72
    Submitted by Anonymous on Jan 5, 10 at 3:20pm

    He'll ya I have and you can see all your butt hairs

  • 65 66
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 10:27am

    I'm to fat to do that or your toilet is to big.

  • 64 64
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 8:47am

    "Silence of the Lambs"

  • 57 51
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 1:18am

    omg this is the greatest shit I have ever heard. LMAO @ 1245, and 1248. U 2 should hook up. And yes, I have watched!!

  • 60 58
    Submitted by Anonymous on Oct 23, 09 at 1:02pm

    Why are the worst ones always from my area code?!? Lol

  • 68 75
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 7:56am

    I'm banning "just sayin'" and "it is what it is". You sound like a dick

  • 58 55
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 6:44am

    11:47 i fuckin love you

  • 59 57
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 12:46am

    really? how big is your penis?

  • 62 64
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 3:24am

    yeah no kidding 3:16 wat the fuck is wrong with you people

  • 52 46
    Submitted by Anonymous on Oct 24, 09 at 11:47pm

    Ive done this every time I took a crap since I was like 5. And now I'm 29

  • 60 62
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 12:08pm

    f all of you for thinking and acting this way

  • 50 43
    Submitted by Anonymous on Oct 26, 09 at 12:09pm

    why is this the only text I do not have the option of buying a tee-shirt for?

  • 68 79
    Submitted by Anonymous on Oct 23, 09 at 8:57pm

    this inspired me to try this =p

  • 61 65
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 6:58am

    I'm not gonna lie. I'm guilty of this. Only when I'm high though. Hahaha.

  • 64 71
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 12:03am

    11:47 rofl, WTF is wrong with you?

  • 59 62
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 5:44pm

    This made me laugh out loud!

  • 59 62
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 3:10am

    Haha so glad this is normal lol

  • 58 61
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 12:40am

    I bet whoever hasn't done this before is gonna do it now!!

  • 65 75
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 12:28am

    i hate when you drop a load and the water splashes up on your balls

  • 60 66
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 12:21pm

    totally, all the time

  • 54 54
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 10:34am

    i totally have done this before! i enjoy pooping. so watching is like an extra bonus hahahah

  • 57 61
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 1:52am

    Never tried it but wanna now lmao

  • 56 59
    Submitted by Anonymous on Oct 21, 09 at 11:14pm

    Everyday Who dosenttttt

  • 64 76
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 4:05pm

    On the pooper while reading this. Just did it.

  • 57 64
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 9:51am

    When I'm super bored... or high... or dunk.. yes.

  • 54 62
    Submitted by Anonymous on Oct 26, 09 at 4:38am

    Seriously, you're NOT normal if you haven't done this atleast once, especially as a kid!!

  • 53 60
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 3:16am

    you guys are fuckin nasty retards

  • 55 64
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 1:19am

    You are not alone my friend. 11:47 however, I can't help you there

  • 52 59
    Submitted by kiannalarae on Sep 13, 10 at 6:26am

    ily 12:36

  • 54 65
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 1:24am

    hehe i did it this afternoon!

  • 55 68
    Submitted by Anonymous on Oct 23, 09 at 1:29am

    Any by partner I don't mean my partner. We had to do an assignment to present to the class. Ha

  • 48 55
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 2:27am

    I'm really excited to read this because I do that on a daily basis.

  • 52 66
    Submitted by Anonymous on Oct 23, 09 at 9:42pm

    Omg I sooo do this. I didn't kno soo many others did 2

  • 52 66
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 9:00pm

    first 11:47..ur my fuking hero ..i wana b u one day

  • 63 91
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 2:10am

    Thank god Ottawa Illinois has all the retards in the world

  • 46 60
    Submitted by Anonymous on Oct 23, 09 at 12:48am

    I know I have....good times lol

  • 60 88
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 2:49am

    Lol I totally do sometimes

  • 56 81
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 3:08pm

    Haha yah not gonna lie I've done it

  • 53 75
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 1:03pm

    this is all hilarious. dont do it anymore but i remember doing it as a kid

  • 48 67
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 12:58am

    Hahahaha omg this is fucking hilarious!!

  • 48 70
    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 11:12am

    Omg 9:27 I know what you mean. Shits gone fast, literally!

  • 35 45
    Submitted by jaystreet46 on May 5, 12 at 2:03am

    Fake!!!

  • 59 93
    Submitted by Anonymous on Nov 11, 09 at 10:27am

    815 we are the shit.

  • 44 68
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 12:49pm

    Lmao Goddamn I cannot get over how disturbing this is. What is wrong with you people? I'm so ashamed to be a part of 815, and it's not Ottawa. :P

  • 46 74
    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 9:34pm

    I'm always just jealous because I wanted to see how big it was..

  • 39 61
    Submitted by novaleigh89 on Sep 26, 11 at 12:43am

    My goodness this is my area code. My hometown disgusts me...

  • 24 46
    Submitted by  on Sep 23, 12 at 4:12pm

    @11:47 snickers? For me it's more of a meatball sub.