You must be Logged in to post a comment

  • 73 45
    Submitted by Anonymous on Jun 19, 09 at 10:41pm

    Make it a rolling backpack and that EXACT scenario happened at my school in between every class on Fridays.

  • 70 41
    Submitted by tisha522 on Jan 25, 10 at 12:32pm

    mercy high, mercy low. mercy girls know how to blowww hahaa

  • 71 56
    Submitted by Anonymous on Jun 19, 09 at 2:26pm

    Now I have eye of the tiger stuck in my head.

  • 69 60
    Submitted by Anonymous on Jun 19, 09 at 4:12pm

    that my friends, is awesome...yeah that ones going on the facebook account!

  • 68 60
    Submitted by Anonymous on Oct 20, 09 at 1:03am

    i literally was just talking to my friend the other day about how we have permission to make fun of anyone running wearing a backpack

  • 60 49
    Submitted by Anonymous on Jul 1, 09 at 8:15pm

    Sounds like someone that went to rising sun

  • 64 58
    Submitted by Anonymous on Jun 29, 09 at 4:04am

    Our school last year played eye of the tiger one minute before each class bell... so that happened to me on a number of occasions.. minus the socks

  • 60 51
    Submitted by Anonymous on Dec 16, 09 at 9:43am

    That is one time too many

  • 57 48
    Submitted by Anonymous on Jun 19, 09 at 1:51pm

    ha..takes one to know one? Just kidding. Sorta

  • 57 52
    Submitted by Anonymous on Sep 3, 09 at 5:20pm

    HAHAHA that was mine! my friend posted that. & i do not go to Mercy. wow that made my day

  • 54 47
    Submitted by Anonymous on Jun 19, 09 at 5:41pm

    Haha I love the random shot at mercy high. But you got to love the hoes there. Where else would we dump our cum?

  • 60 59
    Submitted by Anonymous on Jun 19, 09 at 3:47pm

    I loved this one. I think it's my favorite.

  • 59 58
    Submitted by maron27 on Jul 7, 10 at 1:31am

    MD hell yeah

  • 50 43
    Submitted by Anonymous on Jun 19, 09 at 3:56pm

    ohhhh baltimore haha

  • 56 58
    Submitted by Anonymous on Jun 19, 09 at 6:37pm

    HAHAHAHAHAHA eye of the tiger. priceless.

  • 54 55
    Submitted by Anonymous on Jun 19, 09 at 2:29pm

    hahahahahahahahaahahahaha

  • 52 52
    Submitted by nickidewbear on Nov 19, 10 at 9:07pm

    Only in Maryland. I was so reminded of a relative from Glen Burnie.

  • 47 44
    Submitted by Anonymous on Jul 1, 09 at 12:23am

    HAHAHH 9:41 i love you.

  • 49 49
    Submitted by Anonymous on Jun 19, 09 at 11:38pm

    i agree w/ 2:14- epic

  • 47 47
    Submitted by Anonymous on Feb 27, 10 at 7:56am

    As in mercy hs in ny?

  • 49 51
    Submitted by Anonymous on Jun 19, 09 at 1:57pm

    haha bet u go to mercy highschool

  • 45 45
    Submitted by Anonymous on Jun 19, 09 at 1:59pm

    i understand your pain

  • 50 56
    Submitted by Anonymous on Jun 19, 09 at 7:04pm

    this is one of my favorites of all time.

  • 51 59
    Submitted by Anonymous on Jun 19, 09 at 9:15pm

    hahah mercy high mercy low mercy girls know how to blow

  • 50 58
    Submitted by Anonymous on Jun 19, 09 at 1:56pm

    that happened to me once.

  • 47 54
    Submitted by Anonymous on Jun 24, 09 at 7:28pm

    roflrofl <333. Marry me too, seriously. Or get high with me or something, you're my hero

  • 44 48
    Submitted by Anonymous on Jun 19, 09 at 8:15pm

    Pretty sure they are naptown douschers

  • 52 65
    Submitted by Anonymous on Jun 23, 09 at 3:45am

    girls who go to Mercy = cum dumpsters

  • 46 53
    Submitted by Anonymous on Jun 19, 09 at 7:23pm

    hahahaahah i don't even care if this was made up just to be posted here. it's FUNNY

  • 32 30
    Submitted by guitarfreak664 on Mar 24, 12 at 8:39pm

    You just have to bend over at the waist, run as fast as you can, and scream "jet pack man!"

  • 44 54
    Submitted by Anonymous on Jun 20, 09 at 10:49pm

    "Rising up, back on the streets..." lol. utter win, i love EOTT.

  • 47 60
    Submitted by Anonymous on Jun 19, 09 at 6:42pm

    good o'l maryland. gotta love it

  • 51 69
    Submitted by Anonymous on Jan 13, 10 at 10:24pm

    Omfg that's genius

  • 42 56
    Submitted by Anonymous on Jun 22, 09 at 9:41pm

    Kind of sounds like a Gilman boy

  • 53 78
    Submitted by Anonymous on Jun 20, 09 at 11:55pm

    Marry me? Please? Haha

  • 46 68
    Submitted by Anonymous on Jun 20, 09 at 1:03am

    Pfft, it's probably some bitches from IND.