You must be Logged in to post a comment

  • 72 61
    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 8:43am

    hmmm.. you could have gotten "high as shit" and then actually gone trick or treating...

  • 59 68
    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 11:15am

    if you can still pass as trick-or-treaters, you are far too young to be smoking pot. Please get an education.

  • 56 67
    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 10:24am

    How old are you??? If you're old enough to smoke pot ur sure as fuck too old to go trick or treating!

  • 56 68
    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 11:19pm

    yeahhhh orange countyyyyy! meaning of halloween: dress up slutty and get wasted

  • 49 59
    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 8:36am

    @ 8:21 yeah... They were weird.

  • 47 57
    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 8:24am

    11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 50 67
    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 9:14pm

    11:15AM im 16, have a 4.1 in private school and smoke just about every day. and i went trick or treating. how bout that?

  • 50 68
    Submitted by Anonymous on Dec 19, 09 at 4:00am

    true stoners would NOT have any money to buy candy. none of them shoud have had any money (unless they got is fro thir parents)

  • 53 74
    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 3:15pm

    middle schoolers need to stop using this website.

  • 45 59
    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 4:26pm

    Hahahaha. I did that too!

  • 40 51
    Submitted by Anonymous on Nov 3, 09 at 9:21pm

    @10:27 no wayyy. next time we gotta meet upp.

  • 40 51
    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 9:41am

    Dude, that's almost exactly what I did! xD 1/8 Orange Crushhhh

  • 41 56
    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 8:21am

    Oh gross... Did you see that guy's balls?

  • 41 57
    Submitted by Anonymous on Nov 27, 09 at 2:03pm

    That was my Halloween night one year!

  • 42 61
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 11:48am

    @11:08: it's POT. not heroine. don't have a brain aneurysm.

  • 49 75
    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 10:16am

    Oh I get it! It's funny because the parents really think they went trick or treating but all they really did was smoke pot! -Jeff

  • 41 59
    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 8:25am

    12!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 45 68
    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 1:01pm

    10:45 is a loser with waaaay too much time on his hands

  • 43 66
    Submitted by Anonymous on Nov 3, 09 at 1:49am

    Did this freshmen year of high school!!! Except we were drinking.

  • 41 62
    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 10:02am

    This is story of my life every Halloween except we get drnk too and can't leave the house

  • 40 62
    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 8:32am

    :o--> That'll be me throwing up on the next poster

  • 42 67
    Submitted by Anonymous on Nov 16, 09 at 12:38am

    hahaha classic 949 middle school experience. How I miss home... lol

  • 45 73
    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 5:56pm

    you did it all wrong baby boo. me and my friends went trick-or-treating with out lil siblings...went to a couple of parties...THEN smoked at about 5 a.m....and ate that shit SO GOOD

  • 31 46
    Submitted by mitchell on Apr 7, 10 at 2:01am

    i was 12 when I first blazed and I still I'm 15

  • 41 66
    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 12:03pm

    Haha....get High! You're awesome! WAY TO GO! :)

  • 23 34
    Submitted by shesanasshole on May 20, 11 at 6:51pm

    It's orange kush not crush...

  • 24 37
    Submitted by hot_as_haites on Apr 27, 11 at 12:36am

    Wow...I didn't smoked until highschool but I never made the effort to hide it. Kids these days, fuckin pussys.

  • 43 75
    Submitted by Anonymous on Nov 3, 09 at 8:10pm

    ooooooohh... you guys are sooooo badass!!! not

  • 40 69
    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 10:27pm

    i <3 949 same area code and we did the exact same thing haha

  • 39 68
    Submitted by Anonymous on Nov 21, 09 at 1:34pm

    i bet fucking anything these are ladera kids... or aliso niguel. hahah

  • 41 76
    Submitted by Anonymous on Nov 3, 09 at 5:04pm

    anyone under the age of 16 shouldn't be allowed to post on this website. they're just not funny.

  • 35 64
    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 5:30pm

    I DID THAT. makes halloween so much more enjoyable.

  • 45 84
    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 10:08am

    I'm pretty sure ur not gonna want to go trick or treating when ur high as shit

  • 39 73
    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 4:36pm

    Aaaw you boys are cute

  • 32 63
    Submitted by Anonymous on Nov 2, 09 at 9:25am

    You wanna know how I got these scars? -Joker

  • 32 65
    Submitted by Anonymous on Nov 6, 09 at 11:08am

    seriously? why are middle schoolers even allowed to have phones let alone use this web site.... and all you dbags that agree and said you did the same thing... WTF IS EVERYONE ON HERE 12 THAT YOU HAVE TO WORRY ABOUT LYING TO YOUR PARENTS THAT YOU WENT TRICK-OR-TREATING!?!?!?!?!

  • 25 64
    Submitted by Anonymous on Nov 4, 09 at 4:50pm

    ... buuuuuut you still live with your parents. Ding-ding-ding... Winner!!!