Comments

You must be Logged in to post a comment

  • 211$ is ridiculous even if it looked good you got ripped off

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 1:51pm
  • Paint a turf oink? Neat trick!

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 10:17am
  • Maybe there was a typo and her phone auto corrected....

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 7:31am
  • You dumb slut thats what you get for paying 200 bucks for a hair dye job. I went to school for hair, there is no way that costs 200 bucks unless you're using like, pure gold as dye. And obviously you're only using kool-aid. You should go get your money back for a shitty dye job haha

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 4:06pm
  • so it looks like you dyed it with kool-aid? Then I think you overpaid...

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 1:48pm
  • Koolaid, huh? I am gonna have to try that out. Thanks for the suggestion!!

    Submitted by Anonymous on Oct 21, 09 at 10:49pm
  • Albany can do better.

    Submitted by Anonymous on Oct 20, 09 at 2:26am
  • How do you spell something wrong when you've already spelled it right?

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 6:37am
  • And to continue on my 4:06pm post... You're from ALBANY NY, I thought after I hit submit, maybe she's a rich girl from California. Not even close! WOW. You're reallllly a dumb idiot. You must be a poor, lonely soul. Does nobody love you? hahah

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 4:08pm
  • 1) iPhones suck 2) DIED @ TURF OINK 3) just FYL overall 4:06

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 5:47pm
  • Turf oink should be on a tshirt.

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 11:34am
  • HOOLY SHIT I am so sick of (insert city name here) can do better.. WHO GIVES A FLYING FUCK?!?!

    Submitted by Anonymous on Oct 20, 09 at 2:39am
  • Did u dye your pubes too? You're koolaid

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 10:17pm
  • Now you see how much men care about your hair color

    Submitted by Anonymous on Oct 23, 09 at 7:55pm
  • Haha that's flipping funny. Turf oink. And just letting you know iPhones are extremely not cool. iPod touches are where it's at!!!! :)

    Submitted by shawnsta3 on Aug 31, 10 at 10:53am
  • That's what u get for paying 211 dollars on ur hair u dumb bitch

    Submitted by Anonymous on Oct 20, 09 at 12:38am
  • Probably one of those really unnatural red dye jobs...Love it!

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 11:01am
  • I would too

    Submitted by cooocadile on Jan 28, 12 at 10:28pm
  • Yeah 9:41 that's the only reason not to have an iPhone. You grow up.

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 1:31pm
  • LMAO @ 8:49/8:52/8:56!!! thats what happens for trying to be cool with your little over-priced iPhone. btw. couldnt agree with you more though..who the hell pays $211 for a dye job? people with iPhones thats who. lol j/k luv u bye.

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 9:05am
  • So did you fuck him?

    Submitted by jaystreet46 on Feb 27, 12 at 5:14pm
  • Unless you're a bride-to-be, only major losers (

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 8:49am
  • Painted turf oinks FTW!!

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 10:20am
  • 1:13... Ur a dumbas. What does that have to do with living in a civilized area..? Fuckin idiot. And apparently she shouldn't care what she looks liike if it looks like she dyed it with koolaid..

    Submitted by Anonymous on Oct 20, 09 at 12:42am
  • Ahg. Hair stylists suck latley!!! I asked for a 42 Last time... It's platinum blonde >.<

    Submitted by Anonymous on Oct 21, 09 at 2:02am
  • 9:05, just cause you can't afford an iPhone doesn't mean you have to talk shit on it grow up

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 9:41am
  • 4:06, i think you shoulda quit while you were ahead and just not posted the second one

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 5:35pm
  • "I uh dyed my hair with koolaid, and its cute" -My push up bra will help me get my man back Obviously what this man is referring to!!

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 12:21pm
  • Fucking iPhone!! STOP auto-correcting my posts!! Previous post should've read, paint a TURD PINK and it's still a TURD....

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 8:56am
  • OP, good news and bad news. Bad news, you wasted $210. Good news, you are apparently hot enough that it doesn't matter.

    Submitted by Anonymous on Oct 22, 09 at 11:20pm
  • omg wtf

    Submitted by scarypanda67 on Mar 1, 12 at 12:58am
  • Fucking app cut my post!! Unless you're a bride-to-be, only major losers (and desperate women) pay $211 for a cut/dye job. Paint a turf oink and it's still a turf....

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 8:52am
  • BECAUSE SHE HAD COLOR, HILIGHTS OR LOWLIGHS AND A CUT AND BLOW OUT, THEN A TIP THATS WHY WHO DOES THAT? WOMEN WHO CARE WHAT THEY LOOK LIKE. AND WOMEN WHO LIVE IN CIVILIZED AREAS ! :)

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 1:13pm
  • You should have shaved your head kept the $211 gave him a blow job and used the money to buy him a shot of penicillin after your nasty ass mouth been around his dick you stupid cum dumpster

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 9:23pm
  • I call fake. What'd she dye it? Fire engine red?

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 6:24am
  • lose or win? hahah your stylist goes good work

    Submitted by Anonymous on Apr 19, 10 at 1:46pm
  • First... From the top

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 7:33am
  • thats what you get for being fake

    Submitted by Anonymous on Nov 19, 09 at 3:42am
  • Im not popular enough to be different.

    Submitted by Anonymous on Oct 19, 09 at 6:44am
  • 12:21, thats what i thought of too! haha

    Submitted by Anonymous on Oct 20, 09 at 12:22am
  • I think I know the guy that said that ha!

    Submitted by Anonymous on Nov 29, 09 at 9:17pm