Comments

You must be Logged in to post a comment

  • The Cullens maybe could have killed Hitler...if they were real people like Hitler was. God. Twilight's a crappy series and movie that needs to DIAF.

    Submitted by Anonymous on May 8, 09 at 8:20pm
  • Obviously someone cares if they decided to pick at the comment.

    Submitted by Anonymous on Apr 30, 09 at 5:01pm
  • I soooo wish i was a vampire would fuck me and bite MY neck! That would make me so special. Yeah, that and a slut.

    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 2:28am
  • OMG Soooo good. that's a really astute observation.

    Submitted by Anonymous on Apr 29, 09 at 7:25pm
  • Clearly Twilight = not real. The REAL question is, why didn't Dumbledore kill Hitler?

    Submitted by Anonymous on Jun 15, 09 at 12:40pm
  • here's an idea NO ONE FUCKING CARES.

    Submitted by Anonymous on Apr 30, 09 at 11:07am
  • because hitler IS a vampire.

    Submitted by Anonymous on Apr 30, 09 at 10:25am
  • a long history of anti-semtistim in vampires

    Submitted by Anonymous on May 2, 09 at 8:04pm
  • obvious troll is obvious.

    Submitted by Anonymous on May 1, 09 at 1:20am
  • haha, i just fuckin reported that anti-semitic group.

    Submitted by Anonymous on Apr 30, 09 at 7:12pm
  • So, too comment the text... That is something i could say, and i'm not ashamed of it :p

    Submitted by Anonymous on May 2, 09 at 1:29pm
  • tyler...i agree. twilight is for people who do not know how to read. end of story. pick up a real f-in book.

    Submitted by Anonymous on Apr 30, 09 at 7:10pm
  • We only wish the Cullens existed!

    Submitted by Anonymous on Apr 30, 09 at 1:15am
  • AGREED. Twilight kills brain cells.

    Submitted by Anonymous on Apr 29, 09 at 7:26pm
  • I think more people like Twilight as a hole vs people that don't.... sorry

    Submitted by Anonymous on Jul 5, 09 at 8:25pm
  • Because they wouldn't stand a chance. Hitler hated gays, if I recall correctly, and Edward is nothing but a "glampire".

    Submitted by Anonymous on Jun 29, 09 at 3:37pm
  • ^^^^^ AHAHAHAHAHA win.

    Submitted by Anonymous on Apr 30, 09 at 11:26am
  • Whoever posted this owes me a new keyboard.

    Submitted by Anonymous on Apr 29, 09 at 10:59pm
  • See Valid question! I dont think he would be a vamp... just kill his ass and save the world a lot of trouble. The best part about this, is that it was like an hour long conversation... I have the best friends who put up with my ass :o)

    Submitted by Anonymous on Apr 29, 09 at 8:17pm
  • because you can't kill hitler... http://www.abyssandapex.com/200710-wikihistory.html

    Submitted by Anonymous on Apr 30, 09 at 1:45pm
  • holy shit girl who posted the facebook link-->psychoo and i've thought the same thing about twilight lol i think they could have made an exception in that case....

    Submitted by Anonymous on Apr 29, 09 at 8:10pm
  • Uhhhh so yeah this was mine. HAHA and in my defense I was heavily medicated.

    Submitted by Anonymous on Apr 29, 09 at 8:09pm
  • THIS IS THE GREATEST EVER!

    Submitted by Anonymous on Apr 29, 09 at 6:59pm
  • Okay, I'll be first to agree that twilight is way overrated. But, I have read the books, and watched the movies. They are good, just because you don't like them don't classify everyone who likes them together. There's a difference between liking a book and being a hormonal teen who can't live their own life.

    Submitted by Anonymous on Nov 30, 09 at 2:44am
  • haha, i just fuckin reported this anti-semitic group!

    Submitted by Anonymous on Apr 30, 09 at 7:15pm
  • all the Twilight books in the world need to be picked up, thrown in a pile, and burned.

    Submitted by Anonymous on Apr 30, 09 at 4:00pm
  • I would have gone on a Hitler moustache ride fo' sho'.

    Submitted by Anonymous on May 1, 09 at 11:20am
  • 8:25 you mean the majority of little girls/unintelligent shallow young women love twilight because they're too stupid and lonely to enjoy real literature.

    Submitted by Anonymous on Jul 6, 09 at 5:10pm
  • It's a good thought... I've had some why not thoughts while I forced myself to read these books. Some of the most poorly written literature I've ever read. And I just don't get the whole vampire thing.

    Submitted by AnDo35 on Jun 30, 10 at 2:39am
  • Because of this thread and Twihards in general, I wish vampires existed. It's hilarious to think that they'd be watching Twilight and laughing at everyone just like me. Hell, they probably do exist but they're busy writing bad fanfic with pen names to take the above poster's money, haha.

    Submitted by Anonymous on Aug 3, 09 at 4:31am
  • This is most fantastic of all.

    Submitted by Anonymous on Apr 29, 09 at 7:11pm
  • 1:51, probably. MCS is for weird ass kidssss. :) Oh, and everybody needs to shut up, it's not a debate app/website. It's for funny texts. -Meredith (:

    Submitted by Anonymous on Jan 10, 10 at 10:42pm
  • Haha good question... but considering that the Cullens ARENT real, that might be why.... lol.

    Submitted by Anonymous on May 24, 09 at 7:41pm
  • OMG!!!! this is too fucking hilarious

    Submitted by Anonymous on May 3, 09 at 3:51pm
  • Stop reading that horribly written crap and pick up something decent

    Submitted by Zathelia on Dec 17, 10 at 11:20am
  • Good point tho. To bad they weren't rly alive for that.

    Submitted by Anonymous on Jan 22, 10 at 9:04pm
  • Epic. Fail. Everone who reads Twilight, GROW THE F!CK UP. Nobody really cares if you finished Eclipse. You just wasted a good 4 hours of your life reading that when you could have been trying to get a boyfriend or girlfriend. And yes, I am a grammar Nazi. The irony.

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 4:59pm
  • I bet this girl went to Midland Christian. Such a wierd ass school.

    Submitted by Anonymous on Nov 11, 09 at 1:51pm
  • this made me laugh so hard i cried!

    Submitted by Anonymous on Apr 30, 09 at 12:00pm
  • They were vegetarians! duh!

    Submitted by Anonymous on Apr 29, 09 at 7:33pm
  • edward and the cullens are not only fake they weren't around during the time of Hitler. thsi text message only took about 2 seconds of though to figure out.

    Submitted by Anonymous on Jun 5, 09 at 1:46pm
  • LMAO. This was awesome.

    Submitted by Anonymous on Apr 30, 09 at 10:32am
  • they were around during the time of hitler (obviously there not real but yeah)

    Submitted by Anonymous on Jun 14, 09 at 4:57am
  • 4:59. I have read all the twilight books. I am married so I would prefer not to spend my spare time looking for a boyfriend. Everyone who reads those books are not necessarily a 14 y/o girl with no life. Some people just prefer different things than you and don't revolve there life around getting a boyfriend or girlfriend.

    Submitted by Anonymous on Feb 18, 10 at 3:14pm
  • i love twilight thanks :)

    Submitted by Anonymous on May 1, 09 at 5:00pm
  • Nazi's burned books. Are you a Nazi, boy?

    Submitted by Anonymous on May 1, 09 at 5:14pm
  • OMG!!!!!!!!!!!!! I NEVER THOUGHT OF THAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! THAT IS SUCH A GOOD POINT! like what does edward do when bella gets her period

    Submitted by Anonymous on Jul 28, 09 at 2:37am