Have some text gold?

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • Away from your twenties and back into high school...

    Submitted by Anonymous on Jun 1, 09 at 9:56pm
  • texas is awesome. plano > sherman. hands down.

    Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 10:45pm
  • I lived in Plano for a while when I was a kid. It was teen suicide capital of the US at the time. No relation.

    Submitted by Anonymous on May 31, 09 at 6:02pm
  • plano is bad?? You need to check out RA !

    Submitted by Anonymous on Jun 1, 09 at 3:42pm
  • Yeah. Mabank, Gun Barrel, Kemp, Seven Points... All 903. All much, much, worse than Plano.

    Submitted by Anonymous on May 31, 09 at 9:11pm
  • plain-o:[. pretty lame here.

    Submitted by Anonymous on May 31, 09 at 1:04am
  • only way to have fun in Tyler Texas is to drink until alcohol poisening sets in, hang out in whataburger at 3am, or smoke a lot of weed.

    Submitted by Anonymous on Jul 23, 09 at 5:07pm
  • The whole Dallas metro area sucks out loud.

    Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 1:39am
  • Plano is the worst city in the entire metroplex.

    Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 10:50pm
  • The clientele at any drinking establishment in Plano verifies the truth in this text...

    Submitted by Anonymous on May 31, 09 at 1:10am
  • Sorry, but Plano girls are sluts. Just a fact. GO LAKE HIGHLANDS(:

    Submitted by Anonymous on Jan 11, 10 at 12:40am
  • iv been to plano texas i know ppl in plano texas but i dont live there its a cool town with... hot guys lol

    Submitted by Anonymous on Jun 1, 09 at 11:42pm
  • I'm a teen in west Plano. You have to have money or everyone hates you.

    Submitted by Anonymous on Jun 1, 09 at 12:23am
  • how can you have more 903? that would implay a) people in the 903 have something halfway entertaining to do at night and b) this website has lifted its ban on posting about incestual relations.

    Submitted by Anonymous on Jun 1, 09 at 11:24am
  • Sherman has stolen my soul

    Submitted by Anonymous on Jun 1, 09 at 2:15am
  • thats from my area code :)

    Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 8:22pm
  • 817..... 903, almost all places in texas are bad.

    Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 10:19pm
  • we need more 903's! fo sho

    Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 9:07pm
  • Lol i was just in Plano yesterday for a show its not that bad. And hell yeah 214

    Submitted by Anonymous on May 31, 09 at 4:17pm
  • um yeah, pretty sure 903 includes places like tyler...way lamer than plano. not that plano is awesome, but freakin seriously, tyler??

    Submitted by Anonymous on May 31, 09 at 3:01am
  • You people are crazy I love Plano! It has some of the hottest places around and most everything is really nice because there's so much money in Plano.

    Submitted by Anonymous on Dec 26, 09 at 2:54am
  • couldn't agree more (214)

    Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 9:03pm
  • The only thing Southlake is good for is the healthy cougar population (i.e. X's and O's) but even most of them go to Glass Cactus in Grapevine so Southlake pretty much is just a bunch of rich toolbags ;)

    Submitted by Anonymous on Jun 1, 09 at 9:14pm
  • addison is the spot for 20's

    Submitted by Anonymous on May 31, 09 at 2:15am
  • Dude, driving anywhere within the 903 area is WAY worse than driving to Plano!

    Submitted by Anonymous on Jun 1, 09 at 3:09am
  • PLANO SENIOR IS WHERE ITS AT!! Plano west=rich/fake snobs. East=ewww...it's kind of self explanitory. You're just in the wrong part of Plano.

    Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 12:51am
  • all i have to say is the second i save enough money to leave the dfw area, i'm gone. there's really nothing to offer me here. it's only taken me 22+ years to realize this haha. i will gladly drive away from dfw and keep the rest of my twenties in tact.

    Submitted by Anonymous on May 31, 09 at 11:04am
  • how on earth are you saying plano is the worst place in DFW?

    Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 11:30pm
  • Plano has hot men, hot women who are drama free, financially independent, and lots of swingers. we just don't flaunt it in everyones face like 20-somethings who don't know discretion.

    Submitted by Anonymous on Jun 4, 09 at 8:23am
  • Plano's not bad...that's not what this texts means at all. It refers to leaving sherman...aka austin college...aka leaving the party...driving away from your twenties....

    Submitted by Anonymous on Jun 1, 09 at 4:14pm
  • corsicana, tx 903. i used to live there. it sucks. austin is alot more fun. get out of there as soon as possible

    Submitted by Anonymous on May 31, 09 at 9:50pm
  • haha man i love texas!! im a 214.. and plano is wayy better than some other shit hole towns but the most fun ive had near the metroplex is addison.. that place is awesome.. or the lizard lounge downtown!!! :] but hey sherman/denison area is the shit if your looking for fun on the lake!! :]

    Submitted by Anonymous on May 31, 09 at 2:41am
  • ^this guy has got it. lots of weed

    Submitted by Anonymous on Jul 23, 09 at 6:05pm
  • Plano is about a hundred thousand times more entertaining that the cities within the 903 area code... Sherman, Denison, etc. Also, 903 represent

    Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 10:15pm
  • PLANO IS AWESOME, rest of you are haters.

    Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 11:15pm
  • I fucking hate Plano! You have to get inside the 214.

    Submitted by Anonymous on Oct 7, 09 at 4:46pm
  • EAST TEXAS - RESPECT.

    Submitted by Anonymous on Jun 1, 09 at 3:52pm
  • Hahah I live in 817...it's pretty boring out here, not gonna lie.

    Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 10:22pm
  • Plano is the best. Not shitty, not farmland, and pretty nice all around. If you're hatin on how rich Plano is, you're just jealous:)

    Submitted by deliciousxxambyy on May 9, 10 at 10:42pm
  • You folks arguing about DFW have it all wrong. Basically, most of Texas from Waco northward has way too much Oklahoma and Arkansas to it. Gotta get south of Waco before you get anywhere halfway interesting and not soul-crushing.

    Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 3:28pm
  • 903 will get crunk on your face....

    Submitted by Anonymous on May 31, 09 at 11:45pm
  • omg i can totally relate. i have to drive from sherman to plano like once a week

    Submitted by Anonymous on May 31, 09 at 4:14am
  • Anarchist Cookbook anyone?

    Submitted by Anonymous on Jun 1, 09 at 1:30am
  • I go to school in 972. It is pretty fucking boring. Plano's worse though. Fact.

    Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 10:36pm
  • Plano aint shit SOUTHLAKE WHAT!!!!!!

    Submitted by Anonymous on Jun 1, 09 at 6:58pm
  • haha Grand Saline? Plenty of more shitholes in 903 than Plano

    Submitted by Anonymous on Jun 1, 09 at 6:43pm
  • There are plenty of people in Plano that don't have money. And, please, just because Plano centre has a bunch of (arguably shitty) shows does NOT mean we have a "good music scene." we don't. There are just as many sluts here as anywhere else and, lastly, I think I speak for the entire city when I say please don't stick us all in the same group as west Plano. We aren't nearly that shitty.

    Submitted by Anonymous on May 9, 10 at 1:40am
  • Live in 903, go to college in 817... 817 wins, hands down. GET ME OUT OF LONGVIEW!!!

    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 1:45am
  • if you think plano is bad... try living in flower mound

    Submitted by Anonymous on May 31, 09 at 10:27pm
  • 903!! We definitely need more 903 in here. Plano isn't too bad, there's a decent hooters......Love & War has some good music on the weekends. Sherman is boring as shit though, lived here for 3 years now.

    Submitted by Anonymous on Jun 1, 09 at 10:23am
  • Disagree. Plano, TX is much, much worse than most places in Texas.

    Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 7:55pm
  • Plano, TX isn't half as bad as most the other places in Texas. But I love it.

    Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 7:48pm
  • Denton is fun! Yay hippies and music! Plano is a disgusting land of fake blonde hair, leathery skin, and giant cars. booo... So is Southlake. Double gross.

    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 12:58am
  • Plano is freaking lame. Besides music, there's NOTHING TO FCKING DO HERE!!!!!!!!!!!!

    Submitted by Anonymous on Jun 4, 09 at 1:14am
  • Quitman, TX is in the 903. Pretty boring here. But it's way better than Plano.

    Submitted by Anonymous on Dec 22, 09 at 12:19pm
  • L-town l-town ladies pull yo panties down

    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 4:55am
  • Um, anonymous? Don't be bitter that you live east of 75. Someone has to employ your father...

    Submitted by 01010101 on Nov 12, 10 at 1:48am
  • plano brings it as far as the music scene goes :)

    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 10:37pm
  • Yuhhh. PLANO SENIOR HIGHSCHOOL. Class of 2010!!

    Submitted by Anonymous on Apr 26, 10 at 11:44am
  • Yall, Plano is the shit let's be real,. Litterally everything you need is in walking distance. I miss you home town!

    Submitted by Anonymous on Feb 26, 10 at 2:00pm
  • You ppl who say Plano and the rest of DFW is crappy have obviously never lived anywhere that *actually* sucks.... I grew up in frealing MAINE and moved to Plano, then flower mound area, the ft worth and could not be happier

    Submitted by butterf1yy on Oct 22, 10 at 4:53pm
  • Hahahaha but really. \n\nReppin the 75093:) wolfpack.

    Submitted by 01010101 on Apr 27, 10 at 8:13am
  • Ha plano + music = ABSOLUTELY NOTHING.

    Submitted by Anonymous on Jun 4, 09 at 1:01am
  • Plano girls ARE sluts\nAnd all the dudes are stupid frat-bros\nResource(s): Plano Resident

    Submitted by That_Bald_Girl on Jan 16, 11 at 3:21am
  • Longview-lgv 903 Texas

    Submitted by Anonymous on Feb 2, 10 at 1:46am
  • Not if you end up at my bf's place.

    Submitted by mazerati on Jul 29, 11 at 1:10pm
  • Hello??? Austin is like right there come here some music with me!

    Submitted by crazie1426 on Dec 4, 10 at 8:24pm
  • Yuhh plano west represent omg i just got a new camaro and shoes and my parents bought their third house...kind of a slow week

    Submitted by Anonymous on Jul 26, 09 at 12:20am
  • Plano < Mt. Pleasant. Oakcliff < Plano. Plano = That Creepy Town in "A Wrinkle in Time".

    Submitted by Anonymous on Jun 6, 09 at 3:56am
  • SHERMAN HIGH SCHOOL REPRESENT YO!!!!

    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 12:00am
  • Highland park 214 baby!

    Submitted by LAXXER on Jun 10, 11 at 11:52pm
  • I <3 Plano

    Submitted by katelynmarie12 on May 8, 10 at 12:36pm
  • East sideeeee!!! Get around Plano east!! That's where it's at, everyone around there is so realll!

    Submitted by riannn93 on Apr 22, 10 at 3:59pm
  • @12:23 AM, you're a stupid ass hole.

    Submitted by bridget_davis on Nov 29, 10 at 1:46am