ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT

Comments

You must be Logged in to post a comment

  • They caught some lucky ass breaks. Oregon and TCU played their worst games against Boise. Look at the Utah and BYU games. TCU beat TCU

    Submitted by tcufrog on May 20, 10 at 3:41am
  • I posted this text. Yes I graduated from UO 2 yrs ago. And to people who find this text "not funny" or offensive. Eat shit and find a sense of humor.

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 3:38pm
  • Shut up bitch, or I'll LeGarrette Blount your ass!

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 11:44am
  • What do you mean? Because BSU won this game, it's guaranteed an undefeated season! lololololololol

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 2:44pm
  • i'm wearing a bandana to the rest of the UO home games and embracing this thug shit go ducks mothafuckaaaa

    Submitted by Anonymous on Sep 5, 09 at 2:15am
  • Boise is still not a state.

    Submitted by Anonymous on Feb 3, 10 at 3:58am
  • Yeah 12:44, if you're going to call everyone idiots, you better get the name of the school right. What a douche nozzle.

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 1:13pm
  • Boise State Rules!!!

    Submitted by Anonymous on Nov 17, 09 at 10:50pm
  • Buck the Froncos!!!! Boise State are dick sucking donkeys

    Submitted by Anonymous on Sep 6, 09 at 4:32am
  • YEAHHHHHH SMURF TURF BABY

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 11:55am
  • BLOUNT FORCE TRAUMA! ....jesus that game made was embarrassing

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 12:24pm
  • BSU BSU BSU!!!!!!!! fuck yeah

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 11:42am
  • Clearly this was submitted after some major tailgating. This is the worst analogy I've ever heard.

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 11:52pm
  • Yeah, it's all good cuz Blount fucked his OWN shit up. Enjoy watching the draft on TV you dumb shit.

    Submitted by Anonymous on Sep 5, 09 at 3:13am
  • I just wanna know what that BSU douche said to the guy to make him punch him.

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 7:17pm
  • @12:21am - Hout stood right back up laughing. There was no fucking of his shit. Blount backed off waving his hands thinking he was the shit. If he is the shit, why did he run away like a pussy? Just to punch his own teammate in the helmet, and then try and attack the crowd? OU is a bunch of washed up thugs.

    Submitted by Anonymous on Sep 5, 09 at 1:42am
  • If it makes you feel any better, BSU also sucked ass, just not as badly as Oregon, so you can look forward to them getting utterly destroyed in a bowl game.

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 2:24pm
  • Fuck Oregon. They had 14 yards of offense during the first half, and didn't get a first down until 7:xx in the third quarter. The most offensive production they got out of their star running back came after the game. And everyone knows that only bitches would punch somebody without a helmet while they are still wearing their own. Blounts stats at the end of the season: 8 car -(-5) yards.

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 4:49pm
  • Ummm... FU-BSU!!!! And 12:44 it's Oregon not Oregon State... Quack Quack!

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 1:02pm
  • Fuck Boise State. I made the mistake of transferring to that godawful excuse for a university, and I'm transferring BACK to my old college that's over 2,000 miles away. Yeah it's THAT BAD. It's no surprise the football team is as good as they are. Where else could so many jocks with shit for brains still pass this well?

    Submitted by Anonymous on Sep 12, 09 at 4:11am
  • How about you submit something worth laughing at and then we'll have a sense of humor. NOT FUNNY, lame-o.

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 11:56pm
  • I blame the feathers on our jerseys... Embarrassing!!!

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 5:29pm
  • as a former Idahoan who just moved to Eugene, I find this extremely funny

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 5:01pm
  • its all good though cuz Blount fucked that guys shit up

    Submitted by Anonymous on Sep 5, 09 at 12:21am
  • Before the game Blount told the other dude he was gonna whoop his ass, then after the game the dude goes, "How bout that ass whooping???" Or something along those lines....

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 10:56pm
  • Blount was definitely embarrassing for the UofO. It makes me sad that I have to go to every game now.

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 11:15pm
  • That's ironic cuz Oregon the one who threw the punch and the Boise had the white guy get knocked the fuck out!

    Submitted by Anonymous on Sep 5, 09 at 2:30am
  • this is not funny at all

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 12:29pm
  • Blount's had behavioral problems in the past, he definitely got what he deserved and I don't think anyone from the UofO is denying that... myself included. That said, this WAS an embarrasing game, neither team lived up to their potential, and it'll be interesting to see how they do next :) also... Blount Force Trama? bahahahahahahhaha

    Submitted by Anonymous on Sep 5, 09 at 9:52am
  • You all are idiots. It's from someone who goes to Oregon state and they got the shit kickedout of them by Boise state.

    Submitted by Anonymous on Sep 4, 09 at 12:44pm
    • hey fucktard, it's the Oregon game not Oregon State. You must be a Duck, or else you wouldn't be this stupid.

      Submitted by OSU34 on Aug 2, 10 at 8:25pm
ADVERTISEMENT