Have some text gold?

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • thanks alabama for living up to the sterotypes no wonder nobody respects us tell bout our indoor plumbing to why dont you.

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 2:08pm
  • 1:51- the pizza lunchables can be heated in the microwave. Or in this case, the fire pit. So relax over there!

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 2:30pm
  • I didnt kno u could cook em, hmm

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 2:48pm
  • lunchables pizzas is tha shittttt

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 2:30pm
  • I love it, you firstues can go eat shit you worthless babyrapers!!!

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 1:03pm
  • Hmm. I just ate one. Should've done that.

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 2:30pm
  • Those things are AWSOME cold!!

    Submitted by menda on Apr 4, 10 at 12:32am
  • Babyrapers... Cook baby

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 1:33pm
  • You don't cook lunchables...

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 1:15pm
  • i would love to join you guys on this feast

    Submitted by Anonymous on Dec 2, 09 at 2:33pm
  • Only in Alabama haha

    Submitted by teodramaqueen on May 19, 11 at 2:19pm
  • Whats wrong with that? Its an amazingly genius idea! Now it just has more of that "open fire" taste... Lol

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 2:26pm
  • Can I just say that I've tried them cooked and they are sooo much more delicious cold lol

    Submitted by Anonymous on Dec 2, 09 at 3:11am
  • that sounds amazing

    Submitted by Anonymous on Dec 1, 09 at 11:10pm