ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • What would be even funnier is if you're a dude.

    Submitted by Anonymous on Jul 28, 09 at 1:34am
  • I LOVE THIS! & stealing things from frat houses. only it's more fun to be stealthy & not be a prego chick at a party... probably a fat chick in the first place.

    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 5:49pm
  • i dont believe this happened... this site is going to shit with people making stuff up

    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 5:09pm
  • haha i'm sure they're thinking "dude, where the hell is our disco ball" right about now!

    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 5:03pm
  • this is 5:09, i'm not saying she didn't do this, i'm just saying i don't believe a lot of these texts are actually real

    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 7:02pm
  • haha i believe it! i've done it... not with a disco ball, but with hats, alcohol...

    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 5:14pm
  • hahahahaha YES! How did no one notice that you weren't pregnant when you walked in and were when you walked out!? That's some skill right there!

    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 4:47pm
  • 3:35 -- the drinking age in the US is 21. necessity is the mother of invention.

    Submitted by Anonymous on Jun 4, 09 at 8:08pm
  • yeah i fall for the pregnant chick thief thing all the time like im trapped in a benny hill re run

    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 6:24pm
  • This is actually the funniest TFLN I've ever seen. hahaha

    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 6:57pm
  • she better hope she/he had a lether or any coat on because if not theyl lose the ball and start spinning her to keep it going

    Submitted by Anonymous on Jul 19, 09 at 9:49pm
  • 5:09: yes, this must be the most unbelievable thing here yet. Drunk stealing from a party. This has never happened in the history of college drinking.

    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 5:45pm
  • this is sooo funny dudes - i'm from aus, the one thing i wanna point out to the person who said - 'how did they not notice you weren't pregnant before, and you were only moments later?', i know i'm from aus, but isn't that what HAPPENS in frat houses??? lol this is the funniest site ive found in a loooong time, cant wait to keep up with it.

    Submitted by Anonymous on Jun 13, 09 at 1:02am
  • Any time you can steal something from a frat douchery is a good day!

    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 4:31pm
  • hahah this is priceless

    Submitted by Anonymous on Jun 4, 09 at 12:38pm
  • as a UMass kid, i can say, i have done things like this (and worse) many many times while drunk... 978 FTW

    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 7:30pm
  • i also stole an object from a frat house by pretending to be preggo- it was a coconut head.

    Submitted by Anonymous on Jun 6, 09 at 10:48pm
  • love the 978 and UMass! this could def happen in college

    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 9:53pm
  • I don't understand how these events logically follow whatsoever.

    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 11:54pm
  • she isnt pregnant.. she used the disco ball to make a fake belly..

    Submitted by Anonymous on Jun 4, 09 at 3:35am
  • 5:09 AND 7:02... relax. this is a drunk's site and you're ruining the fun. go get a jager bomb and sip on it. maybe that will also preoccupy you from visiting the site in another 2 hours

    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 7:29pm
  • ooonnlllly in the 978! hahaha :) good job

    Submitted by Anonymous on Jun 4, 09 at 10:43pm
  • Why not just go in there bitchy and take it? Why act preggers, bitchy will get you by, I'm sure of it.

    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 4:41pm
  • 4:47, it's because she's fat and ugly.

    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 5:05pm
  • FYI 8:59 i'm pretty sure that was the point.

    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 9:37pm
  • Haha awesome

    Submitted by fackkerz on Dec 16, 10 at 10:56pm
  • just wondering, im from the UK, what is the whole greek thing? like why do people join a fraternity or sorority? we just like to go to the |SU bar and get drunk :) !

    Submitted by Anonymous on Jun 4, 09 at 3:35pm
  • The question that begs to be asked is what the hell does a pregnant woman need with a Disco Ball anyway?!?! What possible advantage would being pregnant give you over (as previous poster says), say just being bitchy, Or better yet...Needy Hurt Girl in need of a "Knight in Shining Armor" (or in this case Disco ball in shiny mirrors) to save you?! I've been pregnant, didn't get me any disco balls!

    Submitted by Anonymous on Jun 4, 09 at 3:20am
  • haha, my friends and I have decorated their dorm rooms with(currently), a small blow up palm tree, a 6 foot tall blow up palm tree, multiple bottles of(full when stolen, now empty) bottles of alcohol, a huge stuffed dolphin, christmas lights, a life size Paris Hilton cardboard cutout, and random articles of clothing, hats, etc. all donated unknowingly by fraternities on our campus. But shhh! Its a secret!

    Submitted by Anonymous on Jun 4, 09 at 12:27am
  • FYI: its FRATERNITY as a correction, i am in a sorority and "frat" has a negative connotation.

    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 8:59pm
  • omg. i've done that too.

    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 5:56pm
  • 4:31 and 9:46, dont worry, youll get bids next year. I love how greek life is the one thing it is ok to judge by the stereotype.

    Submitted by Anonymous on Jun 4, 09 at 12:18am
  • FYI: Greek in itself has a negative connotation. I'm pretty sure your daddy pays for anything and everything you've ever wanted so how about going out and finding a job and quit using daddy's plastic to get through life? kthxbyeee.

    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 9:46pm
    • having a tough time following the logic on that one. bravo. stop abbreviating like a jackass.

      Submitted by anonypotomous on Feb 10, 10 at 4:06am
  • I've done this. But at an actual store.

    Submitted by swagtogreat on Oct 9, 11 at 3:20am
  • 7:29, who sips on a jager bomb? lol. Either way, this is fantastic. Well played.

    Submitted by Anonymous on Jun 4, 09 at 7:30pm
  • @1:02 I'm not sure if you're from aus cab you say it again?

    Submitted by RAWR121 on Aug 16, 11 at 10:12pm
ADVERTISEMENT