You must be Logged in to post a comment

  • Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 9:21pm

    I'm a girl and I agree. There's just this moment of what-the-fuck-gross-boring-ness and I can't get out of it quick enough.

  • Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 9:03pm

    in Soviet Russia, porn watches YOU!

  • Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 11:42pm

    I'm a straight girl, but I like watching lesbian porn.. And after I climax... I'm like why do I like watching girls? What does this mean?

    • 37 50
      Submitted by you_have_no_idea on Mar 2, 11 at 8:47pm

      I am totally the same way... after i finish im like why do enjoy watching girls do this?

    • 47 36
      Submitted by MJCity on Feb 9, 12 at 1:22am

      dude me too!! for real like its a bit scary to me!

  • Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 2:32am

    I hate that it takes me an hour to find 5 minutes of porn that's engaging enough to motivate me to jack off in the first place...

  • Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 9:56pm

    And then you stop to realize; that is a real horse! What the FUCK?!?

  • Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 2:26am

    Am I the only one that HATES when girls start a post like "I'm a girl and...." no one's impressed by the fact that you watch porn.

  • 98 78
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 2:01am

    Usually after it ends I just think about the work I have to do. Like "aw man, I just wasted so much time, that girls tits aren't even nice, I have a paper to write, what the fuck"

  • 93 83
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 10:18pm

    I'm a girl also and it's so true. I've tried to go for a round two before but unless I wait some time in between it's impossible. I'm glad I'm not the only one!!!!

  • 86 69
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 10:08pm

    Porn's not the only thing that gets boring after you nut... Cantaloupe, too. Oddly.

  • 86 74
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 9:05pm

    Yeah it so gets boring maybe if you could click on i came! There'd be a suprise so it wouldn't be so boring

  • 83 73
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 9:14pm

    True most of the time. But sometimes you gotta go twice.

  • 77 65
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 7:40am

    Personally, I think it would've been funnier if he said "I can't delete my history fast enough"

  • 90 91
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 10:07pm

    Lol I just tab back into WoW

  • 81 78
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 9:54am

    so true... after getting off to watching porn all i want is to get fucked by a real dick... hard.

  • 70 61
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 6:59pm

    lol this is so weird. Everyone is like CONFESSING their immoral ways on tfln. We humans are a lol more alike than we think..ver interesting and by the way...... .......penis

  • 70 64
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 3:57pm

    1142 it's because you like seeing a girl get off because you want to get off. It's the same for me. The same reason guys like watching a chick sucking dick cause they're thinking about getting their dicks sucked. Watching people have sex is so boring to mr so I watch girls getting oral because I want to get oral!!!

  • 70 65
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 12:13pm

    obama said he can keep going after he cums

  • 79 83
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 9:05pm

    9:02, Jeff has a girl?? Yeah right!

  • 63 54
    Submitted by Anonymous on Feb 7, 10 at 11:48pm

    That's a no shitter haha.

  • 75 78
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 10:00pm

    TOTALLY. I just look at it and think "why the fuck to I like this???"

  • 66 67
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 2:58am

    awesome ass post and finally a post where 98% of the people are talking about the post and not being a bunch of douchebags about it. props.

  • 70 76
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 9:31pm

    I've tried to keep watchin.. Doesn't work tho

  • 61 59
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 9:34pm

    @9:08... So what is the sister doing during all of these incest sexual acts going on? If you're going to be an ass, at least be specific.

  • 60 58
    Submitted by Anonymous on Nov 10, 09 at 12:57am

    CHRIST WHERE HAVE YOU BEEN ALL MY LIFE.

  • 67 72
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 1:47am

    If I had a Nickel.. -Brandon

  • 65 69
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 10:42am

    Ha! It's that moment of "This is disgusting..." right after you're done and right before you close the window.

  • 65 70
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 9:50pm

    Hey 9 45 that's good size for a 10 year old.

  • 65 71
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 9:45pm

    Absofuckinglutely true.

  • 64 70
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 3:16pm

    11:42 Im the same way. I think its because girl-on-girl is all about making a GIRL happy. Guy-on-girl is all about making the guy get off.

  • 66 75
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 9:03pm

    Sometimes you just go for a second time!

  • 68 80
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 10:26pm

    Jeffs girl...your crazy if you think your boyfriend doesnt watch porn...all boys watch porn

  • 57 59
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 10:39am

    I thought I was the only one who thought that, afterwards I think who can watch this shot all day? Lol

  • 65 75
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 10:55pm

    Cum controls our brain. You can be jerking off, fantsizing about a girl, then cum- and your like, WOW that notch isn't even all that!!! Haha. So true.

  • 60 66
    Submitted by Anonymous on Nov 8, 09 at 11:19pm

    lol....i thought i was the only one!

  • 61 69
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 1:49am

    I actually agree I never thought of it that way

  • 60 68
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 2:12am

    Maria Ozawa - hottest Asian ever

  • 59 66
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 11:42pm

    Very. Very true. It loses all appeal haha. Of course until you do it later!

  • 49 47
    Submitted by skinnybitch14 on Aug 15, 11 at 2:06am

    sooo sooo true, especially if its a really raunchy one haha.

  • 60 69
    Submitted by Anonymous on Nov 8, 09 at 1:19am

    Just cannot agree more

  • 61 72
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 2:30am

    My dick is begging to stimulate some pussy walls...

  • 50 51
    Submitted by Anonymous on Apr 11, 10 at 9:45pm

    This is my favorite quote from now on

  • 58 67
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 10:00pm

    That and "those whores"

  • 53 58
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 12:45am

    LOL cant stop laughin

  • 58 69
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 11:55pm

    I tottally agree!!!!

  • 57 68
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 12:10am

    So true. Just thinking that yesterday

  • 53 61
    Submitted by Anonymous on Nov 13, 09 at 10:00am

    OMG! hahahahaha I love finding someone else who shares the sadly dissapointing truth of trying to hold out long enough to make it an adventure

  • 58 71
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 2:41am

    soooooo true, and agree with 2:32

  • 61 77
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 12:25am

    Most define porn as anything you lose interest in immediately after climax - my kingdom for a name

  • 58 72
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 2:38am

    agreed. and agree with 2:32

  • 62 80
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 11:18pm

    Omg most true text ever read

  • 63 82
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 10:32pm

    Depends on your mood hey. When it's porn I just go to sleep. When it's sex though, I just keep going. And going. And going. And going. 5 times baby.

  • 61 79
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 8:46am

    how many girls here use porn to get off? also, do you prefer "romantic" porn or good old filthy dirty ass-to-mouth??

  • 58 73
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 9:15pm

    SOOOO true! and rofl@soviet russia....

  • 55 68
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 6:57am

    that isss sssoooooo truue that its not funny

  • 63 84
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 12:21am

    11:42 I believe that means ur a raging homosexual

  • 43 45
    Submitted by BigCrank on May 9, 11 at 12:30am

    Cum.delete history. Shut down. Wash hands. Make sandwich.\nRepeat. Is this all there is ?

  • 59 77
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 2:06am

    wow im not the only one! yay! its like i look forward to it when i break up with a guy, like its "my time" lol but as soon as i cum i just want to turn it off so i can get on with my day...

  • 53 66
    Submitted by Anonymous on Nov 9, 09 at 1:38am

    Completely disagree. Find better porn.

  • 59 78
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 11:23pm

    I just rubbed one off to a porno and I'm glad I got off when I did cuz she started humpin the other girls shin....-meg

  • 43 47
    Submitted by Anonymous on Aug 11, 10 at 2:46am

    After it's just like, y the fuck am I looking at this lucky mother fucker get banged by a hot chick?

  • 53 69
    Submitted by Anonymous on Jan 18, 10 at 3:23pm

    Agreed, once my junk is in sleep mode, my computer should be too.

  • 64 91
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 9:24pm

    Glad I'm not the only one

  • 58 80
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 3:41pm

    After i finsh, i change tabs and continue playing runscape and world of war craft

  • 62 88
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 1:35am

    In Soviet porn, YOU watch Russia

  • 55 74
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 9:43pm

    So fucking true!!!! I have been waiting for someone to say this thank you!

  • 42 49
    Submitted by chunkytits on Feb 23, 11 at 10:39am

    I feel u bruh

  • 55 75
    Submitted by Anonymous on Jan 17, 10 at 8:10am

    Awesome quote, so True bro

  • 57 79
    Submitted by Anonymous on Nov 7, 09 at 6:14pm

    I know what you mean, instantly you can't stand it anymore and it's painful :) hahahahaha So true

  • 56 78
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 1:41am

    Cocks on deck, but pussy's so nice, I could be straight or a dyke, baby I can do whatever I liiike

  • 52 70
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 1:17am

    Also Jenni Lee is a fave...

  • 57 80
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 9:01pm

    First!!! And sooooo true

  • 52 71
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 3:07am

    2:26 you are not the only one, I hate that too. And I have to admit that I do the same, never thought that this same predicament existed to others, ha!

  • 50 67
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 10:49pm

    I thought it was only me who thought that

  • 56 79
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 9:12pm

    Oh my god its si true!!!!!

  • 50 68
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 4:59am

    So fuckin' true. - Dan K.

  • 46 61
    Submitted by Anonymous on Jan 13, 10 at 12:22am

    Nov 6th 1:35 AM. No homo, I love you. I love youz. You have no idea how much I love you right now. To quote peter griffin: Thats the smartest thing I've ever heard about ANYONE if you were a chick Bd you were hella fat and ugly I'd still bang you omfg

  • 51 71
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 2:30am

    agreed... hate that feeling...

  • 47 63
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 9:35pm

    lolol @ soviet Russia. and hell yeah to OP

  • 53 76
    Submitted by Anonymous on Nov 7, 09 at 2:26am

    For some reason, until right now, I thought I wa the only one.

  • 53 76
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 9:03pm

    have a cigarette and fall asleep

  • 52 75
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 2:25am

    Haha this is so true, sad but oh so true

  • 54 79
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 11:52pm

    11.42 you like the fact of being attracted to other girls....dont worry you're no lesbo or bitch-curious. Dont believe me? Go ahead and hook up with a few of em biches.

  • 52 76
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 10:34pm

    Lol porn sux afta the nut

  • 57 86
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 9:36pm

    Agreed finally somebody said it!

  • 48 68
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 9:35pm

    ahahahaha 9:34 u r my hero.

  • 47 67
    Submitted by Anonymous on Nov 20, 09 at 3:10am

    i thought i was the only one :D

  • 50 73
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 4:54pm

    That is so true!.... One minute your so into it the next you are sort of grossed out haha

  • 50 73
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 9:13pm

    Holy shizz. That's so true.

  • 43 60
    Submitted by Anonymous on Feb 28, 10 at 2:07pm

    It's amazing how fast you can go from oh damn this is fucking hot to man I really need a life

  • 46 66
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 6:47am

    Tube8 disapeares as Soon as I finish

  • 48 70
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 3:02am

    Charles Rutherford says please hide your animals because this cunt will fuck Brian Peppers!

  • 46 66
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 10:54pm

    Haha it's so true. Am I tha only one that watched maybe one or two after I cum just to watch them..?haha

  • 51 77
    Submitted by Anonymous on Nov 7, 09 at 10:40pm

    Suddenly you're very aware that you're looking in the general vicinity of another dudes dick. I agree.

  • 40 56
    Submitted by anonymous3200 on Jul 28, 10 at 9:09am

    I totally agree. I can't get off that computer fast enough

  • 45 66
    Submitted by Anonymous on Feb 8, 10 at 4:29pm

    1040 has it down

  • 47 70
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 3:20pm

    sometimes I can go twice to one video though. ~316

  • 45 66
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 12:46am

    maybe the truest thing every said.

  • 39 55
    Submitted by Anonymous on Aug 11, 10 at 2:43am

    I can't agree more

  • 41 59
    Submitted by BKR123 on Jul 15, 10 at 3:25am

    True

  • 53 83
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 1:34am

    @11:42 it means you could have whatever you like

  • 44 66
    Submitted by KillMyMind on Apr 19, 10 at 5:42am

    Lol confessions

  • 44 66
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 1:27am

    Lol...it's funny cuz it's so true!

  • 48 74
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 1:16am

    It's the only time I've watched an entire interview instead of FF to the action, she's so hot and genuine...

  • 49 77
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 5:17am

    Well yeah you came you aren't turned on anymore so naturally you just don't care.

  • 53 85
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 10:51pm

    OH EM GEE, its lyke sooooo tru, im sooooooo glad sum1 finally sed it, oh em gee, rofl!!!11!1!1!!!!one

  • 33 47
    Submitted by freefallin4eva on Jan 19, 12 at 5:59pm

    yet we still cry when the thought of porn leaving us hits. damn sopa

  • 43 70
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 11:21am

    HHahah that fuckin funny

  • 44 73
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 2:18am

    Been there done that

  • 49 85
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 5:26am

    I'm 12 and what is this

  • 39 70
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 10:19am

    I think Jeff is amusing, why's everyoe bashing on him?

  • 41 76
    Submitted by Anonymous on Nov 7, 09 at 4:43pm

    more true words have never been spoken

  • 45 85
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 7:11am

    Anyone else stop reading after 2:12?

  • 42 80
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 10:23pm

    9:45 if ur a kid that's ok but if ur grown...... God dammit ur dicks like a earth worm!? Haha in ur face

  • Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 9:02pm

    Jeff doesn't watch porn. He's a good Christian boy. -Jeffs Girl

  • 42 84
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 12:47am

    You know what's good with pussy juices? A nice helping of poop -Poopy McPooperson

  • 45 92
    Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 9:19pm

    In soviet russia. Porn gets bored with YOU

  • Submitted by Anonymous on Nov 5, 09 at 10:00pm

    I feel the same about women. So boring after I nut, QUIT TALKING!

  • 40 91
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 12:45am

    i love to fuckin eat pussy juices and fuckin semen and poop mixed in a blender and then i call it macaroni and ride to the fuckin town on a fuckin pony -me