Comments

You must be Logged in to post a comment

  • Nobody gives a fuck about big tone and his desk. (from the desk of someone who is not and will never claim to be big tone)

    Submitted by Anonymous on Aug 30, 09 at 5:21pm
  • HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

    Submitted by Anonymous on Aug 30, 09 at 4:49pm
  • wtf is big tone? and why does everyone want to be him/her/it? and more importantly why do i even care?

    Submitted by Anonymous on Aug 30, 09 at 6:21pm
  • Let it out we already kno big tone

    Submitted by Anonymous on Aug 31, 09 at 5:23am
  • dont believe the real big tone. he's not the real big tone. i am. ( from the desk of the realer big tone )

    Submitted by Anonymous on Aug 30, 09 at 5:20pm
  • Man fuck all u dat want 2 be dat dumbass big tone i dont get it they not funny and say dumb shit /just playin im da real big tone an i have no life and wat u say make me feel wanted i kno i kno im sad

    Submitted by Anonymous on Aug 31, 09 at 5:14am
  • Sounds like either a good acid trip or u have one hell of an imagination!!! ( from the desk of the real big tone)

    Submitted by Anonymous on Aug 30, 09 at 5:15pm
  • you dress like a dick head

    Submitted by Anonymous on Aug 30, 09 at 4:51pm
  • It's me 5:40 I'm here ( big tone strikes again)

    Submitted by Anonymous on Aug 30, 09 at 5:43pm
  • Yeah not a good night

    Submitted by Anonymous on Aug 31, 09 at 1:44am
  • big tone here im sorry i have a small dick and i cant get it up so i try 2 make people as mad as me im so alone and have no life

    Submitted by Anonymous on Aug 31, 09 at 5:21am
  • 5:31- i think i wuz first. but i guess theres no way 2 know. glad some1 else out there thinks big tone iz a dumbass 2. Keep it going. ( from the desk of the realest big tone )

    Submitted by Anonymous on Aug 30, 09 at 5:40pm
  • LMFAO !! This is some good fun !! ( from the desk of the first guy claiming to b big tone or at least I think ) !!!! Lol

    Submitted by Anonymous on Aug 30, 09 at 5:31pm
  • 514 i was thinkin dat same big tone u r very sad

    Submitted by Anonymous on Aug 31, 09 at 5:16am
  • that 600lb woman woud b sexay if she had a penis 4 my mouth ! ( from the desk of big tone )

    Submitted by Anonymous on Aug 30, 09 at 5:00pm
  • all this big tone shit is retarded

    Submitted by Anonymous on Aug 31, 09 at 10:15am