You must be Logged in to post a comment

  • 76 64
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 10:25pm

    @8:23 #1 wow, hitting on a girl's friend to get to girl? That's the stupidest fucking thing I ever heard. That's like going to a grocery store to get a bowling ball. WTF? Tactical FAIL!

  • 74 60
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 9:05pm

    This is going to be the basis for a Taylor Swift song.

  • 63 51
    Submitted by ggd3 on Apr 8, 10 at 2:16am

    I could be wrong but I took it in a smart ass tone, " like yeah he's holding my hand but you think he likes you " idk could be wrong?

  • 72 69
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 8:23pm

    THIS IS A NOTE TO ALL GIRLS: Shy guys always end up hitting on the best friend of the chick we really like. We THINK it's the best course of action; we just don't know any better, and we're unaware (the first time) that this thinking couldn't be more wrong.

  • 58 47
    Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 5:37am

    11:41, we've established that I was a moron in the past. Over it. Thank you, college.

  • 60 51
    Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 3:42am

    10:35, there's a big difference between shy and homely nerds that don't know how to approach a girl without premature ejaculating from the thought of brushing her hair out of her face

  • 64 63
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 8:28pm

    Hey, 8:23 (2), I'm real happy for ya, and I'mma let ya finish, but you're a fucking moron.

  • 66 69
    Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 7:40am

    I am soooo annoying, i love attention. -Rick

  • 62 66
    Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 7:51pm

    how about the way he was holding your dick?

  • 50 47
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 11:29pm

    You know the rules, and so do I. -Rick

  • 59 68
    Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 4:29am

    lol nice zombieland-ish reference, 3:42

  • 58 66
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 8:38pm

    In Soviet Russia, bukkitz haz lolrus

  • 56 63
    Submitted by Anonymous on Dec 7, 09 at 9:38pm

    Aw! I had this happen with a guy once. It was really funny when he found out he was holding his best friend's hand! Good memories :)

  • 62 75
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 8:23pm

    omg, FIRST! i have been waiting for this chance for soooo long! i just want to take a minute to thank my mom and dad for bringing me into this world, and i want to give a shout out to kristy back at home! WE FINALLY DID IT GIRL!!!!!

  • 58 71
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 8:27pm

    please bring the real TFLN back.

  • 53 62
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 9:45pm

    Haha that's funny shit

  • 57 70
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 8:26pm

    Wow. Fuck your life.

  • 47 52
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 11:41pm

    @10:35 no, I read the whole thing. And just because you "learn" doesn't make it any less stupid because you did it at least once. Therefore, you're a retroactive moron.

  • 55 68
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 9:50pm

    I'm picturing the scene: food court, school uniforms, braces, pimples, groups sitting apart at different tables eyeing each other awkwardly

  • 54 67
    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 6:06pm

    i wish highschoolers didn't have cell phones.

  • 48 58
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 8:37pm

    I just really love cock. -Rick

  • 45 56
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 10:07pm

    8:23 #1- If shy guys are going to only show attraction to the girl they like's friend, then they don't deserve her. How stupid is that? She's not going to twatswat her friend, so you'll just end up with her friend while she finds someone else. Fail. Haha, 9:05 wins. Totally agree with 9:50.

  • 52 70
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 8:27pm

    really 2nd 8:23? REALLY? first of all you weren't even first....

  • 40 52
    Submitted by Chaos377 on Feb 1, 11 at 7:05pm

    Agreed with ggd3.

  • 50 72
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 8:27pm

    Why are black guys so red after sex??? Cause the pepper spray.

  • 46 74
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 10:35pm

    10:07 and 10:25. Obviously, you are the type of people who only read half of... well, anything. So, I will repost the second part of my statement again, just so you may finally get it: We THINK it's the best course of action; we just don't know any better, and we're unaware (the first time) that this thinking couldn't be more wrong. We shy guys are pretty fucking stupid. We think this works. The first time. Then, when it doesn't, we live and learn.

  • 47 85
    Submitted by Anonymous on Nov 15, 09 at 8:15pm

    first!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!