You must be Logged in to post a comment

  • 94 63
    Submitted by urmom on May 3, 10 at 3:34pm

    Bruins all the way nigga

  • Submitted by Anonymous on May 3, 10 at 11:20am

    How do u drive a loudspeaker? O.o

    • 40 83
      Submitted by Rubes_Carnies on May 3, 10 at 11:46am

      LOL! LMAO!

    • 40 44
      Submitted by thebigbootleg on May 18, 11 at 8:27pm

      They drove around cop cars and used their loudspeakers.

  • 90 69
    Submitted by grec123 on May 3, 10 at 10:06am

    Hahahahahaha. I wish our cops were chill like that.

  • 84 67
    Submitted by effyewseekay on May 3, 10 at 12:54pm

    Awww don't hate on our sexay accents. Menino does have mush mouth tho.

  • 78 61
    Submitted by cmacunha on May 3, 10 at 10:06am

    Got to love it!

  • 84 85
    Submitted by Rubes_Carnies on May 3, 10 at 10:07am

    ever listen to their Mayor? Sounds like he has marbles in his mouth...LOL

  • 79 77
    Submitted by MilkyMan on May 3, 10 at 2:22pm

    Boston FTW

  • 76 73
    Submitted by sequioa on May 3, 10 at 4:16pm

    texts like this make me wish i picked BU

  • 63 48
    Submitted by Anonymous on May 6, 10 at 8:39pm

    781<3

  • 66 56
    Submitted by lissaglitterbish on May 4, 10 at 8:44am

    <3 Boston :D

  • 65 57
    Submitted by cozette on May 3, 10 at 2:11pm

    Ha! Love it. Hope they fix the water situation soon!

  • 56 40
    Submitted by burn on May 3, 10 at 10:54pm

    Goddamn I miss Boston, kentucky sucks balls

  • 70 69
    Submitted by McBoogerballs on May 3, 10 at 4:25pm

    Much love, Boston.

  • 67 67
    Submitted by MinagiV on May 3, 10 at 11:58am

    @Re_Laps, that's why we lovingly call him Mumbles.

  • 70 73
    Submitted by Anonymous on May 3, 10 at 10:56am

    Hahahahaha I can totally picture this....they need to cancel school, I'm thirstyyyy

  • 63 60
    Submitted by cbtango on May 5, 10 at 7:21pm

    Lol, WHATAH!

  • 65 68
    Submitted by hockeybabe on May 6, 10 at 2:37pm

    Love that dirty water <3 go bruins !!

  • 58 57
    Submitted by Anonymous on Aug 21, 10 at 10:17pm

    Hell yes...I fucking love Boston...pak da car in haba yad ;)

  • 66 74
    Submitted by MollyB on May 3, 10 at 10:34am

    Love :) Miss Boston so much...

  • 58 59
    Submitted by Anonymous on May 3, 10 at 2:24pm

    <3 <3 <3 I love you Boston. I'm in the only city in the GB area WITH clean water right now.

  • 53 63
    Submitted by Anonymous on Aug 26, 10 at 10:59am

    ♥♥

  • 58 73
    Submitted by DZee on May 5, 10 at 10:30pm

    Lol! Watahh! They sound Jamaican

  • 51 61
    Submitted by AlmightyShiz on May 3, 10 at 5:22pm

    Haha idk if it was just the way I imagined this but I was cracking up

  • 58 76
    Submitted by zire105 on May 3, 10 at 5:04pm

    Boston cops are not chill atleaat te ones I've dealt with their all pricks.

  • 54 76
    Submitted by jenpearce on May 3, 10 at 1:56pm

    I have a really hot friend that's from Boston. I LOVE to hear him talk!

  • 57 85
    Submitted by digatalb77 on May 3, 10 at 7:05pm

    ...and that's why I love Boston

  • 53 78
    Submitted by sometimes89 on May 6, 10 at 11:35pm

    Love that dirty wadda

  • 35 43
    Submitted by thebigbootleg on May 18, 11 at 8:25pm

    I remember that weekend. My friend fell into (and broke) our glass table and we couldn't clean the cuts because of the lack of water. Kid bled all over my apartment.

  • Submitted by Anonymous on May 4, 10 at 9:04am

    Boston sucks balls.

  • Submitted by communistcanada on May 3, 10 at 3:24pm

    Let's go Flyers! Fuk the bruins!

  • Submitted by bace2489 on May 4, 10 at 12:15am

    Fuck Boston

  • Submitted by Anonymous on May 3, 10 at 7:34pm

    Fuck Boston drink the water and die

  • Submitted by cockmeatsmch on May 3, 10 at 2:06pm

    fuck boston