Have some text gold?

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • Well, I think it prob is a guy. I wear thongs all the time and never get skids, yet men in boxers get them. I've never understood how men do it, but I try pretty hard to make sure my bum is clean!

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 10:57am
  • hmmmm...this sounds like a shitty set-up for a stupid joke. real or not, im not amused.

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 9:49am
  • wow 9:34 bitter much?

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 9:40am
  • How would that even happen? does the girl have no ass what-so-ever? No way a civilized person let's this happen. Even if you weren't wearing underwear and had a skirt on. You'd still be sitting ON THE SKIRT. Nasty ass hoe

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 8:41am
  • this is stupid. is it even a real post or was someone just trying to get on the website...

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 9:55pm
  • Ugh omg that's gross. Haha!

    Submitted by Anonymous on Sep 5, 09 at 5:18pm
  • I love it when men on this site blame "feminazis" for things that have nothing to do with feminism. Isn't it the repressed homemaker Phyllis Schlafy-types who pretend that girls don't poop?

    Submitted by Anonymous on Sep 5, 09 at 11:31am
  • WTF 847. thought we were better than this. eeew.

    Submitted by Anonymous on Jan 2, 10 at 7:30pm
  • quit sniffin bar seats

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 11:36pm
  • i love how everyone assumes its a female. what if it was a guy..who happened to be naked..sitting on a stool? i mean..naked sex does happen.

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 9:24am
  • 9:41, it's not the feminists who pathologize their bodily fluids. perpetuating the "sugar and spice and everything nice" myth doesn't help women or gender equality at all. it's more likely to be a guy because skid marks are usually associated with men. women have to wipe the clam, they know how to be thorough. men, however, feel a sense of pride in half-assing it, so to speak.

    Submitted by Anonymous on Sep 5, 09 at 2:52am
  • well that makes more sense, i'm a chick and we do "poo". we all just try really hard to smell nice and clean and not like poo

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 9:47am
  • ok this is so fake wtf.

    Submitted by Anonymous on Sep 5, 09 at 12:43am
  • The merits of wiping your ass and wearing underwear certainly need to be explained to Ms 847. Lucky she wasn't surrounded my people she attracted to as well.

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 8:39am
  • @ 9:41- feminism has nothing to do with never shitting or smelling like roses. google it, learn something

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 12:04pm
  • but i heard you like cars, so to make up for it i put a car in a car so you can drive while you drive

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 10:43am
  • this person needs to be shot. FAIL. oh...and FIRST!

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 8:37am
  • It could be either a guy or girl. I however, being a girl, wipe my butt. I like to make sure it's very clean.

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 3:33pm
  • This is stupid...not believeable at all

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 10:57am
  • definitely more likely to be a guy. Girls know how to wipe

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 9:30am
  • yo dawg, i heard you like stools, so i put a stool on your stool...

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 12:18pm
  • Xzibit would be proud

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 4:46pm
  • Yo, I head you liked stools, so we put some stool on your stool so you can shit while you sit!

    Submitted by Anonymous on Dec 12, 09 at 1:54pm
  • I can say with ALL honesty...this DID happen!!! I was there when it happened!!!!! lol!!! It WAS a girl...she wasn't wearing any panties...she was in a dress. She meant to blow a big fart, but ended up sharting!!! LMFAO!! It wasn't ACTUAL chunks of crap! More like a streak of juice....not pleasant either way. Hahahahahaha!!!

    Submitted by Anonymous on Sep 21, 09 at 10:43am