ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • checking ... yep.. 3:43 and 3:44 are Stil PUSSIES!!!

    Submitted by Anonymous on Oct 24, 09 at 6:42pm
  • He must have been ugly and soo were you most likely

    Submitted by Anonymous on Oct 25, 09 at 7:58am
  • My friend left me a bar without saying goodbye when I was drunk and talking to some crazy chick. There's a code dude!!!

    Submitted by Anonymous on Oct 24, 09 at 4:05pm
  • What's wrong with pregnant pussy? Pregnancy is the best form of birth control.

    Submitted by Anonymous on Oct 24, 09 at 7:44pm
  • Hey 3:47 who gives a shit about your reverse swastika Hindu symbol, you're still a douchebag..

    Submitted by Anonymous on Oct 24, 09 at 4:11pm
  • That is a swatika. It's not in reverse.

    Submitted by Anonymous on Oct 24, 09 at 4:47pm
  • 3:43 3:44 7:56 the Nazis are up to it again damn Nazis

    Submitted by Anonymous on Oct 25, 09 at 7:56am
  • I agree with 5:43 haha.

    Submitted by Anonymous on Oct 29, 09 at 11:55am
  • Anyone who posts when they posted is a loser. Nazis are losers too.

    Submitted by Anonymous on Oct 24, 09 at 9:58pm
  • They usually give great head too

    Submitted by Anonymous on Oct 24, 09 at 5:14pm
  • I wish all chicks would shave that shit, nothing more disappointing than finding a forest when you get down there

    Submitted by Anonymous on Oct 24, 09 at 7:47pm
  • 9:58, yeah but they have cool mustaches.

    Submitted by Anonymous on Oct 25, 09 at 2:12am
  • classy connecticut, as always

    Submitted by Anonymous on Oct 25, 09 at 3:18am
  • well last time I checked 3:43 and 3:44 were pussies. let me check again.... oh, their still pussies sorry.

    Submitted by Anonymous on Oct 24, 09 at 5:50pm
  • She shoulda done more sucking

    Submitted by Anonymous on Oct 24, 09 at 3:47pm
  • Sarcasm? Well that sucks

    Submitted by Anonymous on Oct 24, 09 at 6:20pm
  • I love pussy, that shit is fuckin awesome

    Submitted by Anonymous on Oct 24, 09 at 5:55pm
  • Pregnant chicks are the best to bang... you don't have to wear a condom or even pull out

    Submitted by Anonymous on Oct 24, 09 at 5:11pm
  • 3:43 You're a terrible person.

    Submitted by Anonymous on Oct 24, 09 at 3:44pm
  • Hey 5:12 thx for reminding us all about freedom of speech. Here's my freedom...FUCK YOU 5:12 for defending 3:43 and 3:44...and FUCK SWASTICAS!! oh and hey last time I checked, 3:43, 3:44, and 5:12 were still pussies

    Submitted by Anonymous on Oct 24, 09 at 7:50pm
  • Fuck him, tell him he for u pregnant, take his money, and fuck his whole life up. Isn't that wat whores like u do?

    Submitted by Anonymous on Oct 24, 09 at 4:04pm
  • Lol yea I got blown by a preggo girl once and she even swallowed

    Submitted by Anonymous on Oct 24, 09 at 5:18pm
  • 860 is the better party of Conn

    Submitted by Anonymous on Oct 25, 09 at 4:48am
  • Who cares what number your post is? You guys can go fuck yourselves...

    Submitted by Anonymous on Oct 24, 09 at 3:44pm
  • She shoulda done more sucking

    Submitted by Anonymous on Oct 24, 09 at 3:48pm
  • Um 7:58 that's the most retarded assumption ever.

    Submitted by Anonymous on Nov 29, 09 at 7:37pm
  • We care what number post we r cause this shit isn't entertaing our brainnnnnn

    Submitted by Anonymous on Oct 24, 09 at 4:04pm
  • I had a dream I was pregnant and that my mother came back to life...scary shit yo

    Submitted by yoursforever on Dec 18, 11 at 6:59am
ADVERTISEMENT