Check out other texts from: Gainesville, FL

You must be Logged in to post a comment

  • 49 26
    Submitted by UnluckyOne on Jul 13, 11 at 11:34am

    That's just fucked up... She is an awesome mom but fucked up lol

  • 43 29
    Submitted by ghashlycrumbs on Jul 13, 11 at 11:01pm

    I'd do it.

  • 42 31
    Submitted by moocowfuckmilk on Jul 13, 11 at 12:37pm

    and by her son I mean I'm the kids dad

  • 35 27
    Submitted by feliciadatkins on Jul 14, 11 at 11:38pm

    352 fucking sucks.

  • 36 33
    Submitted by gabraham on Jul 13, 11 at 4:05pm

    hmmmm idk about any wet t shirt contests in this area code

  • 37 36
    Submitted by outdrinksyou on Jul 13, 11 at 12:24pm

    I agree some parents are effin weird I guess cool but still weird

  • 33 29
    Submitted by umadog81 on Jul 15, 11 at 10:33am

    Haha lake county at it's finest lmao way to go..... umatilla high school grad no doubt

  • 38 43
    Submitted by soccer360 on Jul 13, 11 at 3:10pm

    Pictures? Did you win? Close 2nd, lost by a nipple, what a bummer.