You must be Logged in to post a comment

  • 96 67
    Submitted by Rubes_Carnies on May 12, 10 at 3:05pm

    Good Luck finding the Exit....LOL!

  • 72 58
    Submitted by harpomarx42 on May 12, 10 at 10:15pm

    IKEA RAVE

  • 68 67
    Submitted by ronlee on May 12, 10 at 3:19pm

    Yes!!!

  • 72 79
    Submitted by mo_chedda14 on May 12, 10 at 3:21pm

    Whattt? Def trying this when summer comes! I bet it was a blastie blast.

  • 66 71
    Submitted by thechaz on May 13, 10 at 12:54am

    I think the missed point by the people saying it's a wasted roll, is that it IS a retarded place to roll thereby hilarious.

  • 74 91
    Submitted by caakess on May 12, 10 at 3:29pm

    That sounds lame, E is not shrooms..I'd rather be havin sex than be in ikea hahaha

  • 56 56
    Submitted by NationOfThizzlam on May 13, 10 at 8:44pm

    chamlers15: have you ever tried Ecstasy? If not you should, it'll loosen up your vagina enough to get the sand out of it.\n\nOP: Love a fellow roller. but ikea...really? did you at least bring your lightgloves???

  • 71 89
    Submitted by seananigans on May 12, 10 at 5:26pm

    6 flags > ikea, sounds like such a waste of a roll, only good thing would be the comfy ass beds haha. and txting is not that hard when youre rolling js.

  • 72 92
    Submitted by Chalmers15 on May 12, 10 at 11:28pm

    Good luck succeeding at life druggies

  • 63 75
    Submitted by andreanicole on May 13, 10 at 2:14am

    LMAO! Only someone from my beloved 510. Love it.

  • 63 77
    Submitted by amandareedz on May 12, 10 at 10:54pm

    Hahha done that!!

  • 62 76
    Submitted by eyeB on May 22, 10 at 11:14am

    Rave on ikea sofa

  • 59 73
    Submitted by lolocaust on May 12, 10 at 11:29pm

    Oh my god this sounds amazing. I bet you were just so fucking happy about all of the neat furniture.

  • 67 89
    Submitted by Anonymous1024 on May 12, 10 at 10:34pm

    hide and seek in ikea is fun when you're clean

  • 64 85
    Submitted by shedenvy on May 12, 10 at 3:17pm

    Meat balls

  • 66 90
    Submitted by treehuggin on May 12, 10 at 6:21pm

    Nothing would even happen. Ecstasy rolls are based on the environment and unless you're in a setting similar to raves with the lights and energy you won't get the same effect. They used to give ecstasy to couples in counseling before they realized it's side effects to actually calm them. I call bullshit on this text.

    • 58 70
      Submitted by mojas7565 on May 12, 10 at 8:14pm

      really, u can be sitting in your room or raving either way its gonna effect u the same, thats like saying im not stoned cuz i blazed outside instead of inside..fuktard

    • 60 53
      Submitted by lolocaust on May 12, 10 at 11:30pm

      Yeah you're retarded. I did E and was just in a room with my friends and it was the best night of my life. I kept telling all of them how much I loved them. I loved everything. It was great.

  • 47 56
    Submitted by daddyfatsack on Apr 30, 11 at 6:23am

    dude go swimming, or hit up a swing set. you feel like you are an astronaut on take off

  • 57 76
    Submitted by sassygirl25 on May 13, 10 at 3:43pm

    ugh what a waste

  • 55 77
    Submitted by Presley328 on May 12, 10 at 10:26pm

    oh man, i hope you went to the kids section! that would probably be the best part of the whole outlet!

  • 59 88
    Submitted by lemonjuice on May 12, 10 at 4:53pm

    Go to a six flags park. Way better

  • 56 85
    Submitted by LindsayBrohan on May 13, 10 at 5:38pm

    fun!

  • 56 86
    Submitted by jaguarsh on May 13, 10 at 1:26am

    Pablo is this u?

  • 54 87
    Submitted by plateman420 on May 18, 10 at 5:15am

    any good sales

  • Submitted by cmoney54 on May 12, 10 at 7:21pm

    Walmarts better

  • 54 96
    Submitted by caesarobrien on May 13, 10 at 3:15am

    How's the expieeience I wanna try it but I'm also not sure if I want to

  • Submitted by Adina on May 12, 10 at 3:57pm

    what a retard why would u waste ur roll on going to ikea? and why would that even be fun .. idiot

  • Submitted by TheLast on May 12, 10 at 4:15pm

    Who functions well enough to text while takin ex

    • 45 72
      Submitted by iwearspandexx on Jul 29, 10 at 4:33am

      everyone. it doesn't impair you.

  • Submitted by lovelylady08 on May 12, 10 at 6:00pm

    Oh you're cool...