Have some text gold?

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • I'm a little teapot..... *gurgle*

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 9:38am
  • Wow I hate this guy, not even funny.

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 11:06pm
  • Ahaha this is hilariousss

    Submitted by Anonymous on Nov 23, 09 at 11:53pm
  • 7:07- 7:04 here, LMAO... Actually, if you must know, I'm married. I suppose you are probably one of the people who need to share every detail of their sex life with everyone you know in order to feel better about yourself... Yes?

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 7:18am
  • After I came in her face I told her to bring some PRETZELS next time.

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 1:24pm
  • I want to know who actually shares this information with their "friends"... I would never divulge those kind of details about my sex life to anyone... Creepy.

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 7:04am
  • 12:38 it was funny and made people laugh, so how about you fuck off.

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 4:07pm
  • Most of the time when a guy brags like this, he's got a lil' dick.

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 7:36pm
  • 6;59 = mad cuz he/she wasn't 1st

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 7:07am
  • You're a fucking ass hole.

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 11:37am
  • 11:41 toolhead? Never heard that insult before

    Submitted by Anonymous on Oct 21, 09 at 12:39am
  • That's right baby.... Take it in the face.... in the FACE!!!!!!

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 8:01am
  • haha best one ive heard

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 6:54pm
  • 2:14 I was actually talking about just picturing seeing somebody seriously have sex with a snorkel. Nuthin rlly to do with cumming on her face. But since u said thar I'll just cum on ur face

    Submitted by Anonymous on Oct 21, 09 at 12:53am
  • Rrrriiggghhhttt!! I call BS.

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 12:27pm
  • You didn't, you just wish you did. It must suck to be that insecure.

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 9:39am
  • Enough with the first shit. It just shows your immature and have no lives

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 6:59am
  • I really don't give a shit if this is fake. It's hilarious. Lmfao.

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 2:43pm
  • If you're talking about it in this much detail...you must have never done it period....FAKE!

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 12:38pm
  • why all you bitches gotta jock on someone for cummin on a girls face??? my girl loves that shit, so get the sand out of your vagina and fuck off k.

    Submitted by Anonymous on Oct 21, 09 at 4:39am
  • Hey 12:38, stfu. Why dont you start practicing right now?

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 5:20pm
  • Im not popular enough to be different.

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 6:44am
  • I don't care if it's fake, this is the best thing I've seen all day, hilarious!

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 6:05pm
  • First off if you don't share this kinda of stuff with friends then what are friends for second of all it doesn't matter if he has a little dick he busted on a girls face and had the best one liner of the year nice thinking buddy

    Submitted by whitaker413 on Aug 14, 10 at 1:23am
  • Just picture it.... That's the only thing that makes it funny.

    Submitted by Anonymous on Oct 20, 09 at 12:37am
  • Hahahahahaha I think this is so funny

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 1:07pm
  • laughed OUT LOUD. made my day!

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 6:19pm
  • 12:37 i hope your not another guy thinking of guy cumming on someones face? fail. btw this isn't funny.

    Submitted by Anonymous on Oct 20, 09 at 2:14am
  • u never been laid that y u sayin this hsit

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 12:29pm
  • Fake. Fucking tool bag

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 11:41pm
  • Thats hilarious. \nAnd my boyfriend tells his friends (and everyone else) details about our sex life and he certainly doesn't have a little dick.

    Submitted by yewinnhard on Feb 6, 12 at 6:27am
  • give it tp her in the face and let her know who is the boss

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 10:28am