You must be Logged in to post a comment

  • 83 57
    Submitted by DrewSTL on Mar 14, 10 at 11:29pm

    oprah does a whole lot more good for this world than barack

  • 91 74
    Submitted by misterbirdy18 on Mar 14, 10 at 11:16am

    1038 go fuck yourself. And get a life.

  • 91 85
    Submitted by littlemissy on Mar 14, 10 at 9:03am

    She's got more voice than most people in any office!

  • 88 80
    Submitted by D3M3TR1 on Mar 14, 10 at 12:31pm

    @10:38 then America will fuck you too. We don't take shit from anyone. Also, I can understand this post, Oprahs the most powerful man in the U.S.

  • 82 73
    Submitted by allgunsblazin on Mar 14, 10 at 10:54am

    Fuck Oprah

  • 76 62
    Submitted by deuces22 on Mar 15, 10 at 1:05am

    Stay hot 10:38

  • 87 88
    Submitted by Samia on Mar 14, 10 at 9:22am

    Lmfao! Oprah?

  • 80 79
    Submitted by lemonjuice on Mar 14, 10 at 5:55pm

    -> 1231: Canadian talks shit huh? Your army vs ours. Enjoy your shitty healthcare. Everytime I get on here I see Canadians bashing the US. Your just our hat.. Get used to it.

  • 74 68
    Submitted by chelz on Mar 14, 10 at 11:52pm

    I love oprah .:)

  • 79 80
    Submitted by goldenrae9 on Mar 15, 10 at 1:38am

    6:15. Yeah the wealthiest woman in America is a socialist. Dude, did ya not take Econ?

  • 61 46
    Submitted by Naim on Oct 26, 10 at 12:53pm

    Lemonjuice, love the comment

  • 78 80
    Submitted by Anonymous on Mar 14, 10 at 11:40am

    Lol@oprah getting shit done. America is so incredibly fucked we don't even realise.

  • 80 84
    Submitted by Anonymous on Mar 14, 10 at 9:04am

    Number 2

  • 75 80
    Submitted by Samia on Mar 14, 10 at 12:38pm

    12:31: That comment made my day.

  • 74 80
    Submitted by misterbirdy18 on Mar 14, 10 at 9:46am

    Someone has a lot to learn...

  • 78 93
    Submitted by randomname on Mar 14, 10 at 9:59am

    Well, she is close... Oprah isn't a politician but if she went into politics she would be the greatest. Whether you like her or not, she gets shit done and she cares about the litle people

    • 99 84
      Submitted by Herschel on Mar 14, 10 at 5:02pm

      She'd get elected to anything she ran for, but I seriously doubt she'd be any good.

  • 78 97
    Submitted by GOPbitches on Mar 14, 10 at 6:15pm

    Fuck the Almighty O. Both of those socialist bastards.

  • 67 78
    Submitted by Anonymous on Mar 14, 10 at 12:56pm

    Back to you 10:38!

  • 65 76
    Submitted by knickerbocker on Mar 14, 10 at 5:32pm

    Oh god and I bet you think BO is the 2nd best politician in America. God help us all

  • 69 84
    Submitted by Anonymous on Mar 14, 10 at 2:27pm

    @12:31 Oprahs not a man, she's a woman, it's people like you that make USA look bad. Thank god I'm Canadian.

  • 66 79
    Submitted by Yoora88 on Mar 25, 10 at 10:10am

    LMAO

  • 51 62
    Submitted by Kaxion on Feb 6, 11 at 10:09pm

    Oh my gosh, I know that exchange student!!

  • Submitted by leahhhhh on Mar 14, 10 at 10:05am

    I love Oprah. Don't text and drive!

  • Submitted by Anonymous on Mar 14, 10 at 10:38am

    American people sucks. Fuck the USA