Have some text gold?

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • i read into it as sarcasim. like maybe you just really suck and she wasnt finished when you stopped. the proverbial doggie bag because obviously you couldnt finish your meal.

    Submitted by Anonymous on Aug 2, 09 at 11:52am
  • yeah just put it in a to go box. If i don't want it later I'm sure my dog'll eat it

    Submitted by Anonymous on Aug 2, 09 at 12:53pm
  • this is my area code. bahahahaha. lets be friends.

    Submitted by Anonymous on Aug 3, 09 at 5:10pm
  • Sounds like a great idea for a drive-through franchise business. McDonalds should be afraid. Very afraid.

    Submitted by Anonymous on Aug 2, 09 at 8:40pm
  • Clearly, you hadn't finished what you started yet. Her wit is far more advanced than your pleasure-giving abilities.

    Submitted by Anonymous on Aug 3, 09 at 2:59pm
  • it's clear what it means---he didn't finish her off.

    Submitted by Anonymous on Aug 2, 09 at 3:19pm
  • I'm betting she asked if you wanted to take any home- because you hadn't finished (and neither had she)...

    Submitted by Anonymous on Aug 2, 09 at 3:25pm
  • thats kinda weird and confusing

    Submitted by Anonymous on Aug 2, 09 at 4:42pm
  • Thank you 3:19. I was hoping someone was smart enough to realize what it ment!

    Submitted by Anonymous on Aug 2, 09 at 3:23pm
  • Yeah but he obviously didn't know she didn't finish and thought she had dudes a loser.

    Submitted by Anonymous on Aug 4, 09 at 8:09pm
  • I would ask the same thing

    Submitted by Anonymous on Aug 8, 09 at 2:21am
  • I think it means, do you want to date me now?

    Submitted by Anonymous on Aug 3, 09 at 1:46pm
  • Nice. >.< I don't have to worry about this.

    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 7:40pm
  • Hahahaha

    Submitted by butterf1yy on Sep 24, 10 at 10:05pm
  • My area code

    Submitted by Anonymous on Feb 4, 10 at 1:16pm
  • lol 4:19. And seriously 11:23..... ???

    Submitted by Anonymous on Aug 3, 09 at 7:13am
  • i feel like i need to go to church now thanks to 11:23

    Submitted by Anonymous on Aug 2, 09 at 1:27pm
  • Take out! haha, i love left overs

    Submitted by venomscurse on Jun 13, 10 at 2:35am
  • 11:23 has severely disturbed me on this Sunday morning...

    Submitted by Anonymous on Aug 2, 09 at 12:22pm
  • It means that you SUCK at lickin the pussy. You were all over the place, hence she wants to know if you want a take out bag. :)

    Submitted by Anonymous on Aug 3, 09 at 5:54pm
  • i think its kinda funny

    Submitted by Anonymous on Aug 8, 09 at 3:43pm
  • I'm sure she was being sarcastic. I think its funny. lol

    Submitted by Anonymous on Aug 2, 09 at 3:37pm
  • P town!!\n903 ftw

    Submitted by dooley on Apr 12, 10 at 12:20am
  • Wow @11:22 I would like to be 1 or 2 cells inside your mind. Smoke much?

    Submitted by Anonymous on Aug 2, 09 at 12:14pm
  • Ha my area code

    Submitted by Anonymous on Feb 2, 10 at 1:44am
  • Oh gawd. I think I know who sent that....

    Submitted by cbomblisse on Dec 18, 10 at 9:11am
  • Lol that's funny shit

    Submitted by carr on Oct 14, 10 at 4:25am
  • The fact that he said "when I was finished" screams to me...he did not allow her too...being female and having been in that situation I can tell you IT SUCKS

    Submitted by TheMxXx on Oct 20, 11 at 9:41am
  • 11:23 That's fucking gross XD

    Submitted by Anonymous on Aug 2, 09 at 11:44am
  • Niicee..this puts me to shame..903 is my hometown...

    Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 9:38pm