Have some text gold?

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • i love men who make the effort to pick up "skanks" for fucking all the time and then disrespect them for sleeping around... the only thing better than a skank is a hypocrite

    Submitted by Anonymous on May 7, 09 at 12:50am
  • Fort Wayne and Indy eh? Where did this occur?

    Submitted by Anonymous on May 4, 09 at 11:02pm
  • Welcome to my Sat night/Sun morning....sore and bruised haha

    Submitted by Anonymous on May 5, 09 at 4:32am
  • If in ft Wayne I'm guessing pieres bahaha trashy, shameful place.

    Submitted by Anonymous on May 5, 09 at 12:01am
  • OMG i think i know who these people were! LMAO!

    Submitted by Anonymous on May 6, 09 at 2:35am
  • I was just at piere's this weekend... That is trashiness glory... easiest place to pick up skanks.

    Submitted by Anonymous on May 6, 09 at 12:11am
  • Fort wayne lol of course

    Submitted by Anonymous on May 5, 09 at 3:05pm
  • did i post this?? familiar

    Submitted by Anonymous on May 5, 09 at 7:36pm
  • i def. have said this too many times to count

    Submitted by Anonymous on May 6, 09 at 12:16pm
  • Been there, done this. On multiple occasions...

    Submitted by Anonymous on May 4, 09 at 8:45pm
  • Wow, this sounds familiar.

    Submitted by Anonymous on May 4, 09 at 8:15pm
  • I have had this conversation before....

    Submitted by Anonymous on May 4, 09 at 9:19pm
  • your friend did the right thing.

    Submitted by Anonymous on May 4, 09 at 7:51pm
  • mainly pieres and c street are easiest place to pick up skanks cause everyone still lives with their parents

    Submitted by Anonymous on May 6, 09 at 3:02am
  • hmmm this sounds like it could be someone I know too...oh the Indiana

    Submitted by Anonymous on Jul 9, 09 at 6:34pm
  • OMG.....me and my roommate had that exact convo....my area code is 317 her's is 260....same order too, just different date....lol!!!! Awesome.....and we found this in a Religion class.....hahahahaha!

    Submitted by Anonymous on Oct 1, 09 at 3:07pm
  • wow so i was surfing through this site and came across this one, looked familiar, realized that's because it's my text(260) haha. and fyi we were roommates at college.

    Submitted by Anonymous on Nov 24, 09 at 3:27pm
  • this could have easily happened in the Village at Ball State. Easiets places to pick up skanks in indiana... 1. Piere's. 2. anywhere on ball state campus. 3. Broad Ripple.

    Submitted by Anonymous on Jun 2, 09 at 3:52pm