Have some text gold?

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • I swear this exact conversation happened between me and my friend less than 2 weeks ago. This is how we've been living since the beginning of last semster, and it's worked out VERY well for the both of us.

    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 2:14am
  • i think i know who 7:32 is...whats your name?

    Submitted by Anonymous on Jun 9, 09 at 11:38pm
  • its true, ive tried. repeatedly.

    Submitted by Anonymous on Jun 9, 09 at 11:29am
  • This should be made into a billboard for all to see! Brilliant!!

    Submitted by Anonymous on Jun 9, 09 at 1:46pm
  • I think I met you or someone with this same theory saturday night. Keep up the good work.

    Submitted by Anonymous on Jun 9, 09 at 11:07am
  • Yeah.. I've tried too. Never worked. That's where the epiphany came from.

    Submitted by Anonymous on Jun 9, 09 at 11:36am
  • Tried it... Fail.. Only shame, broken condoms and 30$ blown on morning after pill.

    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 12:57pm
  • This is absolutely true. There is a strong possibility that I sent this text last night.

    Submitted by Anonymous on Jun 9, 09 at 3:36pm
  • I have tried this before and yes, this theory is true according to my research.

    Submitted by Anonymous on Jun 9, 09 at 11:40pm
  • This could be me....

    Submitted by Anonymous on Jun 9, 09 at 5:12pm
  • i did this once...best sex of my life

    Submitted by Anonymous on Jun 9, 09 at 11:45am
  • wonderful idea...i tried it last week, it was the best sex ever, no inhibitions, i guess they liked it b/c the person invited me back over this week and i plan to get even freakier

    Submitted by Anonymous on Jun 9, 09 at 5:16pm
  • totally agreed. no strings attached is the best way to go!

    Submitted by Anonymous on Jun 9, 09 at 4:19pm
  • im attempting to try this but it hasnt worked yet other than one night stands. ugh

    Submitted by Anonymous on Jun 9, 09 at 3:37pm
  • For god's sake, call me.

    Submitted by Anonymous on Jun 9, 09 at 4:27pm
  • AGREED! best plan ever. it's so much easier...cuz if shit gets too weird, you don't have to see them again! take birth control, use a condom, and check for bumps...then ur good to go!

    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 10:29pm
  • good idea!!! love it!

    Submitted by Anonymous on Jun 9, 09 at 11:50am
  • so so true. the last 3 guys were meaningless hot fucks and the sex was sooo soooo good!

    Submitted by Anonymous on Jun 10, 09 at 2:04am
  • In my mind I see Calvin saying this to Hobbes

    Submitted by clitterhitter420 on Aug 1, 10 at 4:36pm
  • I need to find this woman....

    Submitted by Anonymous on Jun 9, 09 at 2:14pm
  • it's not a theory if it's been proven...which it has...many times, by many people. exit only

    Submitted by Anonymous on Jun 9, 09 at 1:40pm
  • i am going to try this as well

    Submitted by Anonymous on Jun 9, 09 at 1:03pm
  • lol...cause if you don't care you can do all the dirty shit you just dream of!!!

    Submitted by Anonymous on Jun 9, 09 at 11:24am
  • i disagree, ive tried this and it doesnt work

    Submitted by Anonymous on Jun 9, 09 at 1:48pm
  • this is soooooo fuckin true ima start doin this shyt too... rubbers only doe

    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 10:22am
  • yeah.. im kinda doing that shit right now xept im doin it wtih a couple people i know and trust enugh not to tell anyone... they all think theyre the only ones. lol. i love being a bi girl, cause i can pretty much have sex whenever i want to, i mean guys just wanna do ya and if u convince straight girls youre just "experimenting" theyll do fun shit.

    Submitted by Anonymous on Jun 9, 09 at 7:32pm
  • Wellllllll that makes to much sense!!!!!!!!!!!!

    Submitted by DiGiTaL_Cha0s on Aug 6, 10 at 7:30pm