Have some text gold?

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • i wish i had friends who would text me Harry Potter references.

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 10:01pm
  • tax final on monday, i feel your pain. ex-accounting, international studies major.

    Submitted by Anonymous on Dec 11, 09 at 3:10am
  • You know, the sorting hat placed me in Gryffindor. I think it's because like Godric Gryffindor himself, I too have an impressive sword.

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 11:40pm
  • Harry potter rules!!!!

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 11:12pm
  • I have to say, I once had a math class I called Divination for the same reason.

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 8:46pm
  • Hahahahahahahhahaha this is hilarious!

    Submitted by Anonymous on Dec 10, 09 at 8:55pm
  • I soooooo know what you mean!!!!

    Submitted by Anonymous on Dec 13, 09 at 12:32am
  • This is what i'm studying for -_-

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 9:36pm
  • 6:32, i did what you said. It was hilarious.

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 6:51pm
  • Ha I totally agree with 10:01 I need potterific friends what's ur num 10:01? LoL

    Submitted by Anonymous on Dec 10, 09 at 12:25am
  • yes!! harry potter reference haha

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 7:22pm
  • Everything you said 6:22 is so true.

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 6:27pm
  • Snape killed dumbledore.

    Submitted by Anonymous on Dec 10, 09 at 4:00pm
  • Yes!! I call my chem 1 teacher snape, and the class potions. Harry Potter rules over all!

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 7:00pm
  • Haha hell yes!! Love the Harry Potter reference! If the prof reminded you of Snape that would be absolutely perfect

    Submitted by Anonymous on Dec 10, 09 at 7:18pm
  • 12:04..... You are most definitely the kind of person that would NEVER have the balls to say those things to a real person not just via tfln. No friends huh?

    Submitted by Anonymous on Dec 10, 09 at 7:34am
  • lol i hate my science teacher (and she freaks me out cuz she's always smiley and acts like everything is absolutely simple) and on the first day of school i nearly screamed "OMIGOD DOLORES UMBRIDGE IS MY SCIENCE TEACHER!"

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 10:35pm
  • Tax accounting blows. 5th year accounting undergrad

    Submitted by Anonymous on Dec 10, 09 at 10:21am
  • What a bunch of losers! HP is so lame! Pick up LOTR or the Dark Tower to see what true series of books are!

    Submitted by jaystreet46 on May 14, 12 at 10:39am
  • How odd is it that I'm studying the exact same thing right this very second...

    Submitted by Anonymous on Dec 11, 09 at 4:29pm
  • Didnt read it but i dont shit on people that did. I think it's funny that people are saying ahh what a loser cuz of Harry potter reference but you guys obviously knew the reference yourselves ... I have a feeling we're dealing with 8th graders. And pretty sure HP is not a craze becuz it's "stupid"

    Submitted by Anonymous on Dec 10, 09 at 7:25am
  • haha aw this is great

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 9:05pm
  • This made me lol for real!!! Claim it!!!

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 10:05pm
  • But at least potions has a hot professor....

    Submitted by Anonymous on Dec 10, 09 at 3:02am
  • I want to Slytherin your Gryffindoor.

    Submitted by Anonymous on Dec 10, 09 at 10:37am
  • fellow spartan i suspect?

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 8:20pm
  • this is awesome. i love harry potter.

    Submitted by Anonymous on Dec 13, 09 at 2:53am
  • 7:34 - if that's not the pot calling out the kettle

    Submitted by Anonymous on Dec 10, 09 at 8:07am
  • I love the Harry potter reference. Snape.

    Submitted by Anonymous on Dec 10, 09 at 11:12am
  • Tax accounting is awesome! But I am a tax accountant so I'm biased.

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 6:30pm
  • AAHHH YES.

    Submitted by NataSept on Jul 16, 10 at 5:09am
  • Argh, I hate tax accounting too :(

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 6:38pm
  • tool. your are hands down the biggest tool of all time. nice harry potter reference you massive sac of douche. the value of your life is literally equal to zero

    Submitted by Anonymous on Dec 10, 09 at 12:04am
  • Do you have Dilley or Webber?

    Submitted by Anonymous on Dec 9, 09 at 8:20pm
  • Win.

    Submitted by marciemayhem on Mar 13, 11 at 12:27pm
  • I agree. Harry's so applicable to the common life.

    Submitted by funnyguy203 on Nov 18, 10 at 2:13pm