You must be Logged in to post a comment

  • 65 56
    Submitted by iluvpartiezz on Apr 6, 10 at 3:56pm

    he probably does..

  • 70 71
    Submitted by hyperrhino on Apr 4, 10 at 6:54pm

    I'm sure the last supper would have been better after a night of drinking =) lol

  • 73 78
    Submitted by Anonymous on Apr 5, 10 at 12:52am

    12:25, if you are such a good Christian, WTF are you doing reading tfln??? Jesus! (oops.)

  • 67 70
    Submitted by Banged_your_mom on Apr 4, 10 at 5:49pm

    Zombie Jesus!!!!!!

  • 64 65
    Submitted by Anonymous on Apr 4, 10 at 11:09pm

    Jesus defines the meaning of "brb"

  • 64 70
    Submitted by 2144571774 on Apr 4, 10 at 9:57pm

    Is nothing sacred to you people?

  • 57 60
    Submitted by weeweebee on Apr 4, 10 at 11:35pm

    good ole west virginia

  • 59 65
    Submitted by Anonymous on Apr 4, 10 at 7:53pm

    Who is your closer, and what exactly does he close?

  • 61 73
    Submitted by cheeerleaderrr on Apr 4, 10 at 8:07pm

    fuck the 304. i hate this damn state. wv sucks dick.

  • 60 71
    Submitted by Beaglehead on Apr 4, 10 at 6:53pm

    Kill it with fire!

  • 53 58
    Submitted by Anonymous on Apr 6, 10 at 7:35am

    People who live in glass houses should not throw rocks...you can believe but that doesn't mean we have to

  • 52 59
    Submitted by cpar2010 on Sep 24, 10 at 2:48pm

    I've totally been there. My senior year of high school, prom night was the night before Easter. Pretty sure they did that on purpose.

  • 56 71
    Submitted by Anonymous on Apr 5, 10 at 5:19am

    All y'all talkin shit is stupid. You wouldn't be reading this or on tfln if u were really Jesus freaks. I pray I believe and I party. Stfu!

  • 62 83
    Submitted by Anonymous on Apr 4, 10 at 10:05pm

    this is seriously wrong.

  • 56 71
    Submitted by Buttlier on Apr 4, 10 at 8:28pm

    i am in the same boat and i would have to agree

  • 52 66
    Submitted by hilarity_ensues on Apr 6, 10 at 12:21pm

    yikes...maybee

  • 61 85
    Submitted by jrj on Apr 5, 10 at 12:25am

    This is so wrong! There I nothing funny about that. And you better hope you get right with the Lord before your days are up. Or you will be eating those f bombs your saying against him now.

  • 49 62
    Submitted by Arnold on Apr 5, 10 at 2:39am

    I know what you mean. I'm still kinda feeling it.

  • 52 68
    Submitted by Croooooooooow on Apr 4, 10 at 11:58pm

    No wonder Bob Huggins was *this close* to shoving his tongue in Da'Sean Butler's mouth. He plays a bit too fast and loose whenever he mixes Popov in the Vitamin Water.

  • 67 98
    Submitted by Anonymous on Apr 4, 10 at 8:36pm

    Fuck Jesus he isn't a god and he never came back from the dead that's a bunch of bullshit.

  • 42 56
    Submitted by canadiangirll on Apr 6, 10 at 3:48pm

    you know it! a 13-year-old got offered rum&maple syrup cuz of easter. win

  • 57 87
    Submitted by abbyhatescake on Apr 5, 10 at 2:13am

    Ahhh. West Virginia. ...some of y'all make me embarrassed to be from here. xD

  • 40 64
    Submitted by Anonymous on Apr 4, 10 at 11:13pm

    @956 - ur mom is!

  • 41 69
    Submitted by Sothrn on Apr 5, 10 at 8:26am

    I don't rember being a "Jesus freak" or staying off of TFLN as being requirements to be Christians. With that said, I don't think the OP comparing their to someone who was scourged (read beaten head to toe) and crucified is in any way appropriate.

  • 37 68
    Submitted by cherrytulips on Apr 5, 10 at 8:35pm

    Lol @11:09