You must be Logged in to post a comment

  • 89 62
    Submitted by Anonymous on May 7, 09 at 12:55am

    Hill Country, baby! Gotta love TX

  • 83 57
    Submitted by Anonymous on Jan 31, 10 at 6:59pm

    No you cant...damn featherweights...

  • 82 61
    Submitted by Anonymous on May 1, 09 at 8:58am

    830 isn't the Carolinas, that's 803! 830 is texas I think

  • 86 77
    Submitted by Anonymous on Apr 30, 09 at 8:43pm

    agree. your shit is weak.

  • 77 60
    Submitted by Anonymous on Apr 30, 09 at 4:27am

    Yeah... you people in the Carolina's have NO CLUE what the definition country is. counâ‹…try[kuhn-tree]- rural districts, including FARMLAND. come to the real country where there is thousands of acres, of nothing but farm land, no houses in eyesight for miles and miles & we can show you how its done.

  • 74 55
    Submitted by Anonymous on Jun 14, 09 at 11:28pm

    I dunno...you been drinkin with Lakehills trash?

  • 74 58
    Submitted by Anonymous on Apr 30, 09 at 3:48am

    yeah 830. hill country!

  • 76 68
    Submitted by Anonymous on Feb 16, 10 at 1:50am

    210!!! San Antonio!!!

  • 68 53
    Submitted by Anonymous on Jul 6, 09 at 1:35am

    830 isn't just New Braunfels, it's actually for all 27 counties surrounding San Antonio, and the hundreds of little hillbilly towns in those counties.

  • 72 61
    Submitted by Anonymous on Apr 30, 09 at 3:05am

    dont agree... its physically impossible without getting alcohol possioning.. trust me thats all they do, ive tried and well woke up the next morning at the nearest hospital in RHI, WI... now thats a couunnttry

  • 69 56
    Submitted by Anonymous on Dec 30, 09 at 10:19am

    830 covers a lot of areas. It's the area code for Eagle Pass, Del Rio AND also the Texas Hill Country. I'm from Cibolo and that's my area code

  • 76 70
    Submitted by Anonymous on May 4, 09 at 1:41am

    haha, head to nebraska, us country kids are the only ones who no how to drink...my dorm room full of country kids drinking just voted on that one!

    • 33 34
      Submitted by kushkong420 on Jun 4, 12 at 1:22am

      I have been to nebraska, y'all ain't got shit on us Texans. Pussy.

  • 69 56
    Submitted by Anonymous on Apr 30, 09 at 12:52am

    hhahhaha so agreed, Manitoba.. NOPE. (=

  • 74 68
    Submitted by Anonymous on May 3, 09 at 2:21pm

    Haha New Braunfels. Of course.

  • 75 73
    Submitted by Anonymous on Aug 6, 09 at 1:53pm

    Shit what the hell you talkin about? I been in the Marines for four years drinkin with city boy's and I'm here to tell ya' country boy's and girls were raised to raise hell!!! I'm from sheldon Tx outside of houston.

  • 66 56
    Submitted by Anonymous on Apr 29, 09 at 11:31pm

    DEFINITELY not from Manitoba...

  • 64 57
    Submitted by Anonymous on Apr 30, 09 at 8:01pm

    Any man that works from cattle to combine will drink anyone under the table... i'm talkin about a place called Stillwater, Oklahoma

  • 61 52
    Submitted by Anonymous on Apr 30, 09 at 12:18pm

    I grew up in rural east texas and learned how to tip a cup and prime a keg at the age of 5. I was the keg boy at my parents and their friends parties. My best friend and i love this job, because all we knew was that stuff coming out of the keg made things funny when we drank it.

  • 70 72
    Submitted by Anonymous on Apr 30, 09 at 4:35pm

    soo can't outdrink country-folk. Expecially on their moonshine.

  • 66 65
    Submitted by Anonymous on May 13, 09 at 4:18am

    the entire state of Oklahoma is epic fail.

  • 66 66
    Submitted by Anonymous on May 11, 09 at 4:39pm

    830 includes south texas bordering mexico. them kids go to mexico and get krunk as fuck. and swine flu

  • 67 70
    Submitted by Anonymous on Jun 13, 09 at 7:33pm

    830 is New Braunfels, and what they said is the damn truth. ha :)

  • 57 53
    Submitted by allysson on Jun 25, 10 at 12:14pm

    830 is also a small town... Castroville, but I gurantee you can't outdrink some of these folkss

  • 68 76
    Submitted by Anonymous on Apr 30, 09 at 1:32pm

    sounds like a lot of fun...

  • 61 65
    Submitted by Anonymous on May 13, 09 at 4:53am

    haha... dueling banjos are playing in my head.

  • 63 70
    Submitted by Anonymous on Jul 16, 09 at 1:02pm

    830! haha, i bet its someone from bandera texas.....and yes, we can drink :)

  • 57 60
    Submitted by Anonymous on Sep 29, 09 at 2:21pm

    Almost guaranteed that person graduated from Bandera High School. =)

  • 60 68
    Submitted by Anonymous on May 1, 09 at 4:40pm

    Fuck the Carolinas, 830's Texas hill country baby!!

  • 62 73
    Submitted by Anonymous on May 1, 09 at 8:24pm

    Not if you're referring to Scotland.

  • 58 67
    Submitted by Anonymous on Dec 17, 09 at 6:14pm

    830 is DEL RIO, cuntwads. Being a two minute drive from Mexico ensures we can outdrink the bumpkins. Owwww!

  • 53 64
    Submitted by Anonymous on Sep 1, 09 at 1:43am

    pahaha. classy NB..real classy. and let's not diss on the Carolinas..

  • 65 90
    Submitted by Anonymous on Aug 21, 09 at 4:01pm

    hell yeah fredericksburg texas!!!