You must be Logged in to post a comment

  • 85 77
    Submitted by Anonymous on Dec 18, 09 at 9:38pm

    well said above muah

  • 87 84
    Submitted by Anonymous on Dec 18, 09 at 9:27pm

    You people saying it's "stupid" lack the imagination to picture the scenario. I lol'd. Also: it's a nice break from "I was so drunk I ____" or "I was so high I xyz'd" or "I'm such a whore I boned ___ at the/on the _____" shit is getting old.

  • 80 75
    Submitted by Anonymous on Dec 19, 09 at 8:15pm

    Best way to break up a meeting!

  • 80 83
    Submitted by Anonymous on Dec 19, 09 at 4:08am

    So funny, made me giggle :)

  • 75 75
    Submitted by Anonymous on Feb 8, 10 at 2:51am

    Hahahaha awkward

  • 73 73
    Submitted by Anonymous on Dec 18, 09 at 11:58pm

    

  • 72 74
    Submitted by Anonymous on Dec 18, 09 at 8:27pm

    they made the :o ! face.

  • 79 89
    Submitted by Anonymous on Jan 22, 10 at 2:14am

    Haha I did this in class once wile I was talking to a girl I thought was hot.. Hahaha yeah I didn't perdue that girl anymore

  • 76 90
    Submitted by Anonymous on Dec 19, 09 at 6:43pm

    I laughed when I read this and my mom laughed at me for laughing at the iPhone screen :D

  • 72 83
    Submitted by Anonymous on Dec 18, 09 at 9:59pm

    9:27 amen! These kinds are my favorite.

  • 67 74
    Submitted by Anonymous on Dec 18, 09 at 9:25pm

    your drunk texts are better than this shit

  • 74 94
    Submitted by Anonymous on Dec 19, 09 at 10:35pm

    i lol'd hard. i can picture this really well!

  • 69 91
    Submitted by Anonymous on Dec 19, 09 at 11:19am

    More people should fart in meetings. Maybe they wouldn't last so long

  • 63 79
    Submitted by Anonymous on Dec 18, 09 at 9:54pm

    Feces in ur chocolate frappe

  • 64 82
    Submitted by Anonymous on Dec 18, 09 at 8:15pm

    well this is exciting.

  • 69 97
    Submitted by Anonymous on Dec 21, 09 at 12:49am

    you fartled. (when you fart and it startles you)

  • 61 83
    Submitted by Anonymous on Dec 19, 09 at 8:15pm

    Remember: "Jesus! My nephew and his crazy ringtones! Sorry, boss! You were saying?"

  • 62 89
    Submitted by Anonymous on Dec 22, 09 at 7:31am

    Dec. 19 8:15pm How do you explain if it's a smelly one? Lmfao. Dec.21 12:49am Lol. -HMR ;D

  • 32 41
    Submitted by joshua_valentine on May 14, 12 at 11:52am

    😱