Have some text gold?

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • Someone's been watching too much pokemon...

    Submitted by Anonymous on Jul 21, 09 at 9:40am
  • 1:48pm: snickelfrits sucks, pineapple express is pretty dank

    Submitted by Anonymous on Jul 22, 09 at 3:15am
  • Weed can/does do that. Marijuana has different effects on different people. Quit questioning the story's validity and just laugh for God's sake. It's funny shit.

    Submitted by Anonymous on Jul 23, 09 at 4:47am
  • This makes me wish I wasn't drug tested for work once a month. I want to be this high again hahaha

    Submitted by Anonymous on Oct 8, 09 at 5:36pm
  • that was not weed. that was LSD.

    Submitted by Anonymous on Jul 21, 09 at 11:44am
  • 7:54 that time of the month aye??

    Submitted by Anonymous on Jul 23, 09 at 5:06am
  • Metopod... Yessssss gotta love pokénerds on weed.

    Submitted by lostinadream on Aug 8, 10 at 9:18am
  • yes weed can do that you losers guess you just never had some good shit. but yeah anyways i can relate i once thought a peice of dust was a super smart fly that was watching me and had to call my sister in to the room to get rid of it

    Submitted by Anonymous on Jul 23, 09 at 12:11pm
  • once, i was so baked i thought a rawhide chew toy was a tortilla chip from taco bell. also had to pick it up to be sure.

    Submitted by Anonymous on Jul 21, 09 at 12:30pm
  • Fucking brilliant!! I applaud ur stoner mind!

    Submitted by KIDetnie on Oct 3, 10 at 5:32am
  • WOW!! Too fuckin' funny.....smokin' that good shit, huh?

    Submitted by Anonymous on Jul 21, 09 at 10:42am
  • I herd you liek Mudkips

    Submitted by planks on Dec 15, 10 at 7:08am
  • I too thought of metapod LOL

    Submitted by Anonymous on Jul 21, 09 at 11:36am
  • good weed does that for you

    Submitted by Anonymous on Jul 22, 09 at 4:13am
  • ahaha. pokemon ftw. that metapod thing knows what's up.

    Submitted by Anonymous on Jul 21, 09 at 10:51am
  • How does this go from weed to pokemon? WTF?

    Submitted by Anonymous on Aug 6, 09 at 3:18pm
  • oh my. they're my new best friend :D

    Submitted by Anonymous on Jul 23, 09 at 4:36pm
  • Yeah weed definitely does that shit. It's not like you're trippin on acid and the twig is talking to you. you just really believe that something is something else but if you had thought that sober, you would know it's not true. i totally know whats up

    Submitted by Anonymous on Jul 22, 09 at 8:25pm
  • That's possibily the funniest goddamn smoke story ever.

    Submitted by Anonymous on Jul 21, 09 at 11:00am
  • Lmfao. Metapod ftw.

    Submitted by megface on Apr 20, 11 at 1:17pm
  • this site sucks that is not funny at all that is retarded. whoever wrote that obviously has that kinda shit on their mind sober

    Submitted by Anonymous on Jul 21, 09 at 7:54pm
  • metapod use harden! metapod use harden! metapod use harden! metapod use harden! metapod use harden! metapod use harden! metapod use harden! metapod use harden! man that used to get old really quick.

    Submitted by Anonymous on Jul 21, 09 at 10:53am
  • SNICKELFRITZ! pineapple express ftw.

    Submitted by Anonymous on Jul 21, 09 at 1:48pm
  • what were you smoking? crack? there isn't any weed that will do that

    Submitted by Anonymous on Jul 21, 09 at 10:58am
  • Weed can DEFINITELY do that. Guess you haters have been smoking ditch weed.

    Submitted by Anonymous on Jul 21, 09 at 1:33pm
  • awesome. good cheebs does that for sure. quit smokin if you're not having night hallucinations of inanimate objects turning into animals.

    Submitted by Anonymous on Jul 21, 09 at 12:54pm
  • D.A.N.K. to keep kids of schwag

    Submitted by Anonymous on Jul 21, 09 at 2:03pm
  • 10:58 -- chronic can make you do that.

    Submitted by Anonymous on Jul 21, 09 at 11:44am
  • i was so high once a caterpillar was dancing along to my music.

    Submitted by Anonymous on Jul 25, 09 at 9:47pm
  • SHUT THE FUCK UP YOU DONT KNOW ANYTHING ABOUT POKEMONS

    Submitted by Anonymous on Jul 30, 09 at 3:20pm
  • Grow up and do coke like an adult.

    Submitted by Anonymous on Jul 21, 09 at 11:00am
  • people always hate on harden, but ya gotta get that d up

    Submitted by Anonymous on Jul 21, 09 at 9:42am
  • rofl i want what ur smokin

    Submitted by Anonymous on Jul 24, 09 at 8:46am