Comments

You must be Logged in to post a comment

  • I'm like Doug's friend Skeeter whenever I meet her, 'cause I skeeter so hard people call her Patty Mayonaise.

    Submitted by Anonymous on May 22, 09 at 12:05am
  • no, but she went down on quail man

    Submitted by Anonymous on May 22, 09 at 8:31am
  • she deffinately went down on skeeter. thats why they call her patty mayonnaise cause he skeeter that hard.

    Submitted by Anonymous on Jul 8, 09 at 8:31pm
  • he probably did it on her first though he dug her.

    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 6:29pm
  • You know they had to be high to film AYAOTD.. Seriously.

    Submitted by Anonymous on May 23, 09 at 9:06am
  • it was all about doug and skeeter they took turns on each other

    Submitted by Anonymous on May 22, 09 at 12:59pm
  • I was patty mayonnaise for halloween

    Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 7:44pm
  • This ruined my childhood dreams.

    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 8:23pm
  • look up doug on encyclopediadramatica

    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 6:48pm
  • WTF! what show are we talking about here...

    Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 10:11pm
  • Worst cartoon ever. Barf!

    Submitted by Savagejay on May 3, 10 at 5:21pm
  • well she does like her Mayonase... :)

    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 8:05pm
  • 7:27 is answering the text, not questioning her name. Mayonaise, BJ, put 2 and 2 together.

    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 7:41pm
  • @7:09 that's hilarious

    Submitted by Anonymous on May 22, 09 at 12:10am
  • patty sucked my dick once

    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 9:23pm
  • I love it! Epic Win on Nickelodeon cartoon reference.

    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 8:14pm
  • That was probably the best TFLN that I have ever read. Ever. Thank you.

    Submitted by Anonymous on May 22, 09 at 12:40am
  • He went down first, then she did half heartedly, just so she "returned" the favor. She blew skeeter before she hooked up with doug all the way. You know what they say about blue people

    Submitted by Anonymous on May 28, 09 at 6:45pm
  • My childhood just called. Says you tried to destroy it.

    Submitted by Anonymous on May 26, 09 at 1:06am
  • Wasn't her name Peppermint Pattie? Yeah she probably went down on him. Or Skeeter. Honk Honk

    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 7:04pm
  • Oh hell yes Glad I was not the only ten year old who wondered this

    Submitted by Anonymous on Aug 12, 09 at 1:17am
  • better question. did doug go down on patty?

    Submitted by Anonymous on May 22, 09 at 12:57am
  • Hahaha what about Porkchop! We all know Rodger probably videotaped that shit. He was evil

    Submitted by Anonymous on May 22, 09 at 12:46am
  • probly not cause skeeter was better and got her wet.

    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 8:03pm
  • no wonder everyone was upset when they cancelled the show...

    Submitted by Anonymous on May 22, 09 at 5:14am
  • Anyone named SKEETER

    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 1:41am
  • PATTY YOU'RE THE MAYONAISE FOR ME WOAH WOAH WOAH PATTY YOU'RE THE MAYONAISE FOR ME

    Submitted by Anonymous on May 22, 09 at 10:56am
  • WOOPS on 1:41, lol. Anyone named SKEETER would for sure be getting some ass*

    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 1:44am
  • oh id be skeetering all over if the one and only patty m was honkin my junk

    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 11:52pm
  • "shawty check my dougie like she patty mayonnaise." even the group F.L.Y sings about that shit. "swagg surfin" look it up!

    Submitted by Anonymous on Jul 1, 09 at 7:34pm
  • I always figured that Doug was a little confused. First off, who calls a girl the "pickle in his sandwich"? Someone who subconsciously wants it from Chalky Studebaker, that's who. And a tom boy like Patty was probably more interested in munching Connie's muff than anything.

    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 7:09pm
  • The real question is did he Skeeter

    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 10:44pm
  • why do you think her name was mayonnaise? haha

    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 7:27pm
  • This is the guy who texted it.... I appreciate the responses! in terms of old school Nickelodeon, how sleazy do you think the set of Are You Afraid Of The Dark got?

    Submitted by Anonymous on May 23, 09 at 6:12am
  • Well, Honk Honk definitely got his dick sucked, his honk was honked if you will.

    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 7:21pm
  • they werent saying it wasnt her name... they were making a joke on it. which is a good point..

    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 7:40pm
  • Peppermint Pattie was part of Peanuts, not Doug. And I definitely agree that there was lots of sexual confusion going on in Bluffington...

    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 7:25pm
  • because that WAS her name, Doug said it all the time! Patty Mayonnaise...google that shit. It's true.

    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 7:29pm
  • Anonymous said... This ruined my childhood dreams. May 21, 2009 8:23PM I agree... I wont ever look at that show the same again. AYAOTD... Yeah. I faintly remember some of those shows being somewhat "odd" if you get my drift. Damn. Now I can't stop making sexual references to Patty Mayonaise. My mind is alive with pervness! Fucking love it! haha

    Submitted by Anonymous on May 26, 09 at 5:41am
  • nah .. im sure skeeter got some though..

    Submitted by Anonymous on Jun 1, 09 at 5:45pm
  • I'm like dougs frend skeeter whenever I meat her. Cause I skeet her so hard people call her Patti mayonaise.

    Submitted by 5UPTOWN5 on Mar 27, 10 at 1:18pm
  • honk honk skeet skeet ....just like fisting a jar of mayonaise.

    Submitted by Anonymous on May 23, 09 at 6:05pm
  • She definitely went down on Skeeter, behind his back. Whore.

    Submitted by Anonymous on Jun 4, 09 at 5:33pm
  • You know, doug would never had switched over if he didn't go to that one club rocko took him to. Oh yeah, you sick wallaby, good music

    Submitted by Anonymous on May 30, 09 at 9:43pm
  • hell yea she did.. doug fucked the shit outta patty

    Submitted by renegadespartan on Jan 21, 10 at 1:50pm