You must be Logged in to post a comment

  • Submitted by Anonymous on May 1, 09 at 10:18pm

    OMG this was MY TEXT!!!!!!!!!!

  • Submitted by Anonymous on Apr 28, 09 at 1:04pm

    ah ha ha ha ha ah aha ha!!!!

  • Submitted by Anonymous on May 1, 09 at 10:19pm

    HOLY SHIT I TEXTED THIS ONE!

  • Submitted by Anonymous on Apr 29, 09 at 11:40am

    LOL.. thats not right..

  • Submitted by Anonymous on Apr 28, 09 at 1:09pm

    lmfaooahahahaah imma use this

  • Submitted by Anonymous on May 27, 09 at 10:04pm

    THIS WAS MY TEXT OH SHIT

  • Submitted by Anonymous on May 1, 09 at 8:58pm

    oh my God, so using this. hahahahahaha

  • 89 73
    Submitted by Anonymous on Jun 20, 09 at 2:32pm

    chunky girl here: prom was a blast, deff don't miss it.

  • 88 76
    Submitted by Anonymous on Jun 12, 09 at 12:59pm

    which isn't at all...

  • 84 72
    Submitted by maddox on May 11, 10 at 10:23pm

    So..does that mean she does or doesn't miss that person? Do fat girls like prom..?

  • 80 72
    Submitted by CassyLovesYou on Mar 14, 10 at 7:35pm

    Haha, all fat people are ugly and freaky. I only know one exception, and it's because her face and hair are so pretty! But all the rest are blahh, they should all like go on diets so they will get friends and be happy!

  • 65 44
    Submitted by Anonymous on Aug 13, 11 at 3:09am

    To "chunky girl" and others... Miss as in didn't go to the prom I think. Not miss like "ah come back" ya know?

  • 86 87
    Submitted by Anonymous on Jun 23, 09 at 4:43pm

    I like how on the other fat girl post everyone was all "OMFG DONT HATE ON THE FAT PEOPLE" and on here the lulz ensued.

  • 83 89
    Submitted by dmi13 on Dec 8, 10 at 2:24am

    There are 4 people who's "text this was"

  • Submitted by Anonymous on Jul 11, 09 at 9:05pm

    OMG THIS WAS MY TEXT! =

  • 68 62
    Submitted by hardrocker904 on Mar 4, 11 at 12:57am

    lawlz @ silenrdremer. their hearts are even worse looking cuz theyre filled with cholesterol. go eat more comfort food, troll.

  • 63 62
    Submitted by landonmetz on Dec 9, 10 at 2:34am

    Yah obesity is uncontrollable, your just born wanting to eat everything you god damn see

  • 73 82
    Submitted by silenrdremer on Mar 30, 10 at 8:49pm

    This messed up. Walkin one of there shoes and see how u like it. Don't hate on them just cuz there bigger. Cassy u need to not be so bitchy. People like you only judge bigger people by there looks. Take a look at there heart not there size.