ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • lol dude. crickets are so scary when you're high. i had a bad experience.

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 8:37pm
  • smoking weed has made me sooooooo scared! it can totally do that to you. so fun though!

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 9:01pm
  • 

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 10:14pm
  • they were probably tripping on something else like shrooms and smoked the pot to try and fix the bad trip

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 8:21pm
  • pot helps everything

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 7:54pm
  • fuck heavy shit. lets not try and ruin our lives here. natural :) like weed and shrooms! yum

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 8:58pm
  • Paranoia is a bitch ain't it?

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 10:03pm
  • the only thing that scares me when im high is sirens.=]

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 8:28pm
  • once there was a hugh spider on my arm when i was really baked. i thought it was a patch of thorns...it was a huge mother fucker.

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 8:38pm
  • FUCK THE POLICE :) red and blue lights scare me...

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 8:30pm
  • Don't care!! Love POT!!

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 10:13pm
  • i love you too 8:36.=] infact i love everyone. lol=]

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 8:40pm
  • I call Shannanigans on this post... -you must be smoking some laced pot if its having an effect like making you scared of crickets, clouds or anything....or else not smoking at all cuz "U LIE!"

    Submitted by Anonymous on Sep 18, 09 at 4:13pm
  • maybe you're a douche bag 8:40 what's smoking weed without the crazy/bad experiences?

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 8:42pm
  • FUCK THE POLICE IS RIGHT. RACIST FUCKERS

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 8:33pm
  • you're all dumb fucks. everyone has different highs.some people get paranoid or scared. i wouldn't doubt someone being scared of the clouds and crickets. i love marijuana.

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 8:25pm
  • Yeah. She wouldn't lie, bitches.

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 9:52pm
  • Oh god, fuck the dude who said the thing about the spider on his arm. I'm already baked and I'm going to freak out if I think too hard about that.

    Submitted by Anonymous on Sep 18, 09 at 12:19am
  • this dude's lying. pot does not make you scared of clouds or crickets or anything for that matter. You'd have to get past the giggles and the munchies to even start approaching feelings of fear.

    Submitted by Anonymous on Sep 18, 09 at 3:10pm
  • I love smoking pot and looking at the clouds.

    Submitted by Anonymous on Sep 18, 09 at 11:19am
  • fuck the police fuck fuck fuck the police. fuck em.

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 8:34pm
  • awww baby, why you be sad ?

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 8:34pm
  • sure whats your adress? pfft

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 8:15pm
  • Fake. Clouds and Crickets wouldn't scare someone who's high on pot.

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 7:56pm
  • Lol onetime I saw a shooting star and got scared it was pretty funny haha.

    Submitted by starz on Sep 18, 10 at 5:09pm
  • you can smoke weed for life. not just highschool.

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 9:01pm
  • pot does not make u paranoid of crickets or couds u fucks. it makes u paranoid of people

    Submitted by Anonymous on Sep 21, 09 at 12:04am
  • Stories like this really encourage me to try pot...anyone have some?

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 7:42pm
  • This guys effing retarded. Pot doesn't make you feel like that stupid ass, you've never tried it obviously.

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 7:49pm
  • Don't care!! My pot is GOOD!!

    Submitted by Anonymous on Sep 18, 09 at 12:34am
  • a1so depre5sed mo0d is TH3 most c0mmonly reported effect of use. so again, 756/800 fail.

    Submitted by Anonymous on Sep 18, 09 at 12:33am
  • 756/800 fail. cannabis can produce hallucinogenic effects, especially if its laced.

    Submitted by Anonymous on Sep 18, 09 at 12:29am
  • hah 8:30 thats what im saying. -8:28

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 8:32pm
  • I've never experienced a legit high. Quite sad, I know.

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 7:45pm
  • Stop whining or stop visiting the site. Jeez.

    Submitted by Anonymous on Sep 18, 09 at 10:09am
  • That's what we call a burnout, baby

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 8:42pm
  • A few things... 1. I'm a chick, not a dude. 2. There was nothing mixed with my weed. 3. The clouds were shaped like monsters.

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 9:44pm
  • This person wasn't just smoking pot, clearly tripping out or something and thought weed would calm them down.

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 8:30pm
  • i like the "especially if its laced" actually pot shouldnt do that... UNLESS its laced

    Submitted by Anonymous on Sep 18, 09 at 10:14am
  • Anyone wanna donate some pot ?

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 8:12pm
  • exactly 7:56 and it would make you "sadder" either.

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 8:00pm
  • Weed is reeeeally high school. Get into some heavy shit bro

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 8:51pm
  • Wow what do you people put in your weed...I smoke the best shit in my city and I am never that scared or have bad experiences. Maybe I smoke too much haha

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 8:40pm
  • Laced pot didn't help... Blunts of shwag followed by bowls of dro topped of with a few pulls of hash... That might help tho ;)

    Submitted by CrawfordS on Jan 25, 12 at 3:04pm
  • That my friend, is called a freakout. :D

    Submitted by orsanovus on May 3, 10 at 8:12am
  • I see we have some experts on the vast array of cannabis' effects by itself as well as with any of the other drugs the op may have been on..but yeah seriously, mood and setting. It's not always perfect.

    Submitted by Anonymous on Sep 18, 09 at 11:12am
  • [had to type like that to get it by the censors, which by the way suck]

    Submitted by Anonymous on Sep 18, 09 at 12:33am
  • =[ so sad. weed makes everything better... and sure the crickets do annoy you...but the clouds really? i

    Submitted by Anonymous on Sep 17, 09 at 7:52pm
ADVERTISEMENT