ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • A cop stole my full bottle of Captain on the Oregon coast and then wrote me a ticket for an MIP without stating the fact that the bottle ever existed. He put it lovingly in the passenger seat of his cruiser after I blew a .001.

    Submitted by Anonymous on Jun 5, 09 at 1:29am
  • Oregon- the Green state. recycling beer cans & smokin green. The greater part of america :) You gotta love us

    Submitted by Anonymous on May 19, 09 at 4:23am
  • or ur on the University of Vermont campus....

    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 12:08pm
  • hahaha i love this. oregon is the greatest state ever.

    Submitted by Anonymous on May 19, 09 at 1:39am
  • lol, true story. God this state is awesome/ridiculous.

    Submitted by Anonymous on May 19, 09 at 1:49am
  • Lake Oswego doesnt suck balls and not everybody is snobby...

    Submitted by Anonymous on Jun 4, 09 at 1:57pm
  • us oregonians sure like to recycle.... fuck recycling.

    Submitted by Anonymous on May 19, 09 at 2:16am
  • hahaha people from Jesuit are tools. and theres definitely more gays and hippies in eugene than portland. Eugene alll the way

    Submitted by Anonymous on Jun 15, 09 at 1:55pm
  • haha, had similar experience, hard to hate oregon cops. definitely taken shots with an oregon sheriff before (i was only 19...)

    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 3:38am
  • Oregon rocks, mmkay.

    Submitted by Anonymous on May 20, 09 at 3:39am
  • I HATE L.O. They're all stupid snobs. They bug the crap out of me.

    Submitted by Anonymous on Jun 3, 09 at 11:44am
  • Who thinks Lake Oswego sucks balls?

    Submitted by Anonymous on Jun 1, 09 at 10:40pm
  • haha oregon truly is the greatest state. and btw, lake o is a great town to live in, not everyone is snobby so you can f*** off. you know who really does annoy me? anyone who is associated with Jesuit High School. I cannot stand those people

    Submitted by Anonymous on Jun 13, 09 at 4:48am
  • I love Oregon. Portland ftw.

    Submitted by Anonymous on Jun 9, 09 at 5:29pm
  • makes me proud to be an Oregon girl

    Submitted by Anonymous on May 19, 09 at 1:34pm
  • no, no no, you know you're in oregon when a bike cop tells you to keep you empties and recycle them.

    Submitted by Anonymous on Jun 11, 09 at 9:26pm
  • I can't even begin to explain how awesome that is.

    Submitted by Anonymous on May 27, 09 at 7:57pm
  • That's funny-- Been there once and was suprised of all the freeloaders and hippies. Never did see a walmart where we were. "Big Corp".

    Submitted by Anonymous on May 18, 09 at 8:29pm
  • hahahahahahaha that is so true. we have granola cops

    Submitted by Anonymous on May 19, 09 at 1:06am
  • hahaha its true! Oregonians love to recycle. Just cause they're busting your ass doesnt mean they dont care about our environment lol

    Submitted by Anonymous on May 18, 09 at 7:49pm
  • it happens in seattle too. beats getting an MIP though

    Submitted by Anonymous on May 21, 09 at 5:21pm
  • They do give you a DUI for being drunk on your bike though, which sucks. Also, if it's a fixie I think they execute you on the spot.

    Submitted by Anonymous on May 24, 09 at 4:13am
  • so even the cops are douchebags in oregon?

    Submitted by Anonymous on May 18, 09 at 7:36pm
  • same thing happened in maine to me!

    Submitted by Anonymous on May 19, 09 at 8:46am
  • Wow that is so freaking true, i had that happen to me and then the cop was like "i could give you a ticket for a open container in your car" lol gotta love oregon

    Submitted by Anonymous on May 19, 09 at 1:24am
  • I think you are mistaking Ithaca for Potsdam

    Submitted by Anonymous on May 18, 09 at 9:04pm
  • He's watching out for you... ¢5 for every can ya know.

    Submitted by Anonymous on May 18, 09 at 11:09pm
  • It makes me proud to be an Oregonian.

    Submitted by Anonymous on May 18, 09 at 10:41pm
  • And just another piece of proof that we truely do live in the best state ever

    Submitted by Anonymous on May 19, 09 at 11:00pm
  • Sounds more like Canada. We stand on guard foooooor theeeee!

    Submitted by Rasetsu on May 10, 10 at 6:44pm
  • The funny thing is that this guy is from San francisco. That's actually worse!

    Submitted by Anonymous on May 18, 09 at 8:00pm
  • shoulda pistol whipped da police

    Submitted by Anonymous on May 18, 09 at 10:47pm
  • You know you're in Ithaca when the cop says "Hey, you're drinking out of bottles? High class!"

    Submitted by Anonymous on May 18, 09 at 8:37pm
  • haaha no fuckin joke that happened to me!

    Submitted by Anonymous on Dec 21, 09 at 6:27pm
  • Couldn't figure out why this wasn't funny at all to me ... and then I remembered that I'm from Vermont.

    Submitted by Anonymous on May 18, 09 at 9:11pm
  • this makes me miss Oregon

    Submitted by Anonymous on Sep 10, 09 at 6:30pm
  • ^^yes, you are very right! I agree with evryone else Jesuit is full of douchebags....Jesuit-driving daddys bmw-$24,500 Recruiting charges-$45,600, Paying off the refs-1,250...not going to jesuit....priceless...LITERALLY. There's somethings money can't but, for class and spirit theres Aloha!

    Submitted by Anonymous on Jul 25, 09 at 2:41am
  • To bad Oregon sucks at football and can't be the MIGHTY BUCKEYES!!!

    Submitted by Anonymous on Jan 5, 10 at 12:24am
  • Yeah oregon! And also when the chick you're with has a bush bigger than St. Helens' ash plume in 1980.

    Submitted by Anonymous on May 18, 09 at 7:29pm
  • haha oregon is the shit!!! they even let me keep my pieces when i got busted last. just a "this doesnt smell like tobacco to me" and im on my way!!!! greenest state anyone????

    Submitted by Anonymous on Jul 13, 09 at 8:39am
  • Jesuit people are tools and Lake Oswego is a scary fake Stepford Wives status town. Portland ftw! Multnomah village is the shit. And Lake Oswego cops SUCK ASS becuase they have nothing to do so they give you a ticket for EVERYTHING.

    Submitted by Anonymous on Sep 21, 09 at 5:51am
  • Haha. Oregon kicks ass. So true.

    Submitted by Anonymous on Sep 11, 09 at 12:15am
  • PORTLAND FTW. Jesuit kids for the lose?

    Submitted by Anonymous on Aug 20, 09 at 6:33pm
ADVERTISEMENT