ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • 5:40 knows what's up.

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 8:36am
  • You guys are all idiots.

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 6:13pm
  • I'm pretty sure my cleaning lady feeds her addiction that way...guess we will call it her "tip"

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 1:50pm
  • Yea that would suck if the can blew up in the dryer

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 5:19am
  • Jacks mannequinnnnn!!! Love it

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 12:34pm
  • Hooray coke addiction!

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 5:05am
  • I can't understand how anyone can have leftover coke

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 5:40am
  • oh look, i found 5 E pills, and some heroin in my pocket, THAT WILL NEVER HAPPEN, no matter how fucked up i get i remember down to the microgram how much i have :)

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 1:17pm
  • 7:48, it's their not there

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 9:32am
  • Since when did we decide we have to clean and wash a t-shirt after every individual use? If it's not dirty, I'm gonna wear it.

    Submitted by Anonymous on Oct 20, 09 at 12:37am
  • If you check your other pocket, you might find a rolled up dollar bill.

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 5:30am
  • Yea there's such thng as left over it's called the bottem of the ounce but most of y'all probally wouldn't know anything about that

    Submitted by Anonymous on Nov 23, 09 at 11:11am
  • litttle tiny jack's mannequin-ness

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 11:51am
  • if its not dirty im gonna wear it. i take the stairs to the car and theres fog on the windows :)

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 8:59pm
  • Theres No such thing as leftover coke

    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 1:08am
  • 1:17 that's what I think most the time but I've had times were shit gets fast paced or u rip someone off or something I don't think u have been up for 7 days

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 8:17pm
  • 614? That's Columbus hahah

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 8:43am
  • If it was coke, its was MISPLACED. If you didn't look for the "last of it" after the" final" line Op is a noobie or a liar.

    Submitted by Anonymous on Oct 21, 09 at 5:04am
  • 5:36....lets do it! Meet me on da block lol

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 11:12am
  • All I can say is this would be Columbus. Hell yeah haha

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 1:23pm
  • Hell. Yeah. Fuckin love jacks mannuquin.

    Submitted by Anonymous on Dec 3, 09 at 11:33am
  • Who doesnt like finding leftover drugs in there pocket

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 7:48am
  • i'm gonna fucking wear it!!!

    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 2:24am
  • Let's all do a loine....... Yeah I spelled it like that on purpose assholes

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 5:36am
  • Those are MY pants!

    Submitted by mintyshake on Mar 30, 11 at 4:50pm
ADVERTISEMENT