You must be Logged in to post a comment

  • 78 74
    Submitted by Anonymous on Jul 2, 09 at 4:40pm

    DUDE! Finally someone understands!!! That happened to me while I was on shrooms and NO ONE ever seems to get what I'm talking about!!!

  • 84 88
    Submitted by Anonymous on Jun 4, 09 at 10:18am

    what exactly was this kid on? and where did he get it?

  • 78 76
    Submitted by Anonymous on May 27, 09 at 4:05pm

    Perfect way to explain it!!!!

  • 72 71
    Submitted by Anonymous on Jun 1, 09 at 6:24pm

    hahaha the men's warehouse..i know exactly who said this too

  • 81 89
    Submitted by Anonymous on May 27, 09 at 12:29pm

    sometimes i really miss doing drugs......

  • 62 62
    Submitted by Anonymous on May 27, 09 at 5:01pm

    Hahaha. Ohhh, Philly.

  • 64 69
    Submitted by Anonymous on May 27, 09 at 6:06pm

    Haha this took place at the men's warehouse... holla

  • 71 84
    Submitted by Anonymous on May 27, 09 at 8:50pm

    lol, my dad calls them "humanimates" and he hates them

  • 61 70
    Submitted by Anonymous on Jun 17, 09 at 12:07am

    hahahahaah funny as shit dude

  • 64 79
    Submitted by Anonymous on May 29, 09 at 1:25am

    Oh i sooooo miss that Only i referenced it to 'A Scanner Darkly'

  • 67 86
    Submitted by Anonymous on May 27, 09 at 1:48pm

    Definitely was seeing things like that last time i did mushrooms

  • 61 75
    Submitted by Anonymous on May 27, 09 at 11:43pm

    wow: what a consumer whore. and whyd he have to be from philly?

  • 58 69
    Submitted by Anonymous on May 27, 09 at 10:08pm

    oh my god that's so funny hahahaha

  • 60 74
    Submitted by Anonymous on May 27, 09 at 9:56pm

    love 'anonymous #36's dad HUMANIMATES"!!!...

  • 71 97
    Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 11:54am

    that is exactly what my acid trip was like. exactly.

  • 67 89
    Submitted by Anonymous on May 29, 09 at 3:13am

    I love acid! hahaha the best though is candy flipping....dropping acid and then about an hour later take some E and when you start peaking on the acid the pill will kick in and then....hoooly shit awesomeness happens!

  • 60 75
    Submitted by Anonymous on May 27, 09 at 3:15pm

    everyone loves a good acid trip!

  • 56 69
    Submitted by Anonymous on May 27, 09 at 4:19pm

    You make me so proud, Delco!

  • 54 65
    Submitted by Anonymous on May 27, 09 at 2:20pm

    hahaha amazing. i'm definitely using that term. now to get that high again.

  • 52 62
    Submitted by jackdanielswife on Oct 3, 10 at 6:20am

    this has happened to me simply from good fucking weed<3333

  • 53 65
    Submitted by izzy_the_cigg on Jul 13, 10 at 11:37pm

    fuck yeah nothin like a good acid trip thats exactly what happened to me too

  • 61 83
    Submitted by Anonymous on Oct 25, 09 at 5:40pm

    that happened to me on salvia last weekend...

  • 60 85
    Submitted by Anonymous on May 27, 09 at 5:14pm

    Dude watch a movie called "A Scanner Darkly" the whole movie looks like that but a lot smoother

  • 61 87
    Submitted by Anonymous on May 27, 09 at 2:01pm

    Brilliant... have always been trying to describe that visual.

  • 52 70
    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 2:40pm

    You near Nazo? Get at me

  • 57 80
    Submitted by Anonymous on Jun 15, 09 at 2:13am

    hahaha this shit is hilarious i know who this was and cant wait to get back to the mens warehouse and chucky schwabb

  • 57 80
    Submitted by Anonymous on May 31, 09 at 12:05am

    Love my hometown people.

  • 52 73
    Submitted by Anonymous on May 29, 09 at 2:05pm

    hahaha i love it!!!! i am going to use that for sure

  • 58 85
    Submitted by Anonymous on May 27, 09 at 12:59pm

    lmao that is brilliant!

  • 54 79
    Submitted by Anonymous on Jul 4, 09 at 2:36pm

    ketamine and ectsaty...

  • 60 95
    Submitted by Anonymous on May 27, 09 at 9:21pm

    yea this hapinen ride now i love flippin trippin outta my flakkin mind

  • 53 85
    Submitted by Anonymous on Oct 9, 09 at 9:04pm

    haha hometown area code and college area code. i love my life.

  • 54 87
    Submitted by Anonymous on May 27, 09 at 6:01pm

    boo yah..... take it to the warehouse

  • 52 84
    Submitted by Anonymous on Jul 16, 09 at 10:16pm

    oh mully lets chuck schwabb this weekend dude

  • 49 81
    Submitted by Anonymous on May 28, 09 at 3:05am

    that's my kind of fun night brother

  • 51 85
    Submitted by Anonymous on May 27, 09 at 1:10pm

    I'm using that tonight.