You must be Logged in to post a comment

  • 60 37
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 9:41pm

    Fuck, I'm a straight girl but I would love to bust up that chick's pelvis. Scotty, the old mechanic, was pretty badass as well. And damn--Tori? HAVE BABIES WITH ME. I would pretty much fuck any of the baby mythbusters except Grant.

  • 57 47
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 5:02pm

    ohh i'd bust a myth right on her face

  • 54 45
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 9:12pm

    Clearly fuckable. I would do terrible, terrible, wonderful things to her.

  • 52 48
    Submitted by Anonymous on Oct 27, 09 at 10:13pm

    Wow i think that every ep i see

  • 51 48
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 3:22pm

    Not only did she do a porno, she did it while she was pregnant.

  • 51 53
    Submitted by Anonymous on Jun 12, 09 at 11:52pm

    idc if shes haven a kid id still hit it

  • 47 46
    Submitted by Anonymous on Apr 24, 10 at 1:59pm

    Novelty fuck

  • 51 56
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 2:27pm

    i would do very bad things to her

  • 55 67
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 7:16pm

    I am always mistaken for her. Good to know she's so bangable

  • 45 47
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 3:25pm

    She's A+ as far as smart bookworm girls go. The smart ones are always freaks in the sack for some reason.

  • 45 48
    Submitted by Gleicheniaceae on Jun 13, 10 at 2:04am

    7:34- thank you for mentioning that. I would have to pass o tis one. But she's still fucking hot.

  • 44 46
    Submitted by Anonymous on Jun 12, 09 at 12:47am

    Oh man, I'd RUIN her...TWICE

  • 46 50
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 8:32pm

    im pretty much in love with her

  • 45 48
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 3:35pm

    she's Kind of a Two-Face. Sometimes she's SCREAMING nerd-hot and other times she's meh.

  • 51 66
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 2:32pm

    I think any guy who watches that show wants to hook up with her. I know I do.

  • 44 53
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 4:27pm

    hahah...my ex bf used to love her

  • 44 54
    Submitted by Anonymous on Mar 3, 10 at 10:47pm

    Agreed

  • 43 52
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 2:28pm

    there's a facebook group about this

  • 50 66
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 2:23pm

    I've always wanted to hook up with her. She's really hot. And pretty much everything I would want a woman to be

  • 43 53
    Submitted by Anonymous on Jun 12, 09 at 9:34am

    First epsode she was in on, she did that whole scanning of the ass. Epic.

  • 47 61
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 3:13pm

    She did not do porno... And yes, any guy that has seen that show or her maxim spread, wants to hit that. And she likes to blow stuf up... done deal. Ring me.

  • 51 70
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 3:44pm

    def. a freak in the sack, porno...brb

  • 42 53
    Submitted by Anonymous on Jun 12, 09 at 11:22pm

    I don't get the appeal. plus she has always seemed like the dumb one on the show to me. that guy tori, however, very yummy.... yes, I'm a girl.

  • 47 63
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 11:55pm

    where do i get a copy of the porno!!!!!!

  • 39 48
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 2:41pm

    See her FHM shoot? Ooops. Jizzed in my pants again.

  • 45 62
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 2:46pm

    Who cares what her name is.. She will be screaming mine

  • 39 52
    Submitted by Anonymous on Jun 12, 09 at 1:01am

    this txt was pure win

  • 35 45
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 2:41pm

    2:36, I'm pretty sure it's Carrie.

  • 38 52
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 10:25pm

    I would eat her poo.

  • 43 62
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 6:20pm

    dude...I would tap dat in a second

  • 40 57
    Submitted by viggen6889 on Apr 25, 10 at 5:37pm

    I would drag my nuts thru a mile of broken glass to eat that ass

  • 36 50
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 3:18pm

    She's hot and all but her voice makes me want to punch a baby. Yeah, def a nice snapper tho.

  • 34 47
    Submitted by Anonymous on Jun 29, 09 at 2:23pm

    5:02 LOL and yes I've got a big myth for her to confirm

  • 41 61
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 10:49pm

    Oh yeah @4:30, Scottie was hot too!! I fucking love Kari, I'd do her. Too bad she's probably not into chicks...

  • 35 51
    Submitted by Anonymous on Jun 20, 09 at 12:30am

    i'd love to wake up one morning and with wrist cuffs on pot brownies half eaten next to the bed bunch of empty vodka bottles and her right next to me.... even better if i didn't remember how i got there.

  • 32 45
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 2:39pm

    She's the girl next door, 2.0. Cute, funny, f'able, and can build the fuck out of shit.

  • 36 54
    Submitted by Anonymous on Oct 26, 09 at 6:43pm

    In a fucking second, I would tap that

  • 39 60
    Submitted by Anonymous on Jun 12, 09 at 8:39am

    Fuck YEH! She's as hot as hell. I'd screw her fifty times over, wonder if we can bust some position myths while we're at it. Where can I get the porno at =D

  • 37 56
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 4:30pm

    I always wanted to bang the one with the tats that is no longer there!

  • 38 58
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 2:58pm

    except that she's pregnant now. say goodbye to nice vag.

  • 41 64
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 2:38pm

    She can rub her vagina up and down on my dick any day. Or she can sit on my face. Im not picky. SHE IS FANFUCKINGTASTIC.

  • 35 54
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 6:09pm

    Smart, hot and likes to blow shit up, what's there not to like

  • 40 65
    Submitted by Anonymous on Jun 13, 09 at 3:00pm

    the things i would do to you....

  • 35 55
    Submitted by Anonymous on Jun 12, 09 at 7:34am

    It'd be fun, but think of her as an ex. Worst ex girlfriend ever. She blows shit up for a living.

  • 44 74
    Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 6:55am

    She's ugly get some standards.

  • 39 65
    Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 2:29pm

    OMG! she's like 5 months pregnant! EW!

  • 38 64
    Submitted by Anonymous on Dec 13, 09 at 3:25am

    haha 10;01 doesn't know what a snapper is. you virgin!!

  • 35 58
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 5:14pm

    i couldnt agree more

  • 42 72
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 2:53pm

    I would so hit that!

  • 40 70
    Submitted by Anonymous on Feb 11, 10 at 3:32pm

    Who says snapper anymore??

  • 34 59
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 2:36pm

    Hahaha are you guys talking about Kristen?

  • 35 62
    Submitted by Anonymous on Jun 13, 09 at 3:49am

    Her name is Carrie and I would SOOOO hit that!!

  • 28 48
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 4:24pm

    haha yeah i was just about to say that too, isn't she like prego?

  • 25 43
    Submitted by Anonymous on Jul 10, 09 at 1:30pm

    have always loved her!!!

  • 30 53
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 4:31pm

    DUDE i would totally wreck that shit up, your obviuosly not the only ones LMAO... and wtf she like sto blow shit up who wouldnt wana hook up with that

  • 35 63
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 2:47pm

    Shes pregnant now, but I'd still do her

  • 32 59
    Submitted by Anonymous on Jun 16, 09 at 8:50pm

    Hell yes! (at least before she got preggos) You just KNOW that she'd be a total freak.

  • 35 66
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 11:24pm

    she's pregnant by the way.

  • 20 37
    Submitted by kizinky4 on Oct 12, 11 at 8:15am

    agreed. she is gorgeous.

  • 29 58
    Submitted by JJ4577 on Mar 17, 11 at 11:33pm

    She was just pregnant. Nice try.

  • 36 73
    Submitted by Anonymous on Sep 23, 09 at 12:54pm

    everyone over looked the girl who says she gets mistaken for her....i'd like to meet that girl......yes? you up for it?

  • 31 64
    Submitted by Anonymous on Jun 13, 09 at 12:11pm

    Oh god, the things I would do to that fiery redhead

  • 35 73
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 4:10pm

    lol shes also 6 months pregnant, that would b hot!!

  • 31 66
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 7:04pm

    Who wouldn't hit that?

  • 28 64
    Submitted by Anonymous on Jun 12, 09 at 12:24am

    I would pee in her butt

  • 34 78
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 5:16pm

    I wonder if she'd mythbust anything while we were doing it. +10 awesome points if she did..

  • 24 61
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 2:33pm

    Seriously. Who wouldn't? Scotty was cute too, for that matter.

  • 26 67
    Submitted by Anonymous on Aug 11, 09 at 3:52pm

    hell yea. id fuck her. shes like OMG

  • 28 73
    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 3:30pm

    You guys are crazy. Look closer: she's a man.