You must be Logged in to post a comment

  • Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 11:39am

    Boy, IQ's in this country have dropped considerably...raw toast indeed!

  • Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 11:33am

    Lmao i can actually believe that this is real

  • Submitted by Anonymous on Oct 10, 09 at 3:02am

    Haha that's so funny! And something I would say. :)

  • 97 96
    Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 11:34am

    Atlanta! We're too good for bread

  • 96 95
    Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 2:59pm

    Hahahahahahahahaha. Raw toast. Excellent.

  • 93 93
    Submitted by Anonymous on Sep 23, 09 at 1:26am

    best post on this site yet.

  • 91 94
    Submitted by Anonymous on Sep 21, 09 at 2:28am

    Last two posters have never been laid.

  • Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 12:14pm

    Apparently this guy is both a slut and a dumbass.

  • Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 1:44pm

    Nope, he got slices of bread.

  • 92 99
    Submitted by voltage767 on May 2, 10 at 11:41pm

    Holy crap, this my effing favorite

  • Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 12:45pm

    Hahaha I've had someone tell me they wanted cooked bread before lol and yea sane area code

  • 85 88
    Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 4:25pm

    A Series of Unfortunate Events, duh,

  • 86 91
    Submitted by Anonymous on Oct 4, 09 at 5:08am

    Hahhaha roflmao. Hilarious!! Simply hilarious!! I choked on my raw toast while readin it lol.

  • 89 97
    Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 2:49pm

    It scares me that people this stupid even exist.

  • Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 1:29pm

    Do you eat raw potatoes?

  • Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 4:29pm

    So using this line!!!

  • Submitted by Anonymous on Sep 22, 09 at 5:37pm

    Straight up fucking awesome. loFl..

  • 83 94
    Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 4:55pm

    do c o m m e n t s get deleted on here?

  • Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 11:32pm

    thats just like an uncooked baked potato. haha gotta love johnny knoxville

  • Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 12:19pm

    do you mean plain toast? like, without jam?

  • Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 2:16pm

    Heh. This is the best one I've seen in a while.

  • 80 94
    Submitted by greggreggreg on Feb 1, 11 at 4:05am

    Europeans call sliced bread 'toast'...

  • 78 92
    Submitted by Anonymous on Feb 26, 10 at 1:42am

    She's probably a man..

  • Submitted by Anonymous on Sep 24, 09 at 11:30pm

    I'm going to miss Atlanta.

  • 77 90
    Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 9:03pm

    This is freaking hilarious.

  • 79 94
    Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 1:24pm

    Can we also say raw potatoes if they don't give us French fries?

  • Submitted by Anonymous on Oct 3, 09 at 12:19am

    You stay classy, Atlanta.

  • Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 3:59pm

    2;10 kinda just made my day too... Hahah

  • Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 1:09pm

    wow...im kind of ashamed to be from Atlanta b/c of this haha

  • 73 91
    Submitted by Anonymous on Oct 25, 09 at 3:21am

    This one is so fucking funny. It is absolutely ridiculous.

  • Submitted by Anonymous on Nov 29, 09 at 7:47pm

    This is so fucking funny. Best tfln

  • Submitted by Anonymous on Nov 8, 09 at 1:16pm

    I love this text so much. I want to fuck it.

  • Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 12:34pm

    Does Atlanta even have bread?

  • 74 99
    Submitted by all4pooh on Apr 18, 10 at 1:41am

    Lmfao!

  • Submitted by Anonymous on Sep 21, 09 at 12:45pm

    Hilarious. And I'm going to start calling bread "raw toast" just for fun.

  • Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 12:06pm

    I swear I've had this conversation before. I even have the same area code. Hmmm...

  • Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 8:02pm

    Actually, the "Atlantan" who sent me the message is a Jersey transplant. No one is actually from Atlanta anymore.

  • 66 85
    Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 4:56pm

    had to spell it like that or it wouldn't let me post it

  • Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 8:06pm

    Haha, gotta love hotlanta. But raw toast is pretty gross...

  • Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 11:53am

    i think he meant just buttered bread, not toasted.

  • 60 77
    Submitted by KillshawtyKill on Jan 31, 10 at 9:48am

    this is funny as shit.

  • Submitted by Anonymous on Sep 27, 09 at 8:44am

    do we not believe in educations ?

  • Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 1:42pm

    yeah I think the person got plain toast and mistakenly called it raw toast

  • Submitted by Anonymous on Sep 21, 09 at 12:00am

    Okay this is hilarious

  • Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 6:35pm

    I spent a few moments trying to convince my friends that raw toast was real... happened sorta like this.

  • 59 83
    Submitted by gorgeous_m on Sep 28, 10 at 9:30am

    Haha hilarious!

  • 65 96
    Submitted by Anonymous on Sep 22, 09 at 7:07am

    You're my hero hahahahahahhaha

  • Submitted by Anonymous on Sep 21, 09 at 11:10pm

    Jajaja lmfao jaja Never thought of it that way!! Great

  • Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 4:46pm

    sounds like she needs a shot of cum straight up to for her breakfast

  • Submitted by Anonymous on Jan 3, 10 at 1:07am

    Ha just got that!! She did not put butter or anything

  • Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 9:45pm

    haha. alot of people eat "raw toast" so..guess theyre going to have to get over it.

  • Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 3:51pm

    everyone should be ashamed to be from Atlanta. The only people proud to be from Atlanta are the ones that came from Austin TX

  • Submitted by Anonymous on Sep 21, 09 at 12:54am

    bitch better cook breakfast if she dont wanna get cBROWNED.

  • Submitted by Anonymous on Sep 20, 09 at 2:10pm

    2:01 u just called yourself retarded

  • Submitted by Anonymous on Oct 11, 09 at 9:41pm

    ahahaha! sounds like ma man..

  • Submitted by Anonymous on Sep 21, 09 at 3:59am

    Last three posters have never been laid. -G

  • Submitted by Anonymous on Sep 22, 09 at 9:29pm

    You're a douche for expecting breakfast.

  • 30 55
    Submitted by jaystreet46 on May 1, 12 at 11:40pm

    I lol'd

  • Submitted by oobrey on Mar 1, 10 at 3:30am

    IT'S TOAST WITHOUT ANY BUTTER

  • Submitted by Anonymous on Sep 21, 09 at 12:00am

    Tell her to shove that raw toast up her loose vagina and fucking make something edible. Then add in a cunt somewhere