You must be Logged in to post a comment

  • 82 64
    Submitted by Anonymous on Aug 20, 09 at 10:17am

    Boring, unfunny, and disrespectful for women. Also, Planned Parenthood is not only for abortions, some women just go there for general gyno advice and stuff like that.

  • 74 58
    Submitted by Anonymous on Aug 24, 09 at 1:36am

    hahaha...this argument that you people are having is hilarious!!!! Its way more funny than the text was...Why this would offend someone tho? I have no idea...I am woman hear me roar but really...quit being so damn sensitive girls!!

  • 65 57
    Submitted by Anonymous on Aug 20, 09 at 8:43pm

    Ripoff Dogma quote or not, no woman in a Planned Parenthood is going to go after a guy who's there as well, because men only go there for two reasons - 1) Girlfriend's there for some reason; 2) Guy has some sort of STI or other crotch affliction. Try again, OP.

  • 63 56
    Submitted by Anonymous on Aug 20, 09 at 7:44pm

    It's not really that funny.

  • 59 53
    Submitted by Anonymous on Aug 20, 09 at 12:58pm

    all chicks put out .. except 10:33. Wouldn't know a dick if it crawled up her ass

  • 56 51
    Submitted by Anonymous on Aug 21, 09 at 1:47am

    i f'n HATE this! stupid shitty movie quotes get on here but the funny shit i submit NEVER makes it! WTF!?

  • 58 60
    Submitted by Anonymous on Aug 20, 09 at 6:31pm

    seriously? how did this make it on here? were you pathetic enough to look up old jokes and then submit them as texts until finally, out of pity, the webmaster put you on? shame.....

  • 57 58
    Submitted by Anonymous on Aug 20, 09 at 12:05pm

    10:33 I almost wrote an intelligent response to you, but why bother? Moron.

  • 53 56
    Submitted by Anonymous on Aug 20, 09 at 10:16am

    Oh Ashtabula....my how you haven't changed...

  • 49 49
    Submitted by Anonymous on Aug 22, 09 at 1:07am

    one word 1:47= egotistical. everyone's senses of humor are different.

  • 52 60
    Submitted by Anonymous on Aug 20, 09 at 10:51am

    I don't think I could possibly have changed the dumb quotient. Mathematically impossible.

  • 57 70
    Submitted by Anonymous on Aug 20, 09 at 10:05am

    fake, this is from dogma

  • 57 72
    Submitted by Anonymous on Aug 20, 09 at 11:45am

    Ahahahah 1036 - you stole the words from my mouth, no homo. Anyways, you don't need to go to Planned Parenthood to pick up chicks man. Starbucks, Laundromat, pretty much anywhere except a bar/club (b/c those chicks have std's lol)

  • 50 60
    Submitted by Anonymous on Aug 20, 09 at 10:11am

    uh, a lot of "abortion clinics" are part of planned parenthood, 10:08.

  • 47 57
    Submitted by Anonymous on Aug 20, 09 at 10:08am

    It wasn't original when Kevin Smith used it, certainly isn't now

  • 45 54
    Submitted by Anonymous on Aug 20, 09 at 10:04am

    440 loves planned parenthood. but i'm from there so i can't talk.

  • 26 17
    Submitted by credawg86 on Aug 10, 12 at 11:44pm

    Oh my gox this sight is about being funny, not criticizing every text... Laugh and stop judging

  • 42 52
    Submitted by Anonymous on Aug 22, 09 at 1:07am

    for example, some people like dane cook.

  • 48 64
    Submitted by Anonymous on Aug 20, 09 at 10:08am

    The Dogma line is about abortion clinics, not planned parenthood, but you know, still the same idea and a bullshit text

  • 45 64
    Submitted by Anonymous on Aug 20, 09 at 4:27pm

    10:17: maybe you're on the wrong site? Google kitty pics or something, obviously you're a little too sensitive for the real world.

  • 40 55
    Submitted by Anonymous on Oct 20, 09 at 6:32pm

    Birthcontrol to help acne is such bs it's just a marketing scam. Girls go there to get BC cuz they wanna fuck soon and don't want bastard children! So OP's logic wins! I swear he's my pussy stretching twin brother haha

  • 43 71
    Submitted by Anonymous on Aug 20, 09 at 3:21pm

    This stupid fucking joke has been so overplayed in movies / tv etc. *yawn* 10:33 is a windbag, but I have to agree I'd never date a guy that tried to pass this off as original.