Have some text gold?

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • everyone in the 315 pisses in or on whatever is closest to them when they feel the need to go.

    Submitted by Anonymous on Dec 2, 09 at 9:52pm
  • HEY 9:29, what the hell gives you the right to call us silly. do you know us? do you think you know us? cause you don't. OK, buddy? you think i run around being "silly" with a clown costume on all day. no, i fucking surely don't. i don't ride small bicycles or cram into tiny cars with 10 of my clown buddies. i don't have a stupid fucking red nose either, except if it's a pimple. i'm a very serious person and don't appreciate that. also bitch?...yeah, that's probably accurate

    Submitted by Anonymous on Aug 21, 09 at 11:37am
  • hell yeaaa 315 hahah

    Submitted by Anonymous on Aug 21, 09 at 10:48pm
  • hahah i love 11:37! hilarious

    Submitted by Anonymous on Aug 21, 09 at 2:55pm
  • gotta love SYRACUSE PEOPLE!

    Submitted by Anonymous on Aug 22, 09 at 6:53am
  • If the area codes were reversed I would totally know who this was about, as I know someone in 315 who's been known to piss in mailboxes, dressers, dishwashers, etc...

    Submitted by Anonymous on Aug 27, 09 at 3:06am
  • 11:37 Will you be my friend? I find your post amazing.

    Submitted by Anonymous on Aug 21, 09 at 12:14pm
  • 12:14, i would love to be your friend. but only if we can virtually beat up all the dbags on this site

    Submitted by Anonymous on Aug 21, 09 at 2:57pm
  • i live on the 315 / 518 area code border i feel like i should know these too

    Submitted by Anonymous on Dec 6, 09 at 12:59am
  • 518?? hahahaha sooooo something that you'd hear

    Submitted by Anonymous on Jan 23, 10 at 1:49am
  • you all should really learn some manners before cussing up a storm up in this joint. the word b*tches isn't appropriate at all for any situation. please grow up

    Submitted by Anonymous on Aug 21, 09 at 12:01pm
  • That is nasty. Thats right 518 you tell 315.

    Submitted by Anonymous on Aug 21, 09 at 10:54am
  • This was stolen from American pie: naked mile.

    Submitted by Lokito809 on Aug 30, 11 at 10:49pm
  • 10:31 - rock on! sarah palin baby

    Submitted by Anonymous on Aug 21, 09 at 12:00pm
  • WTF IS WITH THESE UNKNOWN ERRORS

    Submitted by Anonymous on Aug 22, 09 at 2:04pm
  • Society is fucked. America, fuck yeah.

    Submitted by Anonymous on Aug 21, 09 at 9:32am
  • and your father smelt of elderberries!!

    Submitted by Anonymous on Aug 26, 09 at 5:50pm
  • Sarah palin? Is everyone in this country mentally retarded....

    Submitted by Anonymous on Aug 22, 09 at 10:27am
  • 10:08 - it's not gonna clean that i don't think. at least not very well. you gonna have to lick that up...also, what's wrong with society is that we've shunned our next greatest savior - sarah palin. she will take us back to the great days of usa. elect sarah palin 2012 - thank you, Sarah PAC

    Submitted by Anonymous on Aug 21, 09 at 11:31am