Have some text gold?

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • 1:23 you're a fucking moron. They burn it in specially constructed incinerators, very carefully.

    Submitted by Anonymous on Jun 9, 09 at 6:48pm
  • 7:26 - you're an idiot. pretending to love weed is lame.... go back to middle school

    Submitted by Anonymous on Jun 9, 09 at 10:16pm
  • In Chatt-town? Naw, they straight.

    Submitted by Anonymous on Jun 12, 09 at 2:17am
  • A cop in our town got fired when he and his high girlfriend called 9-1-1 to see if they were dead. Gotta love a good paranoid high.

    Submitted by Anonymous on Jun 9, 09 at 6:01pm
  • uhm duh they do...wat do u think they do with the weed they bust ppl with

    Submitted by Anonymous on Jun 9, 09 at 1:23pm
  • Undercover cops are generally not allowed to consume any drugs unless they have a gun to their head and someone telling them to take a bong rip. Beer is okay.

    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 7:12am
  • Cops took my weed and my bowl. We were in a rural area. Later, I saw a two cop huddle and flickering lights nearby..

    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 9:26am
  • HAHA yeah i'm sure they will get some good results..

    Submitted by Anonymous on Jun 9, 09 at 10:01pm
  • 6:01 i saw that on t.v. and on youtube. its funny as hell. i could listen to it over and over and it will always be funny

    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 5:19am
  • 10:16, go fuck yourself, Marijuana is just that awesome

    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 4:01am
  • why would somoene do something as horrible as burning mary jawana? shes my one true love. <3 if we were a movie, wed be lesbos, my cat would be god, and wed make a love song in the end cause youd be mary, and id be the girl who would get you preggo even tho idk it that can happen ta ta ta ta ta ta tat tat a btw if u cant tell im singing to the miley cyrus theme. can yall hear me?

    Submitted by Anonymous on Jun 9, 09 at 7:26pm
  • turns out he wasn't a cop. he smoked with us then left. though i did freak out when he tried to take a picture of me and said he wasn't going to incriminate me. lesson learned: get to know strange 47 year old men a bit better before you smoke with them.

    Submitted by Anonymous on Jun 12, 09 at 4:50pm
  • As a matter of a fact, yes. Cops can smoke weed with you and then bust you. The authorities can't allow their officers to be addicted to coke and meth and stuff. But since weed is nowhere near as addictive, they can allow them to partake in the action and still bust you, legally.

    Submitted by sammisam on Aug 11, 10 at 8:38pm
  • Grow up and do coke like an Adult.

    Submitted by 5UPTOWN5 on Oct 11, 10 at 7:27pm
  • i would be willing to put down money that this is from Johnson City, hahaha

    Submitted by errnightgetwild on Jan 5, 11 at 3:35pm
  • Yep def jc stuff right here haha

    Submitted by Anonymous on Nov 25, 09 at 1:31am
  • In Chattanooga (where this text is from) cops in some areas have allegedly smoked with others or taken away weed just for their own personal use

    Submitted by Anonymous on Jul 12, 09 at 8:39pm
  • it's actually from Johnson City.

    Submitted by Anonymous on Sep 2, 09 at 2:55pm